DiRT: Showdown — grafika beze změn, nároky vyšší | Kapitola 7
Seznam kapitol
Po roce jsme se dočkali dalšího pokračování populární závodní série DiRT. Showdown však na rozdíl od svých předchůdců není zaměřen na rallye, nýbrž na destrukční závody ve stylu FlatOut. Po technické stránce naopak mnoho rozdílů nenajdete, grafika se téměř nezměnila. I tak ale patří mezi vizuálně nejlepší závodní hry dneška.
Vehicle Reflections
Po snížení kvality odrazů od vozidla se vypnou veškeré odrazy okolí od laku vozidla, rozdíl je v pohybu jasně patrný. Snížení však má i odpovídající dopad na výkon, který vzrostl z 31 na 36 fps.
Ambient Occlusion
Efekt ambient occlusion umí vykreslit stíny do tmavých míst, takže celá hra vypadá více přirozeně. Snížení nastavení zvýšilo rychlost vykreslování scény o šest snímků za sekundu na celkových 40 fps.
Water
Nastavení kvality vody ovlivňuje množství odrazů o vodní hladinu. Výkon po snížení vzrostl jen o jeden snímek za sekundu.
Objects
Snížení nastavení objektů ovlivňuje detailnost předmětů a budov v okolí trati. Snížení však nepřineslo téměř žádný nárůst výkonu, ten se pohnul jen o jeden snímek za sekundu.