Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon |
autor: Adam Vágner , publikováno 24.12.2020 |
Seznam kapitol |
---|
1. Cyberpunk 2077: Crysis roku 2020 |
2. Předvolby nastavení detailů a výkon |
3. Předvolby nastavení detailů a kvalita obrazu |
4. Doporučená nastavení Nvidie (a RTX 3090 v praxi) |
5. Když ani RTX 3090 na nativní 4K nestačí |
6. DLSS: hojivá náplast na vysoké nároky |
7. Ray Tracing, odrazy |
8. Ray Tracing – stíny a osvětlení |
9. Namísto závěru |
Brutální nároky Cyberpunku desklasovaly starší konzole a také na PC může většina hráčů na hraní na maximálních detailech zapomenout. Podíváme se na dvě technologie, o nichž se u Cyberpunku mluví nejvíc – na ray tracing a hlavně na DLSS, bez nějž by se Cyberpunk na vysokých detailech ve 4K na současných grafikách nedal hrát.
Na jiné scéně se podíváme, jaký vliv mají jednotlivé globální předvolby nastavení na kvalitu obrazu. Pro srovnání je nejlepší si jednotlivé snímky na pozadí otevřít v plném rozlišení do záložek a pak mezi nimi přepínat.
preset low
preset medium
preset high
preset ultra
preset ray tracing medium (bez DLSS)
preset ray tracing ultra (bez DLSS)