Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon
Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon
autor: Adam Vágner , publikováno 24.12.2020
Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon

Brutální nároky Cyberpunku desklasovaly starší konzole a také na PC může většina hráčů na hraní na maximálních detailech zapomenout. Podíváme se na dvě technologie, o nichž se u Cyberpunku mluví nejvíc – na ray tracing a hlavně na DLSS, bez nějž by se Cyberpunk na vysokých detailech ve 4K na současných grafikách nedal hrát.


Na jiné scéně se podíváme, jaký vliv mají jednotlivé globální předvolby nastavení na kvalitu obrazu. Pro srovnání je nejlepší si jednotlivé snímky na pozadí otevřít v plném rozlišení do záložek a pak mezi nimi přepínat.

Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon

preset low

Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon

preset medium

 

Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon

preset high

 

Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon

preset ultra

 

Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon

preset ray tracing medium (bez DLSS)

 

Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon

preset ray tracing ultra (bez DLSS)



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
47 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 14.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.