Battlefield 1 – rozbor hry a vliv nastavení detailů na výkon | Kapitola 7
Seznam kapitol
Po přibližně roce a půl tu máme nový díl hry ze série Battlefield. Ten nese poměrně zvláštní označení – 1 a zavede vás do neokoukaného prostředí první světové války. V rozboru se podíváme, jak hra vypadá po technické stránce. Také prověříme možnosti nastavení detailů a otestujeme jejich vliv na výkon a kvalitu obrazu.
Texture Filtering
Nastavuje kvalitu anizotropní filtrace textur. Obraz ovlivní celkem znatelně – při nastavení LOW je AF deaktivováno a textury objektů pak působí velmi rozmazaně. Vliv na výkon je překvapivě nízký – pouze 59 fps vs. 61 fps.
Nastavení na ULTRA (po najetí myší se zobrazí LOW)
Lighting Quality
Nastavuje kvalitu světel a stínů. Rozdíly v obraze jsou malé – všimnout si lze hlavně nižšího rozlišení stínů. Vliv na výkon tomu odpovídá – 55 fps vs. 60 fps.
Nastavení na ULTRA (po najetí myší se zobrazí LOW)
Effects Quality
Nastavuje kvalitu částicových efektů, ale rozdíly v obraze opět budete hledat lupou. Výkon se také změní jen minimálně – spíše na úrovni chyby měření – 59 fps vs. 60 fps.
Nastavení na ULTRA (po najetí myší se zobrazí LOW)
Post Process Quality
Nastavuje kvalitu následných úprav obrazu – zajímavé je, že nejviditelnější změna je kvalita odrazu okolí na vodní hladině a lesklých předmětech. Výkon ovlivňuje celkem výrazně – 60 fps vs. 69 fps.
Nastavení na ULTRA (po najetí myší se zobrazí LOW)