Tom Clancy's The Division: rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Tom Clancy's The Division: rozbor hry a nastavení detailů

Tom Clancy's The Division: rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 5

Petr Diviš

Petr Diviš

29. 3. 2016 05:00 20

Seznam kapitol

1. Skvělá hra s vynikající grafikou 2. Vliv nastavení - rozlišení, režim obrazu, V-Sync 3. Vliv nastavení – kvalita a rozlišení stínů 4. Vliv nastavení – detailní stíny, vyhlazování hran 5. Vliv nastavení – částice, sníh, mlha, odrazy 6. Vliv nastavení - místní odrazy, rozptyl světla, AF
7. Vliv nastavení - AO, pole ostrosti, dohlednost detailů 8. Vliv nastavení - chromatická vada, vinětace 9. Maximální vs. minimální detaily 10. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 11. Závěr

Tom Clancy's The Division - jedna z nejočekávanějších her je venku. My jsme se samozřejmě v našem rozboru podrobně podívali na kvalitu technického zpracování. S pěknou grafikou ale přicházejí i vyšší nároky a tak se podíváme, jaké detaily se vyplatí snížit, když vaše grafická karta nestačí na ty maximální.

Reklama

Detaily částic

Volba, která nastavuje kvalitu částicových efektů má poměrně výrazný vliv na výkon. Rozdíl mezi maximem a minimem byl v následující scéně 43 fps vs. 52 fps. Háček je v tom, že v obraze téměř nic nepoznáte ani v pohybu. Takže pokud chcete ušetřit nějaké procento výkonu, detaily částic klidně můžete ošidit.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Nízké)

Povolit působení větrů na sníh

Toto je celkem zajímavá volba. Ovlivňuje, zda se sníh bude pohybovat podle směru větru anebo ne. Vliv na výkon nebyl měřitelný a na statickém snímku nemá smysl rozdíl ukazovat.

Vliv na výkon nebyl odlišný ani na sestavě AMD, takže tato volba může být stále aktivní. Přidává na realističnosti již tak povedeného počasí v této hře.

Volumetrická mlha

Tímto nastavujete kvalitu volumetrické mlhy, pomocí které jsou řešeny efekty prosvítání světla atmosférou. Má tedy vliv hlavně na sluneční paprsky a v noci na světelné kužely od reflektorů. Vliv na výkon je v noční scéně celkem znatelný – 44 fps vs. 54 fps. V obraze se přitom žádný extrémní rozdíl nekoná, takže zde máte další detail, který můžete snížit na minimum a o nic významného nepřijdete.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Nízká)

Kvalita odrazů

Tato volba ovlivňuje kvalitu odrazů vzdálených objektů (například budovy) na lesklých površích. Vliv na výkon je na úrovni chyby měření – 43 fps vs. 44 fps v následující scéně.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Nízká)

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama