Tom Clancy's The Division: rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 5
Seznam kapitol
Tom Clancy's The Division - jedna z nejočekávanějších her je venku. My jsme se samozřejmě v našem rozboru podrobně podívali na kvalitu technického zpracování. S pěknou grafikou ale přicházejí i vyšší nároky a tak se podíváme, jaké detaily se vyplatí snížit, když vaše grafická karta nestačí na ty maximální.
Detaily částic
Volba, která nastavuje kvalitu částicových efektů má poměrně výrazný vliv na výkon. Rozdíl mezi maximem a minimem byl v následující scéně 43 fps vs. 52 fps. Háček je v tom, že v obraze téměř nic nepoznáte ani v pohybu. Takže pokud chcete ušetřit nějaké procento výkonu, detaily částic klidně můžete ošidit.
Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Nízké)
Povolit působení větrů na sníh
Toto je celkem zajímavá volba. Ovlivňuje, zda se sníh bude pohybovat podle směru větru anebo ne. Vliv na výkon nebyl měřitelný a na statickém snímku nemá smysl rozdíl ukazovat.
Vliv na výkon nebyl odlišný ani na sestavě AMD, takže tato volba může být stále aktivní. Přidává na realističnosti již tak povedeného počasí v této hře.
Volumetrická mlha
Tímto nastavujete kvalitu volumetrické mlhy, pomocí které jsou řešeny efekty prosvítání světla atmosférou. Má tedy vliv hlavně na sluneční paprsky a v noci na světelné kužely od reflektorů. Vliv na výkon je v noční scéně celkem znatelný – 44 fps vs. 54 fps. V obraze se přitom žádný extrémní rozdíl nekoná, takže zde máte další detail, který můžete snížit na minimum a o nic významného nepřijdete.
Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Nízká)
Kvalita odrazů
Tato volba ovlivňuje kvalitu odrazů vzdálených objektů (například budovy) na lesklých površích. Vliv na výkon je na úrovni chyby měření – 43 fps vs. 44 fps v následující scéně.
Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Nízká)