Tom Clancy's The Division: rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 4
Seznam kapitol
Tom Clancy's The Division - jedna z nejočekávanějších her je venku. My jsme se samozřejmě v našem rozboru podrobně podívali na kvalitu technického zpracování. S pěknou grafikou ale přicházejí i vyšší nároky a tak se podíváme, jaké detaily se vyplatí snížit, když vaše grafická karta nestačí na ty maximální.
Kontaktní stíny
Nastavení, které ovlivní viditelnost stínů od malých objektů. Voleb je zde hodně, ale rozdíly mezi nimi jsou při běžném hraní minimální. Nejdůležitější je, že rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavením (vypnuté) je celkem nízký - 52 fps vs. 57 fps.
Nastavení na Vše Vysoké (po najetí myší se zobrazí Vypnuto)
Post FX AA
Vyhlazování hran v Tom Clancy's The Division je řešeno opět pouze pomocí postprocessingem a další volbou – časové vyhlazování. Ty lze mezi sebou kombinovat, ale nejdříve se podívejme na post FX AA, které je zde řešeno metodou SMAA. Vliv na výkon mezi nastavením Ultra a Vypnuto je 51 fps vs. 53 fps.
Nastavení na SMAA Ultra (po najetí myší se zobrazí Vypnuto)
Časové vyhlazování
Druhá metoda vyhlazování hran je pomocí skládání více snímků za sebou. K nastavení jsou volby: stabilizace a supersampling. Stabilizace se chová, jako když je vyhlazování vypnuto a supersampling je v podstatě jiný název pro TAA vyhlazování. Tato metoda poměrně dobře redukuje shimmering, ale také více rozmazává obraz než SMAA. Velkou výhodou je minimální dopad na výkon – na úrovni 1 fps.
Nastavení na Supersampling (po najetí myší se zobrazí Stabilizace)
Ostření obrazu
Posuvník pro nastavení doostření obrazu. Tímto si doostříte obraz, který předtím Post FX AA rozmazalo :-) Výkon tato volba nijak neovlivňuje.
Nastavení na 100 % (po najetí myší se zobrazí 0 %)