Call of Duty: Black Ops 3 – Rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 7
Seznam kapitol
Sérii Call of Duty asi není třeba představovat. Activision nás novými díly zásobuje každý rok a každý rok se také vedou debaty o kvalitách celé série. Nejnovější díl nese název Black Ops 3 a tak se na něj samozřejmě podíváme v našem rozboru. Podíváme se jaké jsou možnosti nastavení, jakou má grafiku a jak se povedla optimalizace výkonu.
Maximální vs. minimální detaily
Hra nemá žádnou volbu, která by nastavovala všechny detaily najednou, tak si dnešní porovnání detailů uděláme stejně jako obvykle – formou galerie obrázků ze hry. Na následujících screenshotech uvidíte několik scén, které budou na prvním snímku s maximálním možným nastavením grafiky, a na druhém vždy s detaily minimálními.
Jaký vliv na výkon mají maximální a minimální detaily, poznáte z obrázků také. V levém horním rohu najdete OSD nabídku MSI afterburneru, na které je vidět ukazatel fps, vytížení GPU (poslední procenta v první řádce), celkové vytížení CPU a jiné zajímavosti.
Náhledové obrázky pro lepší porovnání doporučuji rozkliknout do plného rozlišení. Jak sami vidíte, tak na maximální detaily je hra na GTX 670 opravdu nehratelná, a hlavně v pohybu výrazně kolísá výkon podle toho jaké množství textur se zrovna dotahuje přes PCI-E.
Naštěstí snížení detailů umožní výrazně zvýšit výkon, ale hra pak vypadá opravdu špatně. Úplné minimum nelze doporučit k důstojnému hraní.
scéna 1
maximální detaily -pro zvětšení klikněte-
scéna 2
maximální detaily -pro zvětšení klikněte-
scéna 3
maximální detaily -pro zvětšení klikněte-
scéna 4
maximální detaily -pro zvětšení klikněte-
scéna 5
maximální detaily -pro zvětšení klikněte-