Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Na slovíčko s Minh Le, vývojářem Counter-Strike
Na slovíčko s Minh Le, vývojářem Counter-Strike
autor: Sam Sadovski , publikováno 21.7.2015
Na slovíčko s  Minh  Le, vývojářem  Counter-Strike

Redakce magazínu PCTuning si pro vás připravila další, unikátní projekt. V sérii rozhovorů „Na slovíčko“ oslovíme ty nejvlivnější a nejznámější osobnosti počítačového i herního světa. Nabídneme vám pohled do zákulisí vývoje technologií, her či programů. Pilotní díl patří Minhu "Gooseman" Leemu, vývojáři hry Counter Strike.


Tactical Intervention

„Kdybys dal bezdomovci stejný obnos peněz, pravděpodobně by s nimi naložil lépe, než my. Stydím se, že jsem byl součástí celé této události.“ – Minh "Gooseman" Le

FPS Tactical Intervention začalo vznikat hned po odchodu Minha z Valve. V roce 2006 začal Minh vyhledávat vývojáře a postupně si formuloval koncepci nové taktické FPS hry. V Tactical Intervention se mělo objevit vše, na co již v Counter-Strike nebylo místo – vozidla, psi či slanění. Herní systém je jednoduchý – znovu proti sobě stojí dva týmy – speciální jednotky a teroristé.

Hra byla vyvíjena uzavřeně a první bety se v USA dočkala 28. března 2010. Na veletrhu GDC 2012 Minh Tactical Intervention představil. Osmého října roku 2013 vstoupila tato nová free to play hra oficiálně na trh.

I přes veškeré kamarádské vztahy a lásku ke hře Counter-Strike by si i od nás taktické FPS Tactical Intervention více jak „pět z desíti“ nezasloužilo. I sám Minh přiznal, že to byl totální propadák – hra byla dodělaná jen proto, aby byla. Dál už se o ní nikdo nestaral.

Na slovíčko s  Minh  Le, vývojářem  Counter-Strike

Steam – 6 z 10. Metacritic - 47 ze 100. Eurogamer - 4 z 10. Mám pokračovat?

Nebudu se do Tactical Intervention příliš obouvat, je to hra se skvělou myšlenkou a koncepcí, nikterak zde neselhal nápad či koordinace, nýbrž lidská neschopnost. Po rozhovoru už vím, do jaké situace se Minh během osmi let vývoje TI dostal a proto mám pochopení pro konečný stav hry. O veškerých okolnostech, které obklopovaly vývoj Tactical Intervention, se můžete dočíst v následující kapitole. Možná pak nebudu jediný, kdo pochopil, proč má 8 let vyvíjená hra tak špatný jízdní model a takové množství chyb.

I přesto však věřím, že vás Tactical Intervention zabaví. Neváhejte, a vyzkoušejte si taktickou FPS – ve službě Steam je k dostání zcela zdarma.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
111 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 52.3Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.