Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II

Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II | Kapitola 6

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

12. 11. 2014 03:00 15

Seznam kapitol

1. Úvod 2. Lords of the Fallen vs. Dark Souls 3. Žánrové zařazení hry, herní principy 4. Umělá inteligence 5. Technické provedení (a bugy)
6. Grafika (+PhysX) 7. Soubojový systém 8. Lokalizace, příběh, rozhovory, questy 9. Závěrečné shrnutí, hodnocení

Od vydání Dark Souls II uteklo více než půl roku, takže hardcore jádro, které se kolem něj vytvořilo nemá do čeho „píchnout“. Mezeru na trhu s obtížnými akčními RPG hrami by měla vyplnit hra Lords of the Fallen. Podařilo se jí to, nebo tvůrci vyměkli a přiblížili ji běžnému hráči? Naše dnenší recenze vám na tuto otázku důkladně odpoví.

Reklama

Co se hře nedá odepřít, je její pestrost a námětová zajímavost. Obrázky ze hry sice mohou působit dost kýčovitě, buďte si ovšem jistí, že hra v pohybu vypadá naprosto úžasně. Panoramata jsou dechberoucí a nepřátelé jsou pestří jak stran vzhledu (narazíte na klasické, ale i přerostlé pavouky, na nemocné podobající se infikovaným nádory obrostlým stvořením ze série Dead Island, na Rhogary a jejich pány, kteří vypadají jako menší rohatí titáni atd.), tak i stran chování a pohybů.

Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II
i Zdroj: PCTuning.cz

Hra využívá i efekty z programu Nvidia GameWorks a hardwarově akcelerovaný PhysX. V praxi se to na grafice odráží v přidaných efektech, které prostředí výrazně oživují a pozitivně ovlivňují celkovou atmosféru. Na druhou stranu je někdo právě kvůli tomu nemůže vystát – scénám ubírají na přehlednosti.

U Lords of the Fallen to konkrétně mělo pomoci k propracovanějším částicovým efektům (třeba odletující jiskry se odrážejí od překážek), k částicím s delší životností (to jsou klasické chuchvalce jisker nebo hromady poletující suti, kterých je při výpočtech přes CPU jen zlomek a často se velice rychle vypaří). Mlhy a kouře reagují na pohyb a překážky a pohyb částic je ovlivněný i turbulentním prouděním (na videu je to vidět ve v čase 1:30).

PhysX je využitý i pro simulaci pohybu šatů a látek – ve hrách to obvykle znamená dlouhé vlající šaty postav a všudypřítomné plápolající vlajky či hadry (ale prostředí díky tomu nepůsobí tak staticky a sterilně a sem se to i dost hodí).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama