Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II

Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II | Kapitola 4

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

12. 11. 2014 03:00 15

Seznam kapitol

1. Úvod 2. Lords of the Fallen vs. Dark Souls 3. Žánrové zařazení hry, herní principy 4. Umělá inteligence 5. Technické provedení (a bugy)
6. Grafika (+PhysX) 7. Soubojový systém 8. Lokalizace, příběh, rozhovory, questy 9. Závěrečné shrnutí, hodnocení

Od vydání Dark Souls II uteklo více než půl roku, takže hardcore jádro, které se kolem něj vytvořilo nemá do čeho „píchnout“. Mezeru na trhu s obtížnými akčními RPG hrami by měla vyplnit hra Lords of the Fallen. Podařilo se jí to, nebo tvůrci vyměkli a přiblížili ji běžnému hráči? Naše dnenší recenze vám na tuto otázku důkladně odpoví.

Reklama

Ústupky směrem k mainstreamu nejsou cítit je v samotném herním systému, ale také ve struktuře a síle nepřátel. Zatímco Dark Souls II na vás posílalo jednoho gigantického bosse za druhým a prostor mezi nimi vyplňovalo jen několika, zato však extra silnými poskoky, Lords of the Fallen na vás vedle několika gigantických bossů posílá samé malé příšery, které s troškou cviku porazíte i s jednou rukou na klávesnici (dobře, přeháním, ale protivníci jsou to vážně mizerní).

Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II
i Zdroj: PCTuning.cz

Drobní nepřátelé vám samozřejmě mohou zavařit alespoň ve větší početní přesile, heslo: „pokud se jich na vás sesype víc jak tři“ zde ovšem zase tak spolehlivě nefunguje. Někteří protivníci jsou prostě neschopní a se správnou zbraní je ze světa sprovodíte dvěma dobře mířenými ranami, a přispívají k tomu i bugy a často dost prapodivná AI.

Když se protivníci nezaseknou ve stěně nebo za dveřmi, nebo se nechytí do nějaké podobné pasti, v níž je můžete bezpečně pižlat až k smrti, prapodivně levitují, dost často zamrzají, nebo se rovnou chovají jako dementi.

Tak například jinak hbitý zlodějský mrňous vybavený dvěma mačetami je schopný běhat s vámi do kolečka tak dlouho, až dokud ho nechytnete a několika ranami neudoláte. Od běhání ho přitom neodradí ani smrtící rány, které mu během tohoto divadýlky nesmlouvavě nadělujete. A není žádnou výjimkou, že ve hře narazíte na místo, kde se stvůry po jednom zásahu ochotně vrhají střemhlav z věže, aby spáchaly sebevraždu a tím vám darovaly trochu té zkušenosti bez námahy.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama