Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11 | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

23. 11. 2012 03:00 27

Seznam kapitol

1. Druhá generace enginu Glacier 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na střední detaily 4. Výsledky GK na nejvyšší detaily bez vyhlazování 5. Výsledky GK na nejvyšší detaily s vyhlazováním 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Nový díl série Hitman patří k nejočekávanějším hrám roku. Absolution se povedl a potěší nejen herní kvalitou, ale i technickým zpracováním. Hra používá zbrusu nový engine s podporou efektů DirectX 11. Ty tentokrát nejsou jen marketingovým tahákem, Hitman: Absolution podporuje nejmodernější efekty jako teselace či global illumination.

Reklama
Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud k nejvyššímu nastavení detailů zapnete i plnohodnotný režim vyhlazování hran 4× MSAA, je Hitman: Absolution skutečně velmi náročnou hrou. Už v nízkých rozlišeních je pro plynulé hraní potřeba výkonných karet jako GeForce GTX 560 Ti/Radeon HD 6950, ve vysokých rozlišeních je nutné mít soudobé highendové karty jako Radeon HD 7950, GeForce GTX 660 Ti a podobně.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama