Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 2.7.2012
Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

PC verze nového Ghost Reconu vychází s měsíčním zpožděním proti konzolím a rozhodně to není bezdůvodně. Vývojáři totiž do hry mezitím implementovali podporu rozhraní DirectX 11 s celou řadou nových efektů. Výsledkem je velmi pěkná grafika, byť trochu vykoupená hardwarovými nároky ve vyšším rozlišení.


Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Vzhledem k poměrně vysokým nárokům Ghost Recon: Future Soldier je pravděpodobné, že značná část hráčů bude muset snižovat detaily, aby si novinku plynule zahráli. Podrobně jsem proto prošel jednotlivá nastavení a s nVidií GeForce GTX 560 jsem v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým vyhlazováním vyzkoušel jejich vliv na vzhled hry i framerare. Protože Ghost Recon neumožňuje uložení konkrétní pozice a po každé změně nastavení je nutné hru restartovat, omluvte prosím nepřesné krytí jednotlivých scén.

Detail Objects

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
Detail Objects High/Low

První nastavení je detailů objektů. Po snížení jsem si nevšimnul žádných rozdílů a nenaměřil jsem ani změnu výkonu.

Shadows

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
Shadows High/Low

Ani po snížení nastavení stínů paradoxně nejsou ve hře žádné patrné rozdíly, výkon vzrostl o jeden snímek za sekundu.

Volumetric Light

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
Volumetric Light High/Low

Rozdílů v nastavení volumetrických světel jsem si nevšimnul, výkon vzrostl z 26 na 27 snímků za sekundu.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
42 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 16.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.