Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11 | Kapitola 6
Seznam kapitol
PC verze nového Ghost Reconu vychází s měsíčním zpožděním proti konzolím a rozhodně to není bezdůvodně. Vývojáři totiž do hry mezitím implementovali podporu rozhraní DirectX 11 s celou řadou nových efektů. Výsledkem je velmi pěkná grafika, byť trochu vykoupená hardwarovými nároky ve vyšším rozlišení.
Vzhledem k poměrně vysokým nárokům Ghost Recon: Future Soldier je pravděpodobné, že značná část hráčů bude muset snižovat detaily, aby si novinku plynule zahráli. Podrobně jsem proto prošel jednotlivá nastavení a s nVidií GeForce GTX 560 jsem v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým vyhlazováním vyzkoušel jejich vliv na vzhled hry i framerare. Protože Ghost Recon neumožňuje uložení konkrétní pozice a po každé změně nastavení je nutné hru restartovat, omluvte prosím nepřesné krytí jednotlivých scén.
Detail Objects
První nastavení je detailů objektů. Po snížení jsem si nevšimnul žádných rozdílů a nenaměřil jsem ani změnu výkonu.
Shadows
Ani po snížení nastavení stínů paradoxně nejsou ve hře žádné patrné rozdíly, výkon vzrostl o jeden snímek za sekundu.
Volumetric Light
Rozdílů v nastavení volumetrických světel jsem si nevšimnul, výkon vzrostl z 26 na 27 snímků za sekundu.