Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11 | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

2. 7. 2012 03:00 25

Seznam kapitol

1. Sněžný muž s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK — nejvyšší nastavení bez vyhlazování 4. Výsledky GK — nejvyšší nastavení s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

PC verze nového Ghost Reconu vychází s měsíčním zpožděním proti konzolím a rozhodně to není bezdůvodně. Vývojáři totiž do hry mezitím implementovali podporu rozhraní DirectX 11 s celou řadou nových efektů. Výsledkem je velmi pěkná grafika, byť trochu vykoupená hardwarovými nároky ve vyšším rozlišení.

Reklama
Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Při nejvyšším nastavení detailů je Ghost Recon: Future Soldier poměrně náročnou hrou. Abyste si jej mohli plynule zahrát okolo 35 snímků za sekundu, je potřeba mít v počítači grafickou kartu alespoň na úrovni nVidia GeForce GTX 460 či AMD Radeon HD 6850, spíše však výkonnější (především v rozlišení 1920 × 1080 a 1920 × 1200 px). Zajímavé u Future Soldier je, že mezi rozlišeními 1280 × 1024 a 1680 × 1050 px nedochází k téměř žádnému propadu výkonu, ten nastává až při dalším zvýšení rozlišení na 1920 × 1200 px.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama