Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11 | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

2. 7. 2012 03:00 25

Seznam kapitol

1. Sněžný muž s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK — nejvyšší nastavení bez vyhlazování 4. Výsledky GK — nejvyšší nastavení s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

PC verze nového Ghost Reconu vychází s měsíčním zpožděním proti konzolím a rozhodně to není bezdůvodně. Vývojáři totiž do hry mezitím implementovali podporu rozhraní DirectX 11 s celou řadou nových efektů. Výsledkem je velmi pěkná grafika, byť trochu vykoupená hardwarovými nároky ve vyšším rozlišení.

Reklama
Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Po zapnutí vyhlazování hran vzrostou nároky na výkon grafické karty jen mírně, už tak náročná hra je však ještě o něco náročnější. Pro hraní Ghost Reconu: Future Soldier v tomto nastavení je potřeba alespoň GeForce GTX 560 či AMD Radeon HD 6870, především ve vyšších rozlišeních však využijete i výkonnější karty. Pokud patříte k hráčům preferujícím vždy naprostou plynulost, oceníte i výkon nejrychlejších karet současnosti jako je GeForce GTX 680 a Radeon HD 7970.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama