Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 2.7.2012
Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

PC verze nového Ghost Reconu vychází s měsíčním zpožděním proti konzolím a rozhodně to není bezdůvodně. Vývojáři totiž do hry mezitím implementovali podporu rozhraní DirectX 11 s celou řadou nových efektů. Výsledkem je velmi pěkná grafika, byť trochu vykoupená hardwarovými nároky ve vyšším rozlišení.


Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Po zapnutí vyhlazování hran vzrostou nároky na výkon grafické karty jen mírně, už tak náročná hra je však ještě o něco náročnější. Pro hraní Ghost Reconu: Future Soldier v tomto nastavení je potřeba alespoň GeForce GTX 560 či AMD Radeon HD 6870, především ve vyšších rozlišeních však využijete i výkonnější karty. Pokud patříte k hráčům preferujícím vždy naprostou plynulost, oceníte i výkon nejrychlejších karet současnosti jako je GeForce GTX 680 a Radeon HD 7970.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
42 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 16.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.