Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci

Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

14. 9. 2011 02:00 8

Seznam kapitol

1. Upravený engine z Darksiders 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Warhammer 40,000: Dawn of War II před dvěma roky překvapil svou krásnou grafikou a vyspělou fyzikou v kombinaci s výbornou optimalizací. Nový díl Space Marine se bohužel vydává trochu jiným směrem. PC verze se vizuálně příliš neliší od té konzolové a za špičkou dnešní doby zaostává. Nepotěší navíc ani absence vyhlazování hran...

Reklama
Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz

Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz

Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz

U her vyvíjených primárně pro herní konzole bývají zvykem vyšší nároky na výkon procesoru a Space Marine není výjimkou. S výkonnými procesory hra škáluje ukázkově a engine umí využít i potenciál šestijádrových Phenomů II X6 od AMD. Přesto však není důvod ihned pro takový procesor běžet do obchodu. Pokud se totiž podíváte na grafy detailněji, i s nejslabším testovaným Phenomem II X2 2,8 GHz poslední Warhammer běžel okolo 50 snímků za sekundu, tedy naprosto plynule.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama