Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci

Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

14. 9. 2011 02:00 8

Seznam kapitol

1. Upravený engine z Darksiders 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Warhammer 40,000: Dawn of War II před dvěma roky překvapil svou krásnou grafikou a vyspělou fyzikou v kombinaci s výbornou optimalizací. Nový díl Space Marine se bohužel vydává trochu jiným směrem. PC verze se vizuálně příliš neliší od té konzolové a za špičkou dnešní doby zaostává. Nepotěší navíc ani absence vyhlazování hran...

Reklama

Post Processing

 Post Processing On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Post Processing On/Off

Vypnutím post processing efektů se mírně změní barevný tón celé hry a vypnou se efekty jako bloom. Framerate po snížení vzrostl z 26 na 29 fps.

Ambient Occlusion

 Ambient Occlustion On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Ambient Occlustion On/Off

Ambient Occlusion je obligátní efekt přidávající na scénu některé minoritní stíny, patrné jsou zejména ty na rameni hlavního hrdiny. Výkon po snížení poskočil o dva snímky za sekundu.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Nastavení grafiky je ve hře opravdu jen hrstka a také jejich přínos je většinou malý. Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky proto také nejsou nijak závratné a většinou si všimnete hlavně stínů, občas jsou patrné také chybějící post processing efekty. Snížení všech efektů na minimum má bohužel poměrně malý přínos, s AMD Radeon HD 6670 v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým morfologickým vyhlazováním výkon vzrostl z 26 na 33 fps na první scéně, na druhé pak z 28 na 35 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama