Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci

Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

14. 9. 2011 02:00 8

Seznam kapitol

1. Upravený engine z Darksiders 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Warhammer 40,000: Dawn of War II před dvěma roky překvapil svou krásnou grafikou a vyspělou fyzikou v kombinaci s výbornou optimalizací. Nový díl Space Marine se bohužel vydává trochu jiným směrem. PC verze se vizuálně příliš neliší od té konzolové a za špičkou dnešní doby zaostává. Nepotěší navíc ani absence vyhlazování hran...

Reklama
Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz

Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz

Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz

Abyste si nový Warhammer naprosto plynule užili, je dobré mít v průměru alespoň okolo 40 snímků za sekundu. To vzhledem k nízkým hardwarovým nárokům není žádný problém a těchto hodnot dosáhnete s drtivou většinou grafických karet. V případě testované desítky karet měla problémy s frameratem jen GeForce GT 440. Mimochodem o něco lépe běží Space Marine na kartách AMD Radeon (například rozdíl HD 5770 vs. GTS 450), AMD se totiž na vývoji hry spolupodílelo.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama