Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11
Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 14.3.2011
Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11

První Dragon Age se stal velmi populárním RPG, které si oblíbily miliony hráčů. Dvojka sice tolik ovací nesklízí, ani tak však nejde o špatné RPG. My se v článku zaměříme na jeho technologickou stránku, která je skutečně zajímavá: na vývoji se totiž podílelo AMD, a hra tak nabízí i DirectX 11 efekty, avšak s pekelnými hardwarovými nároky.


Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11

Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11

Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11

Protože jsou nároky na výkon grafické karty v nejvyšším nastavení enormní, je limitem výkonu počítače téměř vždy grafická karta. Zatímco v některých jiných hrách je třeba k plnému využití potenciálu Nvidia GeForce GTX 580 vysoce přetaktovaný čtyřjádrový procesor, u Dragon Age II grafiku měřitelně brzdí až opravdu staré dvoujádrové procesory Core 2 Duo na frekvenci pod 3 GHz.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
40 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 12Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.