Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11

Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11 | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

14. 3. 2011 03:00 37

Seznam kapitol

1. Upravený engine s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky na nejvyšší detaily (DX 11) bez AA 4. Výsledky na nejvyšší detaily (DX 11) včetně AA 5. Výsledky na střední detaily (DX 9) bez AA
6. Výsledky na střední detaily (DX 9) včetně AA 7. Vliv procesoru na hru 8. Vliv nastavení na hru 9. Galerie in game screenshotů 10. Závěr

První Dragon Age se stal velmi populárním RPG, které si oblíbily miliony hráčů. Dvojka sice tolik ovací nesklízí, ani tak však nejde o špatné RPG. My se v článku zaměříme na jeho technologickou stránku, která je skutečně zajímavá: na vývoji se totiž podílelo AMD, a hra tak nabízí i DirectX 11 efekty, avšak s pekelnými hardwarovými nároky.

Reklama
Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Protože jsou nároky na výkon grafické karty v nejvyšším nastavení enormní, je limitem výkonu počítače téměř vždy grafická karta. Zatímco v některých jiných hrách je třeba k plnému využití potenciálu Nvidia GeForce GTX 580 vysoce přetaktovaný čtyřjádrový procesor, u Dragon Age II grafiku měřitelně brzdí až opravdu staré dvoujádrové procesory Core 2 Duo na frekvenci pod 3 GHz.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama