Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11
Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 14.3.2011
Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11

První Dragon Age se stal velmi populárním RPG, které si oblíbily miliony hráčů. Dvojka sice tolik ovací nesklízí, ani tak však nejde o špatné RPG. My se v článku zaměříme na jeho technologickou stránku, která je skutečně zajímavá: na vývoji se totiž podílelo AMD, a hra tak nabízí i DirectX 11 efekty, avšak s pekelnými hardwarovými nároky.


Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11

Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11

Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11

Pokud v nejvyšším nastavení zapnete ještě vyhlazování hran, nároky na výkon grafické karty ještě vzrostou. Nad 30 fps se v tomto režimu dostala z karet Nvidia pouze GeForce GTX 580 a to jen v nízkém rozlišení 1280 × 1024 a o mnoho lepší to nebylo ani u AMD. Zde byla hra pořádně hratelná jen na AMD Radeonu HD 6970 (případně v nízkých rozlišeních ještě na HD 6870).



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
40 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 12Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.