StarCraft II — pokračování legendární strategie
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek StarCraft II — pokračování legendární strategie

StarCraft II — pokračování legendární strategie | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

20. 7. 2010 02:00 83

Seznam kapitol

1. Engine s velkými možnostmi modifikací 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA 4. Výsledky grafických karet včetně AA 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Závěr 10. Galerie in game screenshotů

Vydání očekávaného StarCraftu II je za dveřmi a my dostali možnost otestovat těsně před vydáním hotovou hru. Jako vždy se zaměříme na engine, benchmarky grafických karet i procesorů a dáme vám pár tipů, kterými nastaveními lze snadno vymáčknout nějaký ten snímek za sekundu navíc. Vyplatilo se dlouhé čekání na druhý díl?

Reklama
StarCraft II — pokračování legendární strategie
i Zdroj: PCTuning.cz

StarCraft II — pokračování legendární strategie
i Zdroj: PCTuning.cz

StarCraft II — pokračování legendární strategie
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak už jsem psal v druhé kapitole, vyhlazování hran je možné v současné době rozjet jen u karet NVIDIA GeForce a to vynucením přes ovladače (u karet ATI Radeon k zapnutí AA nedojde). Kvůli této násilné formě vynucení a jen velmi malým optimalizacím je tak vyhlazování hran velmi náročné na výkon a zatímco bez AA jede StarCraft II na každé výkonnější kartě naprosto plynule na nejvyšší detaily, při vynucení vyhlazování je situace horší. V nízkých rozlišeních to ještě není tak špatné a jen těsně pod hranicí 40 fps zůstala GeForce GTS 250. V rozlišení 1680 × 1050 px jsou nároky o něco vyšší a potřebujete alespoň GeForce GTX 275 či novou GTX 460 (stačí verze s 768 MB VRAM) a v nejvyšším testovaném rozlišení 1920 × 1200 px je tomu podobně s tím, že fps zase o něco klesly směrem dolů.

Je ale nutné myslet na to, že jsme testovali hru těsně oficiálním vydáním a NVIDIA i AMD na podpoře téměř jistě zapracují a AMD tak pravděpodobně časem vyhlazování rozběhá, zatímco NVIDIA vydá nové ovladače, ve kterých zmírní drastické propady fps o desítky procent (třeba v případě GTX 460 768 MB 40-50 % dle rozlišení).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama