Just Cause 2 — super grafika, vysoké nároky a GPGPU
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Just Cause 2 — super grafika, vysoké nároky a GPGPU

Just Cause 2 — super grafika, vysoké nároky a GPGPU | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

5. 4. 2010 02:00 110

Seznam kapitol

1. Nový engine s podporou NVIDIA CUDA 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF (bez CUDA efektů) 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF (bez CUDA efektů) 5. Výsledky grafických karet GeForce včetně CUDA efektů 6. Vliv procesoru na hru, 3D Vision
7. NVIDIA CUDA efekty — srovnávací screeny 8. Vliv nastavení na hru I 9. Vliv nastavení na hru II 10. Vliv nastavení na hru III 11. Závěr

První díl akční hry Just Cause se do paměti hráčů příliš nezapsal. To dvojka má poněkud větší ambice a v recenzích sklízí poměrně vysoká hodnocení. A dobře našlápnuto má i po stránce technologické. Hra má totiž výbornou vizuální stránku a v jistém ohledu jde o ukázku budoucnosti. Just Cause 2 totiž ve velkém využívá GPGPU technologie.

Reklama
Just Cause 2 — super grafika, vysoké nároky a GPGPU
i Zdroj: PCTuning.cz

Just Cause 2 je velmi náročnou hrou a je proto pravděpodobné, že mnoho z vás bude muset snižovat detaily. Nastavení je naštěstí poměrně dost a já osobně jsem to vyzkoušel v rozlišení 1680 × 1050 px, 4× AA s grafickou kartou NVIDIA GeForce GTX 260 (216 SP).

Texture Detail

 Texture Detail High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Detail High/Low

Prvním nastavením je rozlišení textur. U něj jsou rozdíly ve vizuální stránce hry celkem značné, ale rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil žádný, v obou případech hra jela 27 fps.

Shadow Quality

 Shadow Quality High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadow Quality High/Low

Nastavení Shadow Quality při snížení na minimum úplně vypne stíny, čímž hra přijde o velkou část svého kouzla. Rozdíl ve výkonu je opět minimální, zisk byl jen dva snímky za sekundu.

Water Detail (GPU Water Simulation zapnuto)

 Water Detail Very High/Low (GPU Water Simulation zapnuto)
i Zdroj: PCTuning.cz
Water Detail Very High/Low (GPU Water Simulation zapnuto)

Nastavení Water Detail závisí na tom, zda máte aktivní GPU Water Simulation. Pokud an, změní se jen barva vody v pozadí a počet fps se nezmění.

Water Detail (GPU Water Simulation vypnuto)

 Water Detail Very High/Low (GPU Water Simulation vypnuto)
i Zdroj: PCTuning.cz
Water Detail Very High/Low (GPU Water Simulation vypnuto)

Pokud je GPU Water Simulation vypnuto, sníží se kvalita vody výrazně více, ale o moc víc fps vám to nepřinese, v mém případě to bylo 39/41 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama