Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především

Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

10. 3. 2010 03:00 46

Seznam kapitol

1. Destrukce na druhou a DirectX 11 k tomu 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr

Další díl z herní série Battlefield s podtitulem Bad Company 2 je konečně tu a my vám přinášíme jeho hardwarový rozbor. Důvodů, proč jsme vybrali právě tento titul, je mnoho. Kromě poměrně vysokých nároků na výkon počítače to je dobrá vizuální stránka hry, údajná podpora DirectX 11 a mimo jiné také excelentní fyzika, která vás doslova uzemní.

Reklama
Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především
i Zdroj: PCTuning.cz

Nároky na výkon grafické karty má nový Battlefield poměrně vysoké a spousta majitelů slabších karet tak bude muset snižovat detaily. Nastavení není mnoho, protože vývoj probíhal na PC i herních konzolích současně. Takže má vůbec smysl si s detaily hrát? Vyzkoušeli jsme na Radeonu HD 5770 v rozlišení 1920 × 1200 px, 4× AA, kde hra v průměru jela nic moc 28 snímků za sekundu.

Level of Detail

 Level of Detail High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Level of Detail High/Low

Prvním nastavením je Level of Detail, které mění jen drobnosti. Všimněte si horší viditelnosti džungle v dálce a také trávy v popředí je méně. Jiné rozdíly v obraze nejsou a výkonnostní zisk byl dva snímky za sekundu.

Texture Quality

 Texture Quality High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Quality High/Low

Vliv nastavení texture quality bývá většinou nejvýraznější, tentokrát jsem však rozdíly neobjevil a nenaměřil ani rozdíl v počtu snímků za sekundu.

Shadow Quality

 Shadow Quality High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadow Quality High/Low

Nastavení Shadow Quality stíny úplně nevypíná, pouze snižuje jejich kvalitu. Všimněte si, že na spodním screenu jsou stíny méně výrazně a jednodušší. Vliv na výkon je však poměrně malý, fps poskočilo z 36 na 39.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama