Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především

Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

10. 3. 2010 03:00 46

Seznam kapitol

1. Destrukce na druhou a DirectX 11 k tomu 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr

Další díl z herní série Battlefield s podtitulem Bad Company 2 je konečně tu a my vám přinášíme jeho hardwarový rozbor. Důvodů, proč jsme vybrali právě tento titul, je mnoho. Kromě poměrně vysokých nároků na výkon počítače to je dobrá vizuální stránka hry, údajná podpora DirectX 11 a mimo jiné také excelentní fyzika, která vás doslova uzemní.

Reklama
Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především
i Zdroj: PCTuning.cz

Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především
i Zdroj: PCTuning.cz

Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především
i Zdroj: PCTuning.cz

Už v režimu bez vyhlazování hran je Battlefield Bad Company 2 poměrně náročnou hrou. Ne, že byste na jeho hraní potřebovali grafiku za deset tisíc, ovšem s kartou za dva tisíce také příliš neuspějete, pouze v rozlišení 1280 × 1024 px. V rozlišení 1680 × 1050 px už pro opravdu plynulé hraní potřebujete kartu na úrovni GeForce GTS 250/Radeon HD 4850 a podobné je to i v rozlišení 1920 × 1200 px, kde jsou fps opět k kousek nižší. Také se nějak nedostavil slibovaný vyšší výkon pod rozhraním DirectX 11. ATI Radeon HD 5770 je za HD 4890 svých obvyklých 20 %, což naznačuje, že přínos DirectX 11 je velmi malý, případně žádný. Nicméně jak jsem psal v první kapitole, DirectX 11 nemělo prioritu číslo jedna.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama