Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11

Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11 | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

15. 12. 2009 03:00 36

Seznam kapitol

1. Ego engine s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF 5. Vliv procesoru na hru, 3D Vision 6. DirectX 11 efekty — srovnávací screeny
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Závěr 11. Galerie ingame screenshotů

Stejně jako každý rok, i letos před Vánoci společnost Codemasters vypouští na trh svůj závodní AAA titul, konkrétně další pokračování série Colin McRae s podtitulem DiRT 2. Fandy počítačového hardwaru a technologií zpracování obrazu však tentokrát nebude ani tak zajímat obsah hry samotné, jako právě technologická stránka hry. Engine totiž nově podporuje DirectX 11.

Reklama

Water

 Water Ultra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Water Ultra/Low

Snížením nastavení vody se z průhledné lesklé kapaliny stane divná kaše a počet fps se nijak nezmění.

Post Process

 Post Process Medium/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Post Process Medium/Low

Rozdílů v nastavení jsem si nevšiml ani u nastavení Post Process v režimu DX 9.0c a nezměnil se ani počet fps.

Skidmarks

 Skidmarks On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Skidmarks On/Off

Skidmarks vypne stopy, které na měkkých površích zanechává vaše auto, rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil.

Cloth

 Cloth High/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Cloth High/Off

Vypnutím nastavení Cloth se připravíte o látky ve hře, zejména o vlajky. Vliv na výkon je nulový.

Maximální x minimální nastavení

 Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)

 Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)

Rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením hry nejsou z malých verzí screenů příliš vidět a lépe si jich všimnete v plném rozlišení. Nejvíc vidět jsou rozdíly ve stínech a v nastaveních Particles a Ground Cover, které mají společně s Vehicle Reflections největší vliv na výkon. Rozdílů v ostatních nastaveních si většinou na první pohled nevšimnete. A jaký že je rozdíl v počtu fps mezi maximálním a minimálním nastavením hry? Jak jsem již psal, rozdíly jsem měřil v rozlišení 1680 × 1050 px, 4× AA s grafickou kartou ATI Radeon HD 4670. V případě první dvojice screenu to bylo 25 vs 53 fps, u druhé dvojice pak 21 vs 56 fps. Jak je vidět, jde o rozdíly podstatné a snížením nastavení si můžete počet fps ve hře více než zdvojnásobit.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama