Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11

Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11 | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

15. 12. 2009 03:00 36

Seznam kapitol

1. Ego engine s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF 5. Vliv procesoru na hru, 3D Vision 6. DirectX 11 efekty — srovnávací screeny
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Závěr 11. Galerie ingame screenshotů

Stejně jako každý rok, i letos před Vánoci společnost Codemasters vypouští na trh svůj závodní AAA titul, konkrétně další pokračování série Colin McRae s podtitulem DiRT 2. Fandy počítačového hardwaru a technologií zpracování obrazu však tentokrát nebude ani tak zajímat obsah hry samotné, jako právě technologická stránka hry. Engine totiž nově podporuje DirectX 11.

Reklama
Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Každého z vás nejspíš potěší fakt, že po zapnutí vyhlazování hran klesne fps jen velmi mírně. Hra tak stále běží na téměř libovolném hardwaru, pod 30 snímků za sekundu jsem se dostal pouze s ATI Radeonem HD 4670 v nejvyšším rozlišení 1920 × 1200 px. Optimalizace hry je zkrátka velmi dobrá a mnoho titulů by ji mohlo závidět.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama