Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11 | Kapitola 8
Seznam kapitol
Stejně jako každý rok, i letos před Vánoci společnost Codemasters vypouští na trh svůj závodní AAA titul, konkrétně další pokračování série Colin McRae s podtitulem DiRT 2. Fandy počítačového hardwaru a technologií zpracování obrazu však tentokrát nebude ani tak zajímat obsah hry samotné, jako právě technologická stránka hry. Engine totiž nově podporuje DirectX 11.
Ground Cover
Vypnutím Ground Cover úplně zmizí veškerá tráva a nízký porost z okolí trati a na zemi zůstane pouze holá textura se stromky. Framerate vypnutím vzrost o čtyři snímky za sekundu.
Drivers
Po snížení nastavení Drivers se z řidičů okolních aut stanou nehybné sochy, počet fps se nezměnil.
Distant Vehicles
Distant Vehicles velmi mírně mění detailnost aut soupeřů, vliv na výkon jsem po snížení nezaznamenal.
Objects
Nastavení Object nepatrně sníží detailnost předmětů v okolí trati, u testovacího screenu šlo o zídky a budovu v povzdálí. Framerate se však nepohnul.
Trees
Snížením nastavení Trees se znatelně sníží kvalita stromů v okolí trati, fps poskočilo o dva snímky za sekundu.
Vehicle Reflections
Vehicle Reflections mírně sníží kvalitu odlesků od vašeho vozu, fps však výrazně vzrostly. Z 27 na 36 snímků za sekundu.