Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11

Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11 | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

15. 12. 2009 03:00 36

Seznam kapitol

1. Ego engine s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF 5. Vliv procesoru na hru, 3D Vision 6. DirectX 11 efekty — srovnávací screeny
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Závěr 11. Galerie ingame screenshotů

Stejně jako každý rok, i letos před Vánoci společnost Codemasters vypouští na trh svůj závodní AAA titul, konkrétně další pokračování série Colin McRae s podtitulem DiRT 2. Fandy počítačového hardwaru a technologií zpracování obrazu však tentokrát nebude ani tak zajímat obsah hry samotné, jako právě technologická stránka hry. Engine totiž nově podporuje DirectX 11.

Reklama

Ground Cover

 Ground Cover High/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Ground Cover High/Off

Vypnutím Ground Cover úplně zmizí veškerá tráva a nízký porost z okolí trati a na zemi zůstane pouze holá textura se stromky. Framerate vypnutím vzrost o čtyři snímky za sekundu.

Drivers

 Drivers Ultra/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Drivers Ultra/Off

Po snížení nastavení Drivers se z řidičů okolních aut stanou nehybné sochy, počet fps se nezměnil.

Distant Vehicles

 Distant Vehicles Ultra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Distant Vehicles Ultra/Low

Distant Vehicles velmi mírně mění detailnost aut soupeřů, vliv na výkon jsem po snížení nezaznamenal.

Objects

 Objects Ultra/Ultra Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Objects Ultra/Ultra Low

Nastavení Object nepatrně sníží detailnost předmětů v okolí trati, u testovacího screenu šlo o zídky a budovu v povzdálí. Framerate se však nepohnul.

Trees

 Trees Ultra/Ultra Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Trees Ultra/Ultra Low

Snížením nastavení Trees se znatelně sníží kvalita stromů v okolí trati, fps poskočilo o dva snímky za sekundu.

Vehicle Reflections

 Vehicle Reflections Ultra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Vehicle Reflections Ultra/Low

Vehicle Reflections mírně sníží kvalitu odlesků od vašeho vozu, fps však výrazně vzrostly. Z 27 na 36 snímků za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama