XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3 | Kapitola 9
Seznam kapitol
Nový XCOM: Enemy Unknown je předělávka osmnáct let staré klasiky. Za tu dobu se mnohé změnilo. XCOM je kupříkladu plně trojrozměrný a běží na technologii Unreal Engine 3. I pod tímto kabátkem se ale skrývá kvalitní tahová strategie. V rozboru jsme změřili její na nároky na výkon počítače a prošli jsme nastavení detailů.
Hrej
„Komplexní strategie s tísnivou a dramatickou atmosférou, skvělým bojovým systémem a vysokou mírou znovuhratelnosti. UFO je zpátky! “
Hodnocení: 9/10; odkaz na recenzi
Games.cz
XCOM: Enemy Unknown je jako složitá váha o mnoha miskách. Je téměř dokonale vyvážená a stabilní. Firaxis odvedli vynikající práci v transformování staré grafiky a atmosféry do nového kabátu a optimalizování původní hratelnosti pro jednadvacáté století. XCOM není hra, která by chtěla soupeřit s klasikou, tu ani nemusíte znát – XCOM jí rozvíjí. XCOM je hra, která si zasluhuje pokračování.
Hodnocení: 9/10; odkaz na recenzi
Eurogamer
Moderní hra, která staví na osvědčených konceptech, které rozšiřuje a upravuje přesně tam, kde je to potřeba. Výsledkem je zábavný titul s návykovou hratelností, který má spád a zároveň přestavuje i výzvu. XCOM je zářným důkazem toho, že i tahové strategie mají mezi dnešními AAA hrami stále své místo.
Hodnocení: 9/10; odkaz na recenzi
IGN (anglicky)
XCOM is a great addition to the strategy genre, complete with an engaging campaign full of tension and challenges. The characters grow in satisfying ways, but the tactical game doesn't ever quite give players enough room to make the most of their abilities.
Hodnocení: 8.2/10; odkaz na recenzi