Twitter už ví jak vydělávat, uživatelům podstrčí reklamní tweety
Zdá se, že společnost po dlouhé době objevila způsob, jak na spoustě aktivních uživatelů vydělat. Reklamu jim strčí přímo pod nos.
Největší mikroblogovací síť využívá čím dál více lidí a nalezneme na ní i takové osobnosti, jako je americký prezident a další. Přestože se těší oblibě více než 300 milionů uživatelů, stále ne ne adekvátně vydělávat.
Podle nejnovějších zpráv z Financial Times už ve Twitteru vědí jak udělat reklamu efektivnější. Zvažovaný model staví na reklamních tweetech (zprávách), které se uživatelům zobrazí v jejich časové ose. Tento způsob se však nemusí líbit uživatelům samotným, obzvlášť, když se tyto zprávy zobrazí mezi příspěvky lidí jejichž účty sledují. Je však pravda, že takové příspěvky jen tak někdo nepřehlédne.
Twitter už dlouho hledal způsob jak počet uživatelů zpeněžit, ale předchozí pokusy o přidání reklamy se setkaly s nemalým odporem a byly rychle staženy. Může však přijít čas, kdy společnost raději přijde o část uživatelů, aby se stal provoz finančně únosným.
Zdroj: Hexus