Tropico 3 — budovatelská RTS s vysokými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Tropico 3 — budovatelská RTS s vysokými nároky

Tropico 3 — budovatelská RTS s vysokými nároky | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

27. 10. 2009 03:00 48

Seznam kapitol

1. Náročný vlastní engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet na nejvyšší detaily bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet na nejvyšší detaily včetně AA/AF 5. Výsledky grafických karet — střední detaily bez AA/AF
6. Výsledky grafických karet — střední detaily s AA/AF 7. Vliv procesoru na hru 8. Vliv nastavení na hru I 9. Vliv nastavení na hru II 10. Závěr

Pokud hrajete počítačové hry, možná si pamatujete na budovatelskou strategii Tropico, která se na obrazovkách počítačů poprvé objevila před osmi lety. V této budovatelské strategii se ujímáte role vládce banánové republiky. Nyní přichází její třetí pokračování, které se přemístilo do plnohodnotného třetího rozměru.

Reklama
Tropico 3 — budovatelská RTS s vysokými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Vývoj hry Tropico 3 sice probíhal zároveň pro PC i herní konzole, nicméně nastavení grafiky má hra velké množství a jak jste viděli z grafů, téměř jistě jej budete potřebovat i vy. Takže co má a co nemá smysl nastavovat? Já osobně zkoušel rozjet GeForce GTX 260 (192 SP) v rozlišení 1920 × 1200 px včetně AA, kde hra na nejvyšší nastavení jede velmi nízkých 18 snímků za sekundu.

Scene Resolution

 Scene Resolution High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Scene Resolution High/Low

Prvním nastavením je Scene Resolution, které způsobí, že se hra začne renderovat v nižším rozlišení a přepočítávat do vyššího. Kvůli tomu se celý obraz rozmaže, framerate však vyletí z 18 na 33 fps.

View Distance

 View Distance Ultra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
View Distance Ultra/Low

View Distance snižuje dohlednost, rozdíl jsou však velmi malé. na srovnávacím obrázku si všimněte pouze chybějících kamenů a lidí na pláži, jinak jsou screeny identické. Rozdíl ve výkonu je přitom 18/36 fps! Jasný kandidát na snížování.

Textures

 Textures Ultra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Textures Ultra/Low

Nižší rozlišení textur je zkrátka nižší rozlišení textur, po jehož nastavení se textury rozmažou a nejsou zdaleka tak detailní. Rozdíl je přitom malý, snížením jsem získal tři framy za sekundu navíc.

Postprocessing

 Postprocessing High/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Postprocessing High/Off

Postprocessing vypne některé světelné efekty jako například žloutnutí a přesvícení při západu slunce. Snížením jsem získal jen tři snímky za sekundu k dobru.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama