Tropico 3 — budovatelská RTS s vysokými nároky | Kapitola 8
Seznam kapitol
Pokud hrajete počítačové hry, možná si pamatujete na budovatelskou strategii Tropico, která se na obrazovkách počítačů poprvé objevila před osmi lety. V této budovatelské strategii se ujímáte role vládce banánové republiky. Nyní přichází její třetí pokračování, které se přemístilo do plnohodnotného třetího rozměru.
Vývoj hry Tropico 3 sice probíhal zároveň pro PC i herní konzole, nicméně nastavení grafiky má hra velké množství a jak jste viděli z grafů, téměř jistě jej budete potřebovat i vy. Takže co má a co nemá smysl nastavovat? Já osobně zkoušel rozjet GeForce GTX 260 (192 SP) v rozlišení 1920 × 1200 px včetně AA, kde hra na nejvyšší nastavení jede velmi nízkých 18 snímků za sekundu.
Scene Resolution
Prvním nastavením je Scene Resolution, které způsobí, že se hra začne renderovat v nižším rozlišení a přepočítávat do vyššího. Kvůli tomu se celý obraz rozmaže, framerate však vyletí z 18 na 33 fps.
View Distance
View Distance snižuje dohlednost, rozdíl jsou však velmi malé. na srovnávacím obrázku si všimněte pouze chybějících kamenů a lidí na pláži, jinak jsou screeny identické. Rozdíl ve výkonu je přitom 18/36 fps! Jasný kandidát na snížování.
Textures
Nižší rozlišení textur je zkrátka nižší rozlišení textur, po jehož nastavení se textury rozmažou a nejsou zdaleka tak detailní. Rozdíl je přitom malý, snížením jsem získal tři framy za sekundu navíc.
Postprocessing
Postprocessing vypne některé světelné efekty jako například žloutnutí a přesvícení při západu slunce. Snížením jsem získal jen tři snímky za sekundu k dobru.