The Crew – pod kapotou osm válců a v krvi litr adrenalinu | Kapitola 6
Seznam kapitol
Dlouho očekávaná závodní MMO hra The Crew konečně vyšla a my jsme se na ni netrpělivě vrhli. Vývojáři z Ivory Tower společně s pomocníky z Ubisoftu nám totiž vedle obrovského živoucího světa slibovali tuny motoristické zábavy na všechny možné způsoby. Jak to dopadlo se dozvíte v dnešní recenzi.
Na zapamatovatelných místech stojí první víceméně herní obsah hry. Některé monumenty slouží jako jedna skupina sběratelských objektů, pokud k nim tedy dojedete a aktivujete příslušné místo, spustí se vám videosekvence a přičtou se vám zkušenosti či peníze.
Od videosekvencí obecně však nečekejte žádné vymakané orgie, jak už jsem psala o stránku dříve, hra v oblasti grafiky zrovna moc neexceluje a to se týká i všech videí a předělových sekvencí, které jsou navíc kdoví proč trhané. Namísto jednoho souvislého přejezdu kamery se dočkáte čtyř extra krátkých pohledů z několika stran postupně, což alespoň na mě nepůsobilo moc dobře. Evokovalo to ve mně takové ty rádoby autentické filmy natočené rukou „opravdové“ osoby.
Hra je opravdu svižná. To znamená, že jakmile se vám jednou načte (jen úvodní načítání trvá trošku déle), natahování jednotlivých míst na mapě zabírají setiny sekundy, pokud tedy k nějakému načítání vůbec dojde.
Také je dobře propojená s mapou, takže po nalezení vybraného cíle do něj můžete odcestovat hned (pokud jsou v již objevených oblastech), můžete se k němu vydat klasicky za použití navigace, v případě garáží a dalších například tuningových dílen můžete místa jenom navštívit na dobu opravy či úpravy atd. Pohyb v mapě je přitom intuitivní, jednotlivé události a další značky se skvěle třídí, a pokud si něco rozmyslíte, ve zlomku sekundy jste tam a zase zpět. Rychlost načítání a práce s uživatelským rozhraním se autorům z Ivory Tower (ve spolupráci s Ubisoftem) povedlo na výbornou, což je v případě MMO to hlavní podstatně, ale to už jsem tu minimálně jednou naznačovala.