Test F1 2011 — oslnivý EGO engine opět v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Test F1 2011 — oslnivý EGO engine opět v akci

Test F1 2011 — oslnivý EGO engine opět v akci | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 10. 2011 03:00 35

Seznam kapitol

1. Evoluce v mezích zákona 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Že Codemasters závodní hry opravdu umí, dokazuje každý jejich počin už několik let. Původní tempo vývoje jedné hry ročně navíc studio zdvojnásobilo a po arkádových rally závodech DiRT 3 nyní přichází titul na motivy aktuální sezóny závodů Formule 1. Po technologické stránce se sice téměř nic nezměnilo, přinejmenším nám to ale nevadí.

Reklama

Drivers

 Drivers Ultra/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Drivers Ultra/Off

Také nastavení Drivers pokládám za zbytečné, snížení totiž úplně odstraní piloty z monopostů a po trati jezdí prázdné formule. Vliv na výkon snížení nastavení nemá.

Distant Vehicles

 Distant Vehicles Ultra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Distant Vehicles Ultra/Low

Vliv na grafiku nastavení distant vehicles nemá, nenaměřil jsem ani rozdíl ve výkonu.

Objects

 Objects Ultra/Ultra Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Objects Ultra/Ultra Low

Rozdíly v grafice jsou u nastavení Objects velmi malé a na některých scénách vůbec nenajdete rozdíly. Výkon po snížení narostl o jediný snímek za sekundu.

Trees

 Trees Ultra/Ultra Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Trees Ultra/Ultra Low

Velký dopad na vizuální stránku má nastavení stromů. Detailní plastické koruny se po snížení změní na nechutnou texturu v nízkém rozlišení. Výkon však poskočil z 24 na 27 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama