Střílíme do svých řad: Hry, u kterých byli recenzenti mimo
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Střílíme do svých řad: Hry, u kterých byli recenzenti mimo

Střílíme do svých řad: Hry, u kterých byli recenzenti mimo | Kapitola 9

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

9. 4. 2015 03:00 41

Seznam kapitol

1. Úvod, metodika, zdroje 2. Assassin´s Creed Unity, Warhammer Quest 3. Evolve, Cities XXL 4. Battlefiled Hardline, Call of Duty: Advanced Warfare 5. Dragon Age: Inquisition, Heroes of Might & Magic - HD Edition
6. Civilization: Beyond Earth, Sid Meier 7. Lords of Xulima, shrnutí, tabulka 8. Company of Heroes 2, Call of Duty: MW3, Diablo III 9. Need for Speed: Rivals, Total War: Rome II, Watch Dogs 10. Rozdíly v hodnocení dříve vydaných her – shrnutí, závěr

Hráči a herní recenzenti. I když tyto skupiny spojuje zájem o hraní videoher, hodnocení jednotlivých titulů se někdy dost významně liší. Proč tomu tak je? Jaké hry obdržely nejvíce protichůdná hodnocení? U jakých titulů jsme se my recenzenti, třeba i zde na PC Tuningu, nejvíce sekli? A jsou samotní hráči v hodnocení objektivnější?

Reklama

Need for Speed: Rivals

  • Datum vydání: 19. listopadu 2013
  • Vývojář: Ghost Games
  • Vydavatel: Electronic Arts
  • Průměrné hodnocení recenzentů: 74 % (16 hodnocení)
  • Průměrné hodnocení hráčů: 3,2 b (486 hodnocení)
  • Odchylka v hodnocení: 49 %

Série Need for Speed je plná kontroverzí. Arkádově laděné hře se vyčítá mnohé, třeba i její malá náročnost a příliš okázalé závodění. Need for Speed: Rivals pro PC však sužoval docela jiný problém. Jednalo se o velmi odfláknutý port z konzolí, který běžel při 30 FPS a to často ještě docela stěží. Herní recenzenti očividně tento nedostatek dokázali hře odpustit a stejně tak i hráči na PS4 (6,2 b při 565 hodnoceních) nebo na Xboxu One (5,9 při 140 hodnoceních). Kvanta hráčů na PC jakékoliv posuzování kvality hry hodila za hlavu a hře za lock na 30 fps jí na metacritic nasolila nula bodů.

Total War: Rome II

  • Datum vydání: 3. září 2013

  • Vývojář: Creative Assembly

  • Vydavatel: Sega

  • Průměrné hodnocení recenzentů: 76 % (71 hodnocení)

  • Průměrné hodnocení hráčů: 4,1 b (3593 hodnocení)

  • Odchylka v hodnocení: 35 %

Pěkně vypadající hra, která kombinuje prvky tahových a real-timeových strategií, byla kritizována za špatný technický stav při uvedení na trh, slabou AI nepřátel a málo změn oproti předchozí hře. Hra byla sice postupem času vylepšená, ale to už bylo pozdě. Alespoň pro průměrné hodnocení.

Watch Dogs

  • Datum vydání: 15. května 2012
  • Vývojář: Blizzard Entertainment
  • Vydavatel: Blizzard Entertainment
  • Průměrné hodnocení recenzentů: 88 % (86 hodnocení)
  • Průměrné hodnocení hráčů: 4,0 b (9247 hodnocení)
  • Odchylka v hodnocení: 49 %

V recenzi na PC Tuningu jsem Watch Dogs udělila 8/10 bodů. Hlavní problém jsem viděla v nekonzistentnosti hry, možná i v její přeplácanosti zbytečnými prvky (hackování terminálů mě fakt nebavilo), v nesympatickém hrdinovi a nezajímavém příběhu. Celkově jsem si jí ale užila a nyní, při čekání na GTA V ji hraji podruhé. Mizerných 4,0 bodů pro Watch Dogs i tak považuji za značně přehnaných. Neviním z toho však jenom hráče, ale i herní vývojáře, potažmo vydavatele.

Ubisoft nám tuto hru popisoval v samých superlativech, hrnul to do nás horem i spodem, až nám Watch Dogs lezly až ušima. Zkrátka a dobře, očekávání byla obrovská, takže není divu, že nás hra zklamala. A když k tomu přičteme skutečnost, že konečný produkt nevypadal tak dobře, jako v dřívějších záběrech a navazující podivné jednání Ubisoftu (společnost tvrdila, že takto pěknou grafiku na PC dodat nemohla, přičemž moderská komunita se s tímto problémem bez zjevných problémů vypořádala), bylo dílo zkázy dokonáno.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama