StarCraft II — herní pecka s předělanou fyzikou Havok | Kapitola 8
Seznam kapitol
Na druhý díl trilogie StarCraft II jsme museli čekat dva a půl roku. Kvalita nové hry je jako obvykle velmi vysoká, fandové technologií a počítačové grafiky však potěšeni nebudou. Až na několik drobností se totiž nic nezměnilo. Spíš než perfektní grafika tak potěší nízké nároky na výkon grafické karty. Procesorům hra naopak umí pořádně zatopit.
Effects
Nastavení efektů snižuje kvalitu částicových efektů jako jsou výbuchy, prach, paprsky světla nebo stopy od chůze. Rozdíl v grafice je vidět na minerálech a v pohybu byl patrný i u těžících jednotek. Framerate po snížení kvality efektů vzrostl ze 40 na 42 fps.
Post-Processing
Nastavení post processing efektů by mělo měnit míru rozmazání obrazu a efektu hloubky obrazu. Rozdílů jsem si však nevšimnul a nezměnil se ani výkon.
Physics
Fyzika byla u datadisku Heart of the Swarm přepracována a po přepnutí fyziky na nejvyšší úroveň se zapne fyzikální model hadrových panáků (ragdoll). Při vyšší úrovni fyziky jsou výbuchy o něco detailnější a do okolí odletí více dílů. Rozdíl ve výkonu jsem ale nenaměřil.
Models
Žádných rozdílů v kvalitě modelů jsem si ve hře ani po nutném restartu nevšimnul a nezměnil se ani výkon.