Sony mluví o mikrotransakcích ve hrách za $60 a o rozlišení 1080p
Pro příklady mikrotransakcí ve hrách za $60 nemusíme chodit zase tak daleko už dnes. Battlefield 4 od vývojářů z DICE vám po zaplacení $50 zpřístupní všechny zbraně a upgrady, GTA Online vám zase nabídne možnost koupit si za peníze herní měnu. Jelikož jsou mikrotransakce velice lukrativní záležitostí, v placených hrách se objevují stále častěji, což někteří hráči neradi vidí.
"V některých hrách dávají mikrotransakce větší smysl než v jiných. My je určitě nechceme tlačit všude, ovšem pokud zjistíme, že by se do hry hodily, určitě je alespoň zvážíme." řekl Rhode.
Dalším diskutovaným tématem je rozlišení her. Ve srovnání s Xbox One běží na PS4 mnoho multiplatformních titulů ve vyšším rozlišení (1080p). Tento týden jsme se například dozvěděli, že zatímco Diablo III pro Xbox One bude v 900p, na PS4 by to mělo být právě 1080p. K tomu se šéf PlayStationu vyjadřuje o poznání jasněji: "Myslím, že vyšší rozlišení přináší lepší věrnost a herní zážitek. Jsme hrdí na to, že PS4 má tu sílu vysoké rozlišení zvládnout a kdykoliv to bude možné, budeme tvrdě pracovat na tom, abychom ho hráčům přinesli."
Výhodu v poskytování vysokého rozlišení u her však nemusí mít Sony navždy. Tento měsíc Microsoft vydal softwarovou aktualizaci vývojářského kitu Xbox One, která slibuje zvýšení napájení GPU konzole. Na základě toho někteří vývojáři jako je například Bungie zvažují přinést své hry na Xbox One také v 1080p.
Zdroj: GameSpot