Shuttle SX58J3 — highendový počítač v „krabici od bot“ | Kapitola 9
Seznam kapitol
Myslíte si, že výkonný highendový počítač musí být vždy uložen ve velké rozměrné skříni? Společnost Shuttle se svými malými počítači ukazuje, že tomu tak nutně být nemusí. Do malé skříně velikosti krabice od bot jsme úspěšně nacpali třeba Nvidii GeForce GTX 570 a šestijádrový Intel Core i7 980X, který jsme ještě přetaktovali...
Testovací sestava
Testované hry
Battlefield: Bad Company 2 — Fps měřím pomocí programu FRAPS hraním části první mise single playeru, kdy společně se spolubojovníky dobýváte sklad, který během mise zničí nálet letadel. Nastavení hry je maximální a testuji včetně MSAA (zapnuto ve hře).
Borderlands — Kreslená grafika hry je založena na Unreal enginu 3. Testuji na maximální nastavení hraním jednoho z prvních úkolů, kdy jdete zabít pět zmutovaných psů. AA vynuceno v ovladačích.
Call of Duty: Black Ops — Hra nemá vestavěný becnhmark, testuji tedy přímo hraním části mise ve Vietnamu. Nastavení hry je maximální včetně vyhlazování, fps měřeno pomocí FRAPS.
Crysis — Testuji ručně hraním části první mise v džungli, nastavení hry je Very High a zapnuto mám i vyhlazování hran.
Dead Space 2 — Nový survival horor testuji v jedné z počátečních lokací, kdy získáte oblek a stojíte proti prvnímu bossovi. Nastavení hry je nejvyšší bez vyhlazování hran (nelze vynutit ani přes ovladače).
F1 2010 — Hra nemá vestavěný benchmark, testuji tedy projetím jednoho okruhu hlavního závodu s plným počtem protivníků na trati v Melbourne. Počasí je vždy nastaveno jako jasné, grafika hry je maximální. Testuji včetně vyhlazování hran.
Just Cause 2 — Hru jsem měřil pomocí vestavěného benchmarku v režimu město. Nastavení hry bylo maximální včetně CUDA efektů a vyhlazování hran.
Mafia 2 — Českou hru jsem zkoušel na vestavěném benchmarku při nejvyšších detailech včetně vyhlazování hran a rozšířené APEX fyziky.
Metro 2033 — K testování Metra používám oficiálně uvolněný benchmark. Režim renderování byl DirectX 11 se zapnutým vyhlazováním hran. Vzhledem k velkým nárokům jsem měl ale vypnuté dodatečné efekty fyziky a nastavení grafiky bylo jen High.
Serious Sam HD: The Second Encounter — Nejnovější díl Serious Sama jsem hrál hned na začátku první mise v džungli. Nastavení hry bylo Ultra včetně vyhlazování hran.
Tom Clacy's Splinter Cell: Conviction — sealth akci jsem testoval v jedné z prvních částí hry, kdy od agentky dostanete informace a s pistolí se plížíte okolo vojenského letadla. Nastavení hry bylo maximální a včetně zapnutého vyhlazování.
Warhammer 40 000 Dawn of War II — Pro testování hry používám vestavěný benchmark, nastavení hry bylo maximální včetně vyhlazování hran.