Overlord II - solidní porce pěkné grafiky a vtipu | Kapitola 6
Seznam kapitol
Opět tu pro vás máme rozbor technologií, nároků a grafiky aktuální počítačové hry. Tentokrát se podíváme na druhý díl akční fantasy hry Overlord. Ta nabídne v dnešní době lehce nadprůměrnou grafiku obohacenou fyzikou NVIDIA PhysX. Ne, nemějte obavy. Tentokrát si zahrají i majitelé ATI Radeonů. Jde totiž jen u CPU verzi PhysX.
Bloom
Bloom mění podobně jako sun glare práci se světlem. Vliv na výkon je i tentokrát velmi malý, pouze jeden snímek za sekundu.
Edge Smoothing
Rozmazání hran je jedinou částečnou náhradou za chybějící vyhlazování hran. Zubaté hrany jsou sice i tak dobře patrné, ale pozitivní alespoň je, že vliv na výkon je zanedbatelný.
Depth of Field
Depth od Field by mělo rozmazat všechny objekty kromě toho, který právě sledujete. Rozdílů jsem si však nevšiml ani já ani FRAPS.
Texture Detail
Texture detail jako obvykle mění ostrost textur. Rozdíl mezi minimálním a maximálním nastavením však není velký a snížením detailnosti si proto pomůžete jen o dva snímky za sekundu.
Derbis Detail
Derbis Detail zase mění dobu, za kterou zmizí trosky domů a jiných objektů po explozi. Rozdíly jsou však malé, vliv na fps zanedbatelný.