Microsoft DXR Ray Tracing nové generace slibuje lepší výkon díky SSD
i Zdroj: Vygenerováno pomocí Copilot AI
Novinka Microsoft DXR Ray Tracing nové generace slibuje lepší výkon díky SSD

Microsoft DXR Ray Tracing nové generace slibuje lepší výkon díky SSD

Ondřej Lyko

Ondřej Lyko

24. 3. 2024 08:00 14

Nová RTX technologie od Microsoftu bude více využívat uložiště netočivých disků, aby ulehčila zatížení VRAM a tím dosahovala lepšího výkonu ve hrách.

Reklama

Microsoft navrhnul a představil novou metodu, která má urychlit ray tracing ve hrách pomocí aktualizací rozhraní DXR API, a to pomocí využití SSD disků k omezení využití paměti VRAM.

Microsoft DXR Ray Tracing nové generace slibuje lepší výkon díky SSD
i Zdroj: Google Patents

RTX se stalo herním standardem a stále více her jej využívá pro poskytnutí pohlcujícího a realistického obrazu. V dokumenu “Systems and methods for ray tracing acceleration structure level of detail processing” společnost Microsoft uvádí, že ray tracing a s ním spojené akcelerační struktury jsou upravovány či regenerovány softwarem. Snaží se tak přijít s řešením ukládání dat pro rychlejší přenos nezbytných informací a zpracování detailů.

Microsoft DXR Ray Tracing nové generace slibuje lepší výkon díky SSD
i Zdroj: Google Patents

Patent uvádí některá řešení, jako je například možnost spravovat více datových skupin spojených s akceleračními strukturami. Ty mohou být uloženy buď v mezipaměti, nebo v úložných zařízeních jako jsou SSD disky, které nabízejí dostatečnou rychlost.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama