Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 3. 2010 02:00 67

Seznam kapitol

1. Grafika jakoby ze S.T.A.L.K.E.R.O.V.A. oka vypadla 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet na střední detaily (DirectX 9) 4. Výsledky grafických karet na nejvyšší detaily (DirectX 10) 5. Výsledky grafických karet v režimu DirectX 11 6. Vliv procesoru na hru 7. Přínos DirectX 11 efektů
8. Rozdíl v DirectX 9, 10 a 11 renderování 9. Vliv nastavení na hru — scéna 1 10. Vliv nastavení na hru — scéna 2 11. Vliv nastavení na hru — scéna 3 12. Závěr 13. Galerie ingame screenshotů

Pokud se počítáte mezi fandy her a zároveň se zajímáte o technologicky vyspělé tituly, jistě jste už slyšeli o ruském Metru 2033. A pokud ne, měli byste to ihned změnit. Metro 2033 je totiž novou počítačovou hrou, při jejímž testování jsem si několikrát vzpomněl na Crysis. Je libo dech beroucí grafiku, která je vykoupena extrémními nároky?

Reklama
Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Jako třešničku na dort jsem vyzkoušel i DirectX 11 režim se všemi jeho efekty. Jak se dalo čekat, obstál pouze ATI Radeon HD 5870. U něj je zajímavé, že i při zapnuté teselaci a DoF podal téměř identické fps jako v DirectX 10 režimu bez těchto efektů.

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Vyzkoušel jsem také režim včetně vyhlazování hran. V něm se výkon slabších HD 5670 a HD 5770 propadl do pekel a smysluplně hra jela jen na Radeonu HD 5870. Nicméně i na něm se fps pohybovalo pod hranicí 30 fps a hra se znatelně trhala. Zkrátka nejvyšší detaily a vyhlazování hran, to je výzva pro karty budoucnosti. Podobně jako tomu bylo kdysi u Crysis, který koneckonců ani dnes neběží na libovolné sestavě.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama