Logitech MX1100 - luxusní kamarád v kanceláři | Kapitola 2
Seznam kapitol
Dnešní článek zase pro změnu věnujeme myšce z trochu jiného soudku, naši pozornost totiž věnujeme kancelářské novince z dílen společnosti Logitech. Jednat se bude o nástupce dosud stále aktuální a zřejmě také nejluxusnější kancelářské myšky na trhu - MX Revolution. Představuje snad MX1100 v dnešní době lepší volbu? ...nebo jde snad jen o další marketingový tah?
Ačkoliv je pravda, že za posledních pár modelů, a to MX Revolution a MX1000 včetně, se celkové zpracování zase až tak výrazně nezměnilo, byla by škoda tuto na trh poměrně nedávno uvedenou myšku ignorovat. Vždyť se v praxi vlastně jedná o nástupce jedněch z nejluxusnějších kancelářských myší na trhu. Logitech je totiž kvalitou svých nejluxusnějších kancelářských myšek už tak trochu legendární (to samé se však bohužel nedá říci o jeho cenách).
Drazí předchůdci...
Mnoho z vás jistě stále ještě vlastní starou dobrou MX1000, která se však od svého o řád vyššího bratříčka poměrně výrazně liší. V první řadě se zcela určitě jedná o cenu, která byla v době uvedení na trh zhruba o 200 až 300 Kč vyšší, než je tomu u MX1100. Rozdíl je ale také v bateriových článcích - ty jsou u MX1100 řešeny obyčejnými AA vyměnitelnými bateriemi, zatímco u jejího staršího modelu nalezneme nabíjecí akumulátor. Jistě vám také neuniklo, že MX1000 přece jen disponuje méně tlačítky - chybí zde například tlačítko pro změnu DPI nebo přepínání módu skrolovacího kolečka (v té době nebyla ještě technologie SmartShift nebyla na trhu).
Právě hledíte na přímého předchůdce nové MX1100... MX1000.
Ač se to nemusí na první pohled jevit, nová MX1100 si něco málo vzala i z takové MX Revolution. Kupříkladu právě technologii SmartShift, která se vůbec poprvé objevila právě u "logitech revolucionáře". Avšak stejně jako u MX1000, i zde společnost Logitech zvolila spíše než obyčejné AA baterie nabíjecí akumulátor. Nic jiného bych ani u myši za tak vysokou cenu (téměř 2 tisíce Kč) nečekal.
MX Revolution je stále považována za nejluxusnější kancelářskou volbu na trhu