F.E.A.R. 2 - novinka se starým enginem | Kapitola 6
Seznam kapitol
Konečně jsme se dočkali druhého dílu hororové akční hry F.E.A.R., která by měla oživit žánr fps v nadcházejícím jaru, které obvykle nebývá na herní pecky zrovna bohaté. Je tedy pravděpodobné, že téměř každý milovník žánru fps tuto hru zkusí. V dnešním článku se proto podíváme, jaký počítač budete pro hraní hry potřebovat.
Water Resolution
Water Resolution velmi mírně upravuje kvalitu vody. Nastavení má malý vliv na výkon, rozdíl mezi nejvyšším a nejnižším nastavením je dva snímky za sekundu.
Texture Level of detail
Rozlišení textur má na vzhled hry obrovský vliv. Při nižších rozlišeních je vše rozmazané, dokumenty na zemi jsou nečitelné a například i vaše zbraň a ruce jsou hrozně rozmazané. Také vliv plynulost hry je měřitelný, nikoliv však velký, cca 5 fps.
Enable shadow
Toto nastavení povolí, nebo úplně zakáže stíny. Nastavení má na hru pochopitelně velký vliv, protože F.E.A.R. je temný a založený na hře světla a stínu. Vliv na výkon je však téměř neměřitelný.
Light detail
Toto nastavení by mělo vypínat méně důležité zdroje světla a tím snižovat nároky hry. Vhodnou scénu se mi však najít nepodařilo. Také vliv na výkon jsem nezaznamenal.
Shadow detail
Shadow detail mění počet stínů ve hře. S nižším nastavením stínů ubývá a nejnižší nastavení zůstanou jen ty nejdůležitější jako stíny velkých stěn a podobně. Vliv na výkon je velmi malý, jen okolo jednoho snímku za sekundu.