Dying Light 2 Stay Human – rozbor RT a vliv nastavení na výkon | Kapitola 5
Seznam kapitol
Prozkoumání postapokalyptického světa pohledem grafického puristy. Raytracing hýbe nyní polygonovým světem, tudíž si ho proklepeme. Dá se vůbec použít na generaci staré grafice řady 20xx?
V prostorách s umělým osvětlením je RT zcela dle očekávání méně výrazné. Proto výkon poskočil trochu výš na 58 snímků.
Po vypnutí všech RT udělátek vyskočilo fps téměř ke stovce.
Sluneční stíny, pochopitelně, nemají na vzhled ani snímky žádný vliv.
Vypnuté RT zastínění přineslo opět jen o fous světlejší kouty. Výkon dokonce klesl, ale to berme jako chybu měření.
I vypnuté odrazy scénu nijak nedevastují, vidět je to hlavně na plechových šachtách na stropě. Snímky vylezly na 61.
Globální nasvícení bez RT je vidět hlavně na plakátu čokla vlevo a na tom, že krabice naproti jsou tmavší.
Jak vidno, RT uvnitř budov, kde je umělé osvětlení, není vypnutím raytracingu nějak perzekuováno.