Dota 2 — test nároků luxusně zpracované fantasy | Kapitola 8
Seznam kapitol
Dota 2 se dočkala vydání plné verze. Nástupce modifikované mapy pro WarCraft III se už během vývoje stal velmi oblíbeným, přinášíme proto test jeho hardwarových nároků. Ty nejsou nijak vysoké a i na nejvyšší nastavení detailů si Dotu 2 zahrají majitelé slabších sestav. Po snížení detailů ji pak rozjedete téměř na čemkoliv.
Additive Light Pass
Additive Light Pass On (po najetí myší se zobrazí Off)
Nastavení Additive Light Pass na hrdiny a efekty některých kouzel přidá dodatečné odlesky světla. Výkon po snížení vzrostl z 30 na 33 fps.
World Lighting
World Lighting On (po najetí myší se zobrazí Off)
Při změně nastavení World Lighting jsen zaznamenal jen malý rozdíl v odlesku na Furionově holi. Dopad na výkon jsem nenaměřil žádný.
Ambient Occlusion
Ambient Occlusion On (po najetí myší se zobrazí Off)
Efekt ambientní okluze přidává stíny do tmavých míst. Rozdíl je ve hře dobře patrný a znát je také nárůst výkonu po vypnutí AO — z 39 na 43 fps.
Textures
Textures High (po najetí myší se zobrazí Low)
Nastavení textur (překvapivě) mění rozlišení textur. Rozdíly jsou znát na první pohled, nárůst výkonu jsem však naměřil jen malý. Z 43 vzrostl na 44 fps.