Destrukční Red Faction: Armageddon běží i na starších PC | Kapitola 7
Seznam kapitol
Zatímco grafika jde ve hrách neustále pomalu kupředu, fyzika už nějaký ten pátek přešlapuje na místě. Všechny fandy ničení proto jistě potěší nový díl série Red Faction s výstižným podtitulem Armageddon, který nabízí fyziku doslova k pohledání. Zničit lze takřka cokoliv, grafika je také výborná a přehnané nejsou ani hardwarové nároky.
Scene Detail
Snížení nastavení Scene Detail nemá přímý vliv na grafiku hry (nepřijdete o žádné efekty či objekty ve hře), některé objekty se ale začnou renderovat v nižší kvalitě. Dopad na kvalitu obrazu je tedy jasně patrný, obdobně však narostl framerate: z 27 na 35 fps.
Post Processing Detail
Post processing efektů je ve hře jen málo a na testovací scéně se týkaly jen efektu přesvícení světel. Výkon se nepohnul ani o jediný snímek za sekundu.
Minimální vs. maximální nastavení grafiky
Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky jsou patrné na první pohled a týkají se zejména stínů (chybí jak klasické, tak ty vytvořené efektem ambientní okluze). Dále na první pohled bije do očí nižší kvalita některých objektů, naopak chybějící post processing efekty nejsou příliš patrné. Co se týče výkonu, snížením detailů na minimum se framerate cca zdvojnásobí. U první scény byl nárůst z 29 na 61 fps, u druhé pak z 32 na 69 fps.