dell-vydelava-diky-twitteru
Novinka Dell vydělává díky Twitteru

Dell vydělává díky Twitteru

Martin Stančík

Martin Stančík

12. 6. 2009 00:00

Zatímco úspěšná služba Twitter.com si stále neví příliš rady s tím, jak na svých uživatelích vydělat větší balík, výrobce počítačů Dell oznámil, že díky Twitteru vydělal již více než tři miliony dolarů.  

Reklama


Společnost se na Twitteru zaregistrovala asi před dvěma lety a od té doby díky reklamě, kterou pomocí služby posílá svým „následovníkům“ (lidem, kteří na Twitteru odebírají zprávy právě od Dellu), vydělala desítky milionů korun. S tím, jak je Twitter čím dál oblíbenější mezi lidmi z celého světa, bude se na něj Dell zaměřovat čím dál více, řekl Lionel Menchaca z vedení společnosti.

Nadšení Dellu ze služeb Twitteru však není tak velké, jak by se mohlo na první pohled zdát - zvláště když se podíváme na příjmy společnosti, která jen v prvním čtvrtletí tohoto roku vydělala přes dvanáct miliard dolarů. Dell však ukázal jiným společnostem, jak úžasná reklamní zbraň Twitter je, neboť společnosti mu nemusí odvádět žádné procento ze zisku ani platit žádné poplatky.

"Zatím není zcela jisté, jak to bude v budoucnu," řekla mluvčí Twitteru Jenna Sampsonová. "Avšak s rozrůstající se sítí bude společnost potřebovat více finančních zdrojů." Podle spoluzakladatele Twitteru Bize Stona již společnost na byznysových aplikacích pracuje a je velmi pravděpodobné, že velké společnosti začnou službu více používat. Například Dell posílá pomocí Twitteru svým "následovníkům" přes svůj účet DellOutlet 6-10 zpráv týdně.
 

Zdroj: Reuters

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama