crytek-crysis-2-uvedeno-na-konzole-kvuli-tomu-aby-se-zaplatilo
Novinka Crytek: Crysis 2 uvedeno na konzole kvůli tomu, aby se zaplatilo

Crytek: Crysis 2 uvedeno na konzole kvůli tomu, aby se zaplatilo

Mirek Kočí

Mirek Kočí

20. 4. 2011 15:30 28

Samotná PC verze by vývoj hry takovýchto rozměrů nebyla schopna zaplatit. A proto bylo Crysis 2 uvedeno i na Xbox 360 a PlayStation 3.

Reklama

Herní studio Crytek velkou část skalních příznivců série Crysis pořádně namíchlo. A nebylo to pouze tím, že zpočátku u PC verze slibovalo podporu API DirectX 11, což se nakonec ukázalo jako nepravda anebo tím, že slibovalo nebývalou zábavu a perfektní vizuální stránku.

Stačilo totiž, aby jen oznámilo, že hra bude vyvíjena na několik platforem, tedy že bude mimo PC dostupná i na konzole Xbox 360 a PlayStation 3. A bylo - jak se říká - vymalováno. Nyní, s odstupem zhruba jednoho měsíce od uvedení, se studio pokusilo celou věc vysvětlit.

Nepřehlédněte:

Crysis 2 bude podporovat DirectX 11, potvrdil oficiálně Crytek

Podle šéfa Cryteku Cevata Yearliho bylo nevyhnutelné, aby Crysis 2 bylo uvedeno i na konzole. Pokud by sci-fi akce vyšla pouze na PC, určitě by se studiu nezaplatila. „Uvést takto rozsáhlou hru na více platformách je povinnost,“ uvedl Yearli.

Pravdou nicméně zůstává, že zatímco konzolové verze se prodávají velmi dobře, verze pro PC se na ziscích podílí mizernými 14 procenty, což je vskutku tristní výsledek. Na nepěkném výsledku se jistě podepsalo, že Cryteku hra (opět) utekla mezi prsty a také, že nedostál svému slibu s avizovanou kompatibilitou s rozhraním DX11.

Crytek: Crysis 2 uvedeno na konzole kvůli tomu, aby se zaplatilo
i Zdroj: PCTuning.cz

Zdroj: 1 2

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama