Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě | Kapitola 7
Seznam kapitol
Máte rádi budovatelské strategie zaměřené na dopravu a rádi jste zkusili něco jiného než vynikající, ale již ohraný OTTD? Máme pro vás možný tip — Cities in Motion 2. Herní recenzenti jej hodnotí v průměru okolo 70 % a podobně tomu je i po stránce technického zpracování. Grafika je lehce nadprůměrná a potěší i rozumné hardwarové nároky.
Ambient Occlusion
Ambient Occlusion On (po najetí myší se zobrazí Off)
Efekt ambientní okluze přidává stíny do tmavých míst. Ve hře je vliv efektu dobře znát. Po jeho vypnutí vzrostl framerate z 43 na 50 fps.
Anti-aliasing
Anti-aliasing On (po najetí myší se zobrazí Off)
Cities in Motion 2 bohužel stejně jako většina moderních her nepodporuje efekt plnohodnotného vyhlazování hran a spokojit se budete muset jen s méně účinným efektem post processing vyhlazování. Ten není tak kvalitní a současně mírně rozmazává celý obraz. Rozdíl v grafice je při zapnutém a vypnutém vyhlazování hran dobře znát, vliv na výkon má nastavení jen malý. Po snížení vzrostl framerate o jeden snímek za sekundu.
Minimální vs. maximální nastavení grafiky
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Rozdíly v kvalitě grafiky jsou mezi minimálním a maximálním nastavením detailů u Cities in Motion 2 velké a dobře znatelné především přes den. Po snížení přijdete o stíny (dynamické i efekt ambientní okluze), zcela se vypnou odlesky od vodní hladiny, vypnou se vyhlazování hran, přesvícení, mlha a další. Odpovídá tomu na druhou stranu i velký nárůst výkonu, s AMD Radeonem HD 7770 jsem u první scény naměřil nárůst z 36 na 60 a u druhé dokonce z 22 na 60 fps.