Call of Juarez: Gunslinger — western s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Juarez: Gunslinger — western s nízkými nároky

Call of Juarez: Gunslinger — western s nízkými nároky | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

20. 6. 2013 08:00 11

Seznam kapitol

1. Desetiletý Chrome engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na nejvyšší nastavení 4. Výsledky GK na nejvyšší nastavení vč. vyhlazování 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru 7. Galerie in game screenshotů 8. Výběr recenzí herních magazínů 9. Závěr

Call of Juarez byl v roce 2007 jednou z první her, které podporovaly rozhraní DirectX 10. Aktuální pokračování s podtitulem Gunsligner se technologickým průkopníkem nestane. Svými nízkými nároky potěší spíše majitele slabších PC. Přesto vypadá grafika poměrně dobře, především díky netradičnímu komiksovému zpracování.

Reklama
Call of Juarez: Gunslinger — western s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Juarez: Gunslinger — western s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Juarez: Gunslinger — western s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Nároky na výkon grafické karty má nejnovější díl série Call of Juarez i při nejvyšším nastavení detailů poměrně nízké. K plynulému hraní doporučuji alespoň čtyřicet snímků za sekundu. Na tyto hodnoty se přitom v nízkých rozlišeních dostanete s velmi slabými grafickými kartami jako jsou nVidia GeForce GT 640 nebo AMD Radeon HD 6570. Ve vyšších rozlišeních postačí jen o stupeň výkonnější karty typu Radeon HD 6670 nebo GeForce GTS 450.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama