| Chci postavit sestavu (Zn.: za 200 000Kč) |
| autor: Redakce PCT , publikováno 15.2.2008 |
| Seznam kapitol |
|---|
| 1. Pimp my Computer Extra |
Už jsem si zvykl, že nám do redakce mailem neustále chodí obrovské množství různých dotazů týkajících se správného výběru hardware. Zatímco obvykle se jedná o žádosti při výběru LCD nebo grafické karty, tentokrát tomu bylo jinak - jeden čtenář nás požádal o pomoc při sestavení počítačové sestavy, na který si připravil rozpočet cca 200 000 Kč.
Zatímco před takovými 5-6 léty by takový rozpočet nebyl problém vyčerpat nákupem jen trochu kvalitnějších komponent (stačilo by sečíst ceny nejlepšího procesoru, grafiky a pod.), dnes jsou ceny hi-endu natolik stlačené, že se ze sestavy s takovým rozpočtem stává automaticky "Počítač snů" - kde máte místo jak na výkon, tak na komponenty a tiché chlazení a nakonec zbude ještě dost i na odpovídající "tuning vzhledu".
V následujícím odstavci přenechám slovo čtenáři, který si však nepřál být jmenován:
| Vážený pane šéfredaktore, Předem se omlouvám za to, ze Vás otravuji, ale nenapadl mne nikdo jiný, na koho bych se mohl obrátit a kdo by mi mohl poradit. O co se mi jedná - chtěl bych si sestavit (respektive nechat sestavit) PC sestavu, o které by se dalo skutečné prohlásit (alespoň po nějakou dobu), ze se jedna o Hi-end sestavu (pozn. red.: v tomto ohledu je náš čtenář naštěstí realistou). Je to splnění mého dávného snu, kdy jsem tak trochu marně záviděl kamarádům, kteří měli lepší PC sestavu než já :-)) Nyní si diky své práci mohu dovolit, si své sny plnit. Jenže, vůbec by mne nenapadlo, jak bude náročné zrovna tento sen splnit. Kontaktoval jsem Alienware (výrobce špičkových PC) se zájmem o objednání jedné jejich sestavy... jenže jsem k tomu měl (naneštěstí) několik otázek. Je to již 3 týdny a žádná reakce (i přes několikáté urgence) od nich nepřišla, takže jsem vůči nim docela ztratil důvěru.
A zde je můj problém, nevím na koho jiného se se svým požadavkem obrátit. Existuje spousta e-shopu, atd. kde si zvolíte komponenty, atd. Ale já již delší dobu (přes dva roky) vývoj HW nesleduji a naprosto se v těchto věcech neorientuji. Chtěl bych Vás (a případně Vaše čtenáře) tedy poprosit o pomoc v této věci. Pokud byste měli zájem o sestaveni takové sestavy (a věřím ze vaše redakce a čtenáři by takové zkušenosti měli) - můžeme se domluvit i tak, že sestavu sami navrhnete (zde bych uvítal i pomoč čtenářů, protože víc hlav víc ví), pak ji sestavíte, vizuálně upravíte, otestujete a celé to pojmete jako další díl seriálu Pimp my Computer, kdy si svůj počítač budu "sponzorovat" sám. Poznámka: jistě by se to dalo udělat tak, ze můžete o koncepci a jednotlivých sporných komponentech nechat hlasovat čtenáře a udělat z toho takový miniseriál. Je to jen nápad reklamního mozku, takže mě kdyžtak omluvte. Takže shrnuto podtrženo: rozpočet na moji "herní sestavu snů" :-) jsem si stanovil na 200 000,- Kč (vycházím ze sestavy Alienware, která byla, navíc bez periferii, dokonfigurována do ceny cca 8000 EUR). Sestava by měla obsahovat:
Jméno i adresa je známá redakci. |
Za redakci mohu prohlásit, že do takového projektu "počítače snů" rádi půjdeme. A také rádi vyhovíme přáni, aby se do celého mohli zapojit naší čtenáři. Menší náměty a nápady můžete "ventilovat" v moderované diskuzi pod článkem, komplexnější návrhy posílejte na mail kwolek@pctuning.cz.
P.S. Vycházejte z toho, že částka 200 000 Kč je horním stropem a pozornost by se měla soustředit na vysoké užitné (výkon a ergonomie) a estetické vlastnosti s tím, že pokud bude třeba, pak se potřebné díly nakoupí. Počítáme také s tím, že na casemodding věnujeme z rozpočtu částku od 20 000 - 30 000Kč. Samozřejmostí je také dostatečná disková kapacita (1TB a vyšší).
Rádi uvítáme Vaše náměty nejen na vhodnou koncepci sestavy (včetně doporučení LCD, chlazení a periferii), ale budeme rádi, pokud vaše nápady budete umět zdůvodnit a obhájit. Autor té koncepce, která bude nejzajímavější (a nejkomplexnější, včetně modifikace OS, náčrtků úpravy skříně ap.), obdrží od redakce bezdrátovou exkluzivní myš Logitech MX Revolution.
Praktická poznámka: diskuze pod tímto článkem bude striktně moderována - rádi bychom zde zachovali věcný tón diskuze (a nikoliv příspěvky poukazující na to, že drahá sestava je zbytečný přepych ap. - pokud někdo touží po ultra výkonném PC, pak na tom nevidím nic hodného kritiky a moralizování).
Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz


Dell UltraSharp 3008WFP, viac v clanku u Hulana.
Na CZC.cz si tu moji sestavu může rovnou objednat, pokud je tam přihlášen. Určitě mu ji rádi poskládají. Jen monitor je dnes špička Dell 3008WFP, což CZC nevede.
http://www.czechcomputer.cz/view_user_list.jsp?id=K080202114 8132786648955831441629
http://jdem.cz/abno6
http://hulan.cz/temp/SESTAVA.pdf
Pokud si ale pan zbohatly snilek chce vypalit oci do mrte a dale pouzivat PC jako radio - pak bych se k cemukoli od Dellu priklonil take.
Ja osobne mam Eizo S2431 a kdybych dedil 3x do mesice jako zadavatel pak bych sahl po 30" variante stejneho vyrobce. Jen nevim jestli si na jakekoli dnesni sestave muze nekdo zahrat Crysis na 30" na MAX v DX10. Mam pocit ze ani 3x8800Ultra se na to asi nebude tvarit vesele. Btw 2x30 ci 2x24 na dvojstojanu je jasna volba.
Eizo SX3031W vs Dell 3008WFP
spektrum barev: 100% NTSC vs 117% NTSC
kontrast: 900:1 vs 3000:1
jas: 260cd/m2 : jas 370cd/m2
odezva: 12ms vs 8ms
HDMI vstup: ne vs ano
DisplayPort vstup: ne vs ano
VGA vstup: ne vs ano
S-Video vstup: ne vs ano
Composite vstup: ne vs ano
USB port: 2 vs 4
Čtečka karet: ne vs ano
Cena: $3.300 vs $1.900
To EIZO je ve všech parametrech jasně horší. 2560x1600, S-IPS a Picture-in-Picture je jediná spojnice těchto dvou monitorů. A okno si člověk na každém monitoru otevře jak chce, to je věc operačního systému, a ne monitoru ;) EIZO bývalo opravdu o třídu lepší, před 6-7 lety, když LCD začínala, ale dnes je pouze dražší, a nikoliv už lepší.null
yummy
Takze bud tie Ultry, alebo GTX (obe s 384b zbernicou).
Na SSD zabudnite, zbytocne kompilkovanie, predrazene. RAID5 je IMO lepsia volba.
Okrem toho by sa redakcia mohla pokusit zohnat ten RAM modul od Gigabytu i-RAM, najlepsie v druhej verzii s aspon 16GB RAM.
BiTMICRO 832GB nebo 1,6 TB pro Ultra320 SCSI
Ale nevim, zda je vubec realne je sehnat.
Třeba by nebylo od věci dát tam systémově SSD nebo 2x raptor (co ale pak ten hluk) + 1 VELKÝ (obsahově
Možná, by mohla být anketa, zda SLI (pak NV čipset) anebo ne, pak asi Intel. A další anketa, zda vodu či ne. Hi-end bez vody ale znamená něco jako žít vedle heliportu :-)
Podobných "sestav" je plný třeba web CZC, ale doufám, že tahle nebude k pláči.
Každopádně mám představu o diskové subsystému. Systémový disk by mohl být SSD (nebo 2v RAIDu na desce - přístupová doba by se zpomalila, ale propustnost by stoupla) a k tomu RAID pole na data - třeba Adaptec s RAID 5
- v RAIDu by mohly být 2plotnové disky (já preferuji P řadu Hitachi, která má bídný seek, ale přenos. rychlost je větší, než u 7k1000
PS: nemyslím, že dnes je nutné SCSI/SAS , i když to peníze dovolí
Myslím, že každá koruna by měla mít význam a vliv na výkon.
Samozrejme v pripade, ze by uz vazne nebolo kam narvat prachy...
bud by som to dal na 2x 24" (2 monitory maju svoje vyhody) alebo 1x 30".
hdd na 100% sdd systemovy ostatne klasicke sata2.
/Počítáme také s tím, že na casemodding věnujeme z rozpočtu částku od 20 000 - 30 000Kč./
to jsem skutečně zvědavý, protože za 10k jsem viděl super casemod ala BF2142 i s vulcanem =)
Během pár týdnů má vyjít 9800GX2. Vzhledem k tomu, že pravděpodobně chvilku potrvá, než bude sestava hotová, tak jednoznačnou volbou je dvojce 9800GX2 + skulltrail. Cenově by to neměl být problém. Nepochybně se bude jednat o to nejvýkonnější, co se bude v blízké době dát sehnat.
Co se chlazení týká - nejde předpokládat, že by to šlo uchladit kompletně pasivně. Na druhou stranu možná by šlo pomocí vodního okruhu zajistit, aby jediný aktivní prvek bylo čerpadlo. U custom-build skříňky by potom většina povrchu(zvlněného) mohla fungovat jako radiator. Je to jen moje představa, ale minimálně by takovým způsobem šel omezit počet aktoviních prvků.
e myslím, že není třeba pochybovat o tom, že bude rozhodně výkonnější než 8800U
8800Ultra je z tohoto pohledu sice výborně, ale propuistnost sama o sobě je nepodstatná. tím je leda celkový výkon. a vzhledem k tomu, že jediná 8800GTS má výkon jen o pár procent nižší, než 8800U, tak ve dvojci, potažmo čtveřici ji jednoznačně překonají.
Uvidíme, ale imho 4x 8800GTS 1GB bude rychlejších než 3x 8800Ultra. Každopádně tri-sli na skulltrail prostě nepostavíš.
Ja osobne co se tyce vykonu bych nejspise volil 2x 8800Ultra OC, QX9650 a 4GB velmi kvalitni DDR2 ne DDR3! pameti.
Dale bych se spise zameril na zcela jedinecnou, originalni skrin - o tohle tady asi nejspise jde.
A potom bych nesetril na monitoru, ale max 24". Nechceme preci, aby se na tom musely v necem ubirat detaily. :-)
Jak jsem psal vyse, nevoli bych monitor s vetsim jak FHD rozlisenim, protoze si na tom pan zadavatel zapne Crysis, a v 2560x1920 ULTRA tu hru nerozhybete lauter na nicem. To by byla ponekud ostuda.
ja hram crysis na 1920x1200 v high detailoch a mam jednu 8800gts 640mb.
ako som uz pisal, pod 30" by som nesiel
http://firingsquad.com/hardware/nvidia_3-way_sli_performance/page4.asp a>
A tou 8800GTS ti to musi taky pekne valet - 17fps, parada..
http://firingsquad.com/hardware/amd_rv670_performance_preview/page14.a sp
ide mi to v priemere 30fps, vsetko na high okrem shaderov, ktore mam na medium.
tento napad me strasne nadchnul, je to jednoduche - strasne rad ctu a knihy sbiram. Zameruji se sice na brakovou literaturu, nicmene toho je moc zajimave... Rozhodne poprosim redakci, aby tento napad vzala, az se bude resit casemoding to uvahy.
Diky moc za tento navrh!
zdroj samozrejme aspon 1kW + zalozny zdroj (urcite aspon na filtrovanie, ked uz nie na napajanie)
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=50147
procesor nieje o com: qx9650
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=51310
doska podla CF/SLI:
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=50597
asus maximum extreme pre CF (je aj pripravena na vodu)
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=52331
asus striker II formula pre SLI (aj ked by som pockal na nf790i -urcite
RAM: 2x2x2GB patriot DDR3 1600mhz
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=50198
Grafika podla CF/SLI bud 2x8800 Ultra (alebo pockat na 9800x2) alebo 2x 3870x2 (je aj verzia chladena vodou do jedneho slotu)
zvukovku podla toho, ci bude na kvalitnu hudbu, alebo hry
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=33633
alebo nejaku profi.
samozrejme to vsetko chladit vodou, s tym najlepsim co ste otestovali (a testovali ste toho vela)
dalej srandicky ako tunery
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=40737
a rozne doplnovatka ako physx
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=43978
si uz povyberajte podla vkusu (a recenzii samozrejme).
nepocital som kolko to stoji dokopy, ale hadam som neprekrocil hranicu
physix do pci slotu uplne hore. zvukovku, alebo tv kartu do pcirxpress x1 das do posledneho pciexpress x16.
v linkoch si odstrante %20 . inak vam nezobrazi stranku.
http://www1.euro.dell.com/content/product s/productdetails.aspx/xpsdt_720h2c?c=uk&l=en&s=dhs&cs=ukdhs1
ávrh PC snů
Tudiz kdyz jsem byl s timto rozpoctem "smiren" rozhodl jsme se ho nemenit, a dat prostor pro vytvoreni nekomu jinemu nez firmne, pro kterou 8000 EUR jeste neznamena nutnost komunikovat se zakaznikem a spojenim s PCT ocevakam (protoze PCT povazuji v tomto smeru za skvely informacni zdroj), ze se mi podari (diky vam) si ten sen splnit
Ted jen par mych poznamek:
Pocitac chci primarne na hry a multimedia (tim myslim, prehravani filmu, nejake amaterske strihy videii z dovolene, atd.)
Chci aby vypadal opravdu dobre, skvele, nebal bych se rict, ale co je pro mne nejdulezitejsi, je nalezeni skutecne vykonnostni meze - nemyslim tim atakovani technologickych hranic pretaktovani pri pouziti tekuteho dusiku, atd. Ne jde mi o vykon ve hrach (prvorady) a aplikacich a to minimalne po dobu 1 roku (nebo alespn pul roku). Zaroven chci, aby mi ten pocitac poskytoval alespon nejakou zaruku stability, takze nebranim se po sestaveni toho, ze se system bude pretaktovavat, upravovat. Ale nechci, aby mi pak doma shorel ;)
Zaroven chci dostatek prostoru pro obsah...
Zaujala mne myslenka SSD disku pro system a "obycejneho" raidu pro obsah, ale jak jsem se jiz vyjadril, ja se v novych technologiich naprosto nevyznam a toto necham na vas, ctenarich PCT.
Zaroven to, jestli bude sestava chlazena vodou, nebo ne, je take na vas. Ja se rozhodnout nedokazu.
Jeste jednou diky moc za zajem!
null
Tady je podrobný popis: http://jdem.cz/abno6 (je nutné být přihlášen na CZC.cz jako zákazník)
Případně PDF: http://hulan.cz/temp/SESTAVA.pdf
A toto hraju: http://hulan.cz/temp/games.png
A takto nějak to vypadá: http://myego.cz/img/dell-3008wfp/dell-3008wfp-large.jpg
To jen tak, že ne všechno je stabilní a funguje, když se to třpytí v recenzi či v katalogu... Chce to praktické zkušenosti.
Received-From-MTA: dns;BAY138-DS3
Arrival-Date: Sat, 16 Feb 2008 03:44:16 -0800
Final-Recipient: rfc822;DreamPC@seznam.cz
Action: failed
Status: 5.5.0
Diagnostic-Code: smtp;550 Sorry, no mailbox here by that name.
Celeron 2,7GHz
512MB RAM
ATI Radeon 9600Pro
60GB HDD
+ doprava po celé čr zdarma
Na této moderní sestavě se dají provozovat Windows XP, spousta programů, a dokonce i některé hry!
V případě zájmu mě prosím kontaktujte na email.
qx9650 vs qx9770 Kdyz proovnate vykony ve hrach, neuvidite rozdil, ba dokonc enaopak v hrach je casto vykonejsi qx9770 nez Skulltrail.Intel chipsety navic budou v blizke budoucnosti vhodne pro crossfire reseni, takze 2xhd3870X2 ?Disky raptory+ 2x vysokouloziste 1TB, skrin Stacker 830 nebo obdobneho razeni atd...
Procesor - C2D QX9650
RAM - 4x Patriot DIMM 2048MB DDR III
Disky - 2x Western Digital RE2-GP WD1000FYPS + Nejakej 2x 32/64GB SSD (v obou pripadech samozrejme RAID, nejlip externi prez PCIx)
Zvukovka - Creative Labs X-Fi Elite Pro 64MB X-RAM
Zdroj - Enermax Galaxy DXX 1000 CrossFire (EGX1000EWL)
Case - SilverStone SST-TJ03B Temjin(nejspis pujde dobre vytunit)
Grafika - 2x Asus EAH3870X2/HTDI/1G, PCI-E popripade pockat na 2xGF9800GX2 a vzit nejakou desku s NF790SLI
Chlazeni - nejakej vodnik (nemam moc prehled)popripade zkombinovanej s peltierem
periferie neresim nemam vnich az takovej prehled. Akorat sem nepocital na kolik by to vyslo takze nevim jestli by se vlezl do rozpoctu ale vyjit by to mohlo.
15 959,00 Kč
Grafická karta - Leadtek WinFast PX8800ULTRA Leviathan, 768MB DDR3 (2160MHz), NVIDIA GeForce 8800ULTRA (612 MHz), PCIe x16, Vodní chlazení
15 959,00 Kč
Základní deska - ASUS STRIKER II FORMULA - nForce780i SLi DDR2 1066, 3xPCIe x16, SATA II RAID, FW, USB2.0, 2xGLAN, sc775
5 799,00 Kč
Procesor - INTEL Core 2 Extreme QX9650 - 3,00GHz, 1333MHz FSB, 2x 6MB cache, socket 775, EM64T BOX (Yorkfield)
19 399,00 Kč
2GB (KIT 2x1GB) DDR2 1066MHz PC8500 CL5-5-5-15 PATRIOT Extreme Performance Eased Latency, EPP - vhodné pro DualChannel
2 859,00 Kč
2GB (KIT 2x1GB) DDR2 1066MHz PC8500 CL5-5-5-15 PATRIOT Extreme Performance Eased Latency, EPP - vhodné pro DualChannel
2 859,00 Kč
Zvuková karta Creative SOUND BLASTER X-Fi Elite Pro 24-bit 7.1 DO retail
4 919,00 Kč
Disketová mechanika - FDD NEC 3.5"/ 1.44MB, černá (black) - kompatibilní s krycími záslepkami počítačových skříní
149,00 Kč
DVD vypalovačka - PIONEER Blu-ray BDR-202 SATA černá (black) - BD-R 4x, BD-RE 2x, BD-ROM 5x, DVD±R 12x, DVD±RW 6x, DVD+R9 4x, DVD-R DL 4x, bulk
8 589,00 Kč
SAMSUNG SpinPoint T334 1000GB, SATA II NCQ, 32MB cache, 7200ot., 8.9ms, HD103UJ
5 299,00 Kč
SAMSUNG SpinPoint T334 1000GB, SATA II NCQ, 32MB cache, 7200ot., 8.9ms, HD103UJ
5 299,00 Kč
SAMSUNG SpinPoint T334 1000GB, SATA II NCQ, 32MB cache, 7200ot., 8.9ms, HD103UJ
5 299,00 Kč
SAMSUNG SpinPoint T334 1000GB, SATA II NCQ, 32MB cache, 7200ot., 8.9ms, HD103UJ
5 299,00 Kč
Zdroj Enermax Galaxy DXX 1000W ATX2.2, aktivní PFC, 135mm ventilátor, dual system, odpojitelné kabely
7 799,00 Kč
Počítačová skříň - Thermaltake VD5000LBNA SwordM- ATX/ mATX, až 10x5,25", až 6x3,5", 5x ventilátor, vodní chlazení, bez zdroje
11 149,00 Kč
24" LCD EIZO HD2441W-BK, černý (black), 1000:1, 450cd/m2, 6ms GTG/ 16ms, 1920x1200, 14bit, DVI, HDMI, USB, TCO03
34 789,00 Kč
+nejake citacky kariet blbosticiky
cena 150000kc
chcel som ze aj ageiu psychx ale tam ostane potom len jeden pci slot a to pre zvukovku
Čtyři terabajtové disky.. hm.. Jestli jsem to pochopil dobře, má to být jakože do RAIDu. Proč tam potom nevidím pořádný RAID řadič?
A na Ultru do SLI bych se vykašlal, protože jestli bude alespoň trochu fungovat Quad SLI s 9800 GX2 (jakože už by bylo na čase), je za měsíc Ultra už totálně odepsaná.
A nerozumím tomu, čemu vadí, že na 32b windows XP není vidět víc než 3,5 GB RAM. Co to má společného s touhle sestavou? Snad byste na to nechtěl dávat XPéčka?
Kedysi som riesil desktop za 100 000 ale uz by som do toho 2x nesiel
Kup si radsej SLI notebook, s quadcore a ssd
a externe
24 LCD s LED, 1920x1200
externe diskove pole
externe GPU
externe bluray
externe zvukovu kartu, odporucam spickovy zosilnovac a reproduktory s tym ze vyuzijes digitalny vystup s PC a niektore sa dokazu tvarit ako externa zvukova karta
externu TV kartu s hardware encoding
klavesnicu zboard
mys G5
notebook ti urcite dodaju a komponenty zozenies do 4 tyzdnov
jan.mazuch@chello.sk
Nejde o snobizmus, ani o exhibicionismus.
Sen, preci nemusi byt smysluplny. Vis, raciolanich rozhodnuti, vazeni kazdeho kroku, odhadovani rizik a tak si uziju v praci, kdyz si chci splnit sen, jsou mi tyto veci naprosto ukradene...
Proste si ten sen chci splnit. Ja na tom nevidim naprosto nic spatneho, nebo nepochopitelneho...
No tak sny jsou od toho, aby jsme si je plnili. Směle do toho. Jak už zde někdo psal - nezaměřoval bych se na výkon (ten dlouho nevydrží), ale na jistou exkluzivitu(jedinečnost, komponenty z omezené serie, zakázková výroba - modding by Stoobi...)
Já mít 200k nazbyt, nechám si vykovat katanu tradičním způsobem, protože je to jediný způsob, jak se může běžný člověk dostat ke skutečně kvalitní a funkční chladné zbrani. S tím, že jsem navíc velkým obdivovatelem Japonské kultury. Užitná hodnota takového předmětu je pak ve srovnání s počítačem, přes své nesporné kvality naprosto nulová. A stejně bych to udělal
RAM: 4GB (KIT 2x2GB) DDR3 1600MHz CL7-7-7-20 CORSAIR TWIN3X XMS3 DHX BOX - vhodné pro DualChannel 14 249,00 14 249,00 Kč
GPU: 2x ASUS EAH3870X2/G/HTDI, 1024MB DDR3 (1800MHz), ATI Radeon HD 3870 (825MHz), PCIe x16, CrossFire, 256bit, 2xDVI 8 799,00 17 598,00 Kč
MOBO: ASUS MAXIMUS EXTREME - X38/ICH9R, 3xPCIe x16, DDR3 1800, SATA II RAID, eSATA, USB2.0, FW, 2xGLAN, sc775 5 749,00 5 749,00 Kč
CASE: CoolerMaster Stacker 810 - stříbrno-černý (silver-black) bigtower, ATX, 11x5,25", 1+4x3,5", 4x ventilátor, hliník, bez zdroje 3 789,00 3 789,00 Kč
HDD CAGE: 2x CHIEFTEC S-ATA Backplane SNT-3141SATA HDD cage, 4x SATA do 3x 5, 25" pozic
2 499,00 4 998,00 Kč
CPU: INTEL Core 2 Extreme QX9650 - 3,00GHz, 1333MHz FSB, 2x 6MB cache, socket 775, EM64T BOX (Yorkfield) 19 399,00 19 399,00 Kč
ODD: LG GGW-H20L Blu-ray černá (black) - BD-R 6x, BD-RE 2x , DVD±R 16x, DVD+RW 8x, DVD-RW 6x, DVD-RAM 5x, HD-DVD 3x, retail (započtena autorská odměna 173,2
REPRO: Reproduktory Creative GigaWorks 2.0 T40 2 369,00 2 369,00 Kč
HDD: 4x WESTERN DIGITAL Caviar RE2-GP 1000GB, SATA II, 16MB cache, IntelliPower, PMR, 8.9ms, WD1000FYPS (započtena autorská odměna 565,6
HDD: 4x WESTERN DIGITAL RaptorX 150GB, SATA NCQ, 16MB cache, 10.000ot, 5.2ms, WD1500AHFD (čelní průhledný kryt) (započtena autorská odměna 432,89) 3 849,00 15 396,00 Kč
Zdroj: Thermaltake ToughPower 1000W W0132 ATX 2.2, aktivní PFC, SLI, Cross-Fire, 14cm ventilátor 6 099,00 6 099,00 Kč
1 ks NE
Celkem bez DPH 142 780,00
DPH (19 %) 27 128,20
K úhradě 169 908 Kč
A proc si nekoupit dataprojektor a hrat pres nej
Poskládat rychlé PC opravdu není problém a zvládne to každý, naklikat si na eshopu díly umí i můj 11letý bratr. Když už dát do PC 200k, tak aby to PC bylo ne jen rychlé, ale také zcela unikátní.
To by znamenalo například si nechat některé díly vyrobit na zakázku. Skříň se systémem vodního chlazení, např. Je podle mě škoda, že se dnes neprodávají žádné produkty ze sérií Limited Edition, kterých by bylo celosvětově jen málo kusů a nějaký takový komponent vlastnit by byla určitá "čest".
Je otázka, do jaké míry by bylo možné ve spolupráci např. s ASUSem nechat vyrobit na zakázku základní desku. Nemyslím vyloženě vyrobit desku od základu, ale použít nějaký existující high-and model a např. PCB něčím potisknout, nebo na horní stranu grafické karty, kde nejsou žádné čipy, si nechat dát speciální potisk, nějaký motiv, nebo něco podobného.
Nebo poprosti Intel ať nechají jeden procesor s odemčeným násobičem.
Opravdu hnát cenu nahoru všlijakýma 8800Ultra v Tri-SLI a podobně mi příjde spíše smutné, takové PC nebude vůbec ničím vyjímečné (tedy kromě ceny).
Toť můj názor.
Procesor: http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105140083097215FUM
RAM (4x): http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=48036
VGA (3x): http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514007K0BT0BVGH8
HDD - SD: http://pevne-disky.alza.cz/disk-bez-poh yblivych-casti-hama-2-5-palce-32gb-sata-ssd-hard-disk-d83272.htm
HDD - SATA (2x 1T): http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514007H1TZ1YTE83
CASE: http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=1051400890UQ1NYDN8
klavesnice: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=42618
Mys: http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105I1107O03301HAN0
Repro: http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=1051400850U700062F
zdroj: http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514008O0V41NQDP0
monitor: http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514007X0271QWDUD
DVD: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=51857
Celkem: 154 590,- Kč
Procesor: Intel Core 2 Quad Q6700 2,66GHz 8MB 1066MHz 775pin BOX
Pamět: Kingston DIMM 4096MB DDR II 800MHz KHX6400D2K2/4G
HDD: 2x Seagate Barracuda ES ST31000340NS - 1TB SATA II
HDD: 4x Solid-State Disk (SSD) - 32GB, 2.5" SATA
Optická mechanika: LiteON LH-2B1S
VGA: 2x Leadtek Winfast PX8800 GTX 768MB, PCI-E
Chlazení VGA: 2x CoolerMaster Hydra 8800 + čerpadla
Skříň: CM Stacker ATX / BTX (STC-T01)
Zdroj: 2x Corsair Power Supply HX620 620W
LCD: HP LP3065
tu
TNN 500
Procesor: Intel Core2 Duo E8500 3,16GHz 6MB 1333MHz 775pin BOX
Operacni pamet: 2x Geil DIMM 4096MB DDR II 1066MHz (GE24GB1066C5DC)
Graficke karty: 2x Inno3D GeForce 8800GTS Overclock! 512MB, PCI-E
Zvukova karta: Creative Labs X-Fi mX Xtreme Gamer, retail
Televizni karta: Leadtek WinFast PVR3000 Deluxe
Mechaniky: LG GGW-H20L retail (Blue-Ray)
Lite-ON DH-20A4P OEM černá (DVD)
Teac FD-CR7 - FDD černá (FDD, pametove karty)
Pevne disky: 5x Samsung Spinpoint F DT HD103UJ - 1TB SATA II
Zdroj: Zalman ZM1000-HP 1000W
Monitor: Samsung SyncMaster 305T - LCD 30"
Reproduktory: Creative Labs GigaWorks S750 THX
Klavesnice: Logitech Ultra X Premium Keyboard CZ
Mys: Logitech G9 Laser Mouse
Podlozka: SteelPad SX
Chlazeni: 5x Scythe S-FLEX SFF21D (800rpm)
Scythe SCNJ-CU1000 Ninja Copper Limited Edition
Tiskarny: Canon LBP-3300 (laser)
Canon Pixma iP4500 (ink)
Skener: Canon CanoScan 4400F
Software: Microsoft Office Home and Student 2007 CZ CD
Microsoft Windows Vista Home Premium 64bit CZ OEM
Ahead Nero 8 Reloaded CZ Retail (Vista Ready)
Kabely: USB 2.0 kabel A-B 3m (stíněný)
To vse v nabidce CzechComputeru za 160.000,-Kc. Uvedena sestava ve vsem splnuje pozadavky zadavatel, v necem je dokonce i prevysuje. K dokonalosti bych sestavu jeste doplnil kvalitnim fullHD projektorem a platnem (+70.000,-Kc). Za uvedenymi komponenty si stojim a uvitam jakekoliv pripominky. Jinak vyvaroval bych se jakehokoliv optickeho "tuningu". Jednak se s tim akorat zprzni luxusni vzhled spickovych skrini a pak jsou to naprosto zbytecne vyhozene penize, zvlaste pokud uvazujete do toho investovat 20.000,-Kc. Pokud se mnou vybrana sestava zadavateli libi, rad mu cokoliv dale objasnim, pripadne sestavu slozim a kamkoliv dovezu...
Nechci nikoho odrazovat ale podelim se s vlastni zkusenosti. Presne takhle jsem se zachoval ja pred rokem a pul. Diky dobre placene praci jsem si najednou mohl dovolit PC snu tak jsem do toho bez vahani vletel. Poridil jsem si to nejlepsi co v te dobe bylo. Vsechny komponenty byly ''top of the range''. Multi GPU, Multi CPU, 3 Raptory, nej MB, vodni chlazeni, proste vse nej. Kompletni sestava stala cca. 250.000,-Kc Musim rict ze je to uzasny pocit mit neco takoveho vedle sebe! Do doby nez za pul roku vyjde treba graficka karta stejne vykona jako vase 2. A to nemluvim o cene ktera se samozrejme klesla na vic nez polovinu. Dale pokud mate v PC 2 a vice karet, je to neuveritelne obtizne se jich nejak rozumne zbavit a nahradit. To same se tyka procesoru a pameti. Samorejmne nepripada v uvahu neco jineho nez vodni chlazeni. PC s takovymto mnozstvim dilu a s vodnim chlazeni se da minimalne upgradovat! Pokud ovsem nechcete do upgradu vrazet co rok 100.000,-Kc. Ale jak uz jsem napsal, nechci vas odrazovat, je to super mit neco takoveho doma. Jen upozornuji ze postupem casu ( a bude to rychle) si clovek vsimne, ze uz to neni co to byvalo a upgrade mu bude pripadat jako ta nejhorsi nocni mura. Takze drzim palce at to dobre dopadne. Moje rada tedy zni: Nezalezi na tom co tam bude ted, hlavne aby se to dalo pohodlne vymenit az bude treba! Na to by se mel brat nejvetsi zretel pri staveni teto sestavy.
Zvolil jsem cestu kompromisu mezi vodnim a vzduchovym chlazenim. Tzn. v mem pripade Zalman CNPS9700 na CPU s manualnim regulatorem otacek (jak ze se tomu rika odborne?) ;-) Grafiku jsem vyresil vodnim blokem zn. EK ktera mimochodem chysta blok i pro vise zminovanou 3870 X2! Dale jsem do skrine umistil radiator s 12cm vetrakem, opet s moznosti volit si libovolne otacky. No a akrylicky vymenik vody je v pozici pro 5.25" mechaniky. Ma tichou, integrovanou pumpu ktera to dokaze v poklidu obslouzit. Vse je to naplneno nevodivou kapalinou. Max teplota kterou jsem kdy na sve HD2900XT nameril bylo 51 stupnu. JO a cele je to teda ve skrini ANTEC P180. PEACE.
PS: pokud by to opravdu nekoho zajimalo napiste, muzu poslat nejake fotecky.
http://h20435.www2.hp.com/
A co se týče bedny, což takhle Lian-Li - krásná tech style hliníková skříň
MAC pro je krasny, tichy, neuveritelne vykonny... a hlavne je to skorej na styl servera , resp pracovnej stanice... co by mal byt comp za tolke peniaze.
Ale ako vas tu ma pctuningu poznam, tak postavite vysavac s par grafikami, co bude zrat viac ako hoblovacka a aby nehucal ako tornado, date tam vodnika za kopec prachov. -- Je toto naozaj pocitac, ako si predstavujete ?
NIe, chce to nieco ako server, a ten vytunit, preto MAC PRO a bude vystarane.
null
jednoznacne vymenit grafiku za total hi end a este pridat 2 disky ako ulozistie a systemovy bud SSD najvykonnejsi alebo tento ?
>
MAC pro je krasny, tichy, neuveritelne vykonny... a hlavne je to skorej na styl servera , resp pracovnej stanice... co by mal byt comp za tolke peniaze.
Ale ako vas tu ma pctuningu poznam, tak postavite vysavac s par grafikami, co bude zrat viac ako hoblovacka a aby nehucal ako tornado, date tam vodnika za kopec prachov. -- Je toto naozaj pocitac, ako si predstavujete ?
NIe, chce to nieco ako server, a ten vytunit, preto MAC PRO a bude vystarane.
null
jednoznacne vymenit grafiku za total hi end a este pridat 2 disky ako ulozistie a systemovy bud SSD najvykonnejsi alebo tento ?
>
Urcite bych zde i uvital nejakou uz tu Blue-ray mechaniku .. prece jenom v tehle sestave to bude pakatel..:-)
a co se tyka zvuku, zvukovka je osobita zalezi na kazdem zvlast.. stejne jich na vyber moc neni, ale i ta integrovana zvukovka je na tolik kvalitni ze ani ty nejlepsi PC repra ji nevyuziji naplno. Videl bych to na dokoupeni Zesilovace a k tomu repraky , tady ale uz by byl nejlepsi vyber osobni vyber.. jak podle v kusu tak podle zvuku co komu sedi.. sam mam doma dve sloupovky takhle zapojeny.. a PC repra .. no proste chrcaky oproti tomuhle.. ;-)
I kdyby tam měl (jak je psáno v 1. příspěvku) 3-Sli 8800 Ultra, za dva roky tam nejnovější hry nepojedou...
Já nepatřím k takovým šílencům, blikátka, zoubky, futuristické tvary, které nemají využití...
Ale i kdybych si takhle mohl dovolit házet s penězma, do PC bych je určitě nedal
imho dva do RAIDu je az az (nebo nejake SSD/RAM pole) a uloziste dat hodit nekam na pudu, do NASu s Gb sitovkou.
Windows bych dal 95 sou nejlepsi proste vubec nepadaj,dale CPU nejaky to pentium 3 nej vyber dneska,GPU geforce 5400 staci Crysis si zahraje suprove uplne v poho s - 120 fps.,RAM bych dal 32 MG staci uplne v poho.,Nejaky to CRT at se mu na to hezky kouka.No vidite to je komp omfg ne jak ty vase:-D:-D:-D
klasicke CF (2x 3750 popr 3850 X2) nebo SLI (zde bud 8800 GTS nebo vyckat na novy hi-end) by mohlo stacit pro 22" Eizo, k tomu naky 4core penryn, 1x SSD pro vistu (kdyz hi-edn tak urcite DX10) + 4x500GB raidu 5, asi tak 8GB ramm by mohlo byt dostatecne, ZD podle zvolenych grafik, mno potom do PCI nakou tu strihovou kartu asi, vse co pujde chladit vodou (GPU, CPU, chipset, ramm), nakou combo HD-DVD/BD mechaniku a za zbytek nakoupit periferie ala razer, logitech
Ne vazne, i kdybys mel tech penez tolik ze tech 200 k ani nepocitis, tak udelas lepe kdyz 3/4 z toho vemes, odneses na onkologii a darujes na lecbu jednoho za pacientu. Sice to pomuze jen trochu, ale urcite ty penize budou mit tisickrat lepsi vyuziti nez cpat do neceho tak silene neperspektivniho jako je "pocitac snu".
Howg
jsou mi znamy nektere zapory a nedostatky tohoto napadu a je mi take jasne, ze se driv presidli CR na Mars nez se tento napad stane skotecnosti, nicmene jsem chtel spise naznacit mozny smer ubirani se fantazie pri tvorbe
Kód Název produktu Počet Dod. lhůta bez DPH DPH% Celkem
51302 DFI LanParty LT X38-T2R - Intel X38 2 dny 6 370,- 19 7 580,-
52525 Microstar RX3870X2-T2D1G-OC 1GB, PCI-E 2 dny 18 060,- 19 21 491,-
43462 Samsung SyncMaster 305T - LCD 30" neznámá 31 063,- 19 36 965,-
51649 Geil DIMM 4096MB DDR II 1066MHz (GE24GB1066C5DC) neznámá 10 360,- 19 12 328,-
51310 Intel Core2 Extreme QX9650 3,00GHz 12MB 1333MHz 775pin BOX 2 dny 19 890,- 19 23 669,-
51785 Auzen X-FI Prelude 7.1 neznámá 5 450,- 19 6 486,-
45822 Enermax Galaxy DXX 1000 CrossFire (EGX1000EWL) 2 dny 8 170,- 19 9 722,-
51677 LG GGW-H20L retail 2 dny 11 940,- 19 14 635,-
49151 Hitachi Cinemastar 7K1000 HCS721010KLA330 - 1TB SATA II neznámá 24 160,- 19 29 613,-
35216 Western Digital Raptor WD1500ADFD - 150GB SATA ihned 7 140,- 19 8 751,-
51716 Logitech Z Cinema neznámá 4 801,- 19 5 713,-
30923 Thermaltake Liquid Cooling CL-W0011 Rocket neznámá 3 151,- 19 3 749,-
31420 Thermaltake Kandalf VA9000SWA - Bigtower neznámá 5 314,- 19 6 324,-
45833 Canon LBP-5100 2 dny 8 657,- 19 10 302,-
42495 Razer DeathAdder Nova Blue ihned 1 111,- 19 1 322,-
50125 Logitech G15 Keyboard New CZ 2 dny 1 751,- 19 2 083,-
Doprava DPD bez DPH: 90,-
Celkem bez DPH: 167 477,-
Celkem včetně DPH, recyklačního a autorského poplatku: 200 842,
Podle me idealni bude nejake procesor od Intelu, Urcite by to chtelo neco z rady E8xxx, jestli 4-jadrovy je na povazenou... podle me doba techto CPU jeste neprisla a pretaktovane dvoujadro by mohlo byt lepsi.
Co se tyka RAM... 4GB minimum. Myslim si ze nema smysl investovat do DDR3 - zbytecne drahe.
Graficke karty...
tady je to tezko rict, kazdopadne ja se priklanim k jedne 8800GTX, nez multiGPU reseni. Je mi jasne ze zde bude multiGPU nasazeno, takze tady nebudu doporucovat.
Disky. Nasadil bych 2 SSD disky do RAIDu 0 a na ne bych nainstaloval system. Pro data bych dal alespon 2 disky po 1TB a nechal je samostatne, nebo prikoupil 3 a zapojil do RAID5.
Ovsem tady asi konci vec co se tyka vyberu komponent. Tohle posklada kazdy clovek, ktery do toho trosku vidi a ridi se jenom limitem v rozpoctu. Prichazi ale tuning sestavy a zde by se podle me dalo udelat hrozne moc. Urcite bych nesel do vodniho chlazeni (mam ho a je super, ale bez udrzbove to neni) a zameril bych se tedy na pasivni chlazeni. Jeden clovek (Jirecek) dokazal pasivne uchladic cely pocitac a myslim ze to by se melo stat cilem tohoto temtu. Ukazte ctenarum co umi sikovni lide, kdyz maji rozpocet a cas. Ukazte ze (napriklad) triSLI muze byt chlazeno pasivne. Naucte ctenary vyrabet heatpipe...
O tomhle by to melo byt. Precejenom si myslim, ze clovek ktery kontaktuje server zabyvajici se pimpenim, tak asi neocekava poskladane komponenty ve skrini.
Chapete to?
Jenže snem autora emailu není mít počítač snů, jeho snem je utratit 200kkč za PC. To je cíl, ke kterm upnul své snahy. Pravda by se měla říkat narovinu.
kreslo - nejdulezitejsi prvek (elektricke polohovani operadla a podperky nohou, vyhrivani, masaze atd) cena: 50000kc
+custom uprava na klavesnici a mys s podlozkou pro maximalni ergonomii
projektor - fullHD 1920*1080 cena: ?okolo 50000kc
ktomu klasicky lcd monitor treba 24" pro beznou praci cena:okolo10000
+custom uprava: odstraneni monitoru pro vyhled na platno (sklopeni,odsunuti - nejlip motorizovano)
repro - (sluchadka proste ne) nemam zatim predstavu v jake cenove kategorii bych si vybral repro
.. nemusi byt zrovna audiofilske asi bych sahl po necem 20 - 30 tisic
playstation3 - ikdyz jsem puvodne odpurce konzoli na ps3 vychazeji a hlavne v nasledujici dobe budou vychazet velmi kvalitni hry ktere si na pc nezahrajete proto moje volba je rozhodne PC i PS3 cena:15000kc
klimatizace - leto se sice zatim vzdalene ale prece jen pomalinku blizi a jestli budou takove vedra jako minuly rok urcite se vyplati do klimatizace investovat
cena: zatim nezjisteno
pc sestava - ktomu standartni lepsi sestava okolo 50000kc
.. +nejake upravy okolo a cena by mohla vijit nekde okolo 200000kc mozna s mirnym prekrocenim.
kinda crazy huh? co myslite....
uvidel jsem tvuj pozadavek na Tvoji sestavu a bezpohcyby je to originalni napad, proto by jsem ti neco poradil se zvukotechnikou. Bezpochyby na streva pocitace jsou tu jini odbornici, ale uvidel jsem, ze mas zajem o repro k pocitaci 2.1. Samozrejmne mit u pocitace nejake levne plastove nebo drevotriskove bedynky je mozna dostacujici, kvalita zvuku u pouzivani pocitace je vsak velice dulezita a dava do casu stravene u PC jiny rozmer. Jak pri sledovani filmu, hrani her ci jen poslouchani oblibeneh zanru muziky. Nasledujici zvukotechnika slozena uz z opravdove spicky pristupna normalnim smrtelniku. Proc pouivat plastove bedynky, kdyz si dovolit dobrou zvukovku s 5.1 vystupem, ex. zesilovac a 5.1 zvuk z masivniho dreva a cistem zvuku z titanovych menbran. Znacka Harman / Kardon (zesilovac) je nemecka znacka zabyvajici se cistotou zvuku na ukor vykonu zesilovace v RMS vykonu (vetsina levnych znacek klade duraz na co nejvice zesilovaci vykon, coz samozrejmne prvni upouta zakaznika. O kvalite se vsak nikde nemluvi). Nikde ve vykonu zesilovacu nepokulhava, naopak pri vysokych vykonech (nebudu jmenovat znacky) nestihaji, protoze nejsou schopny dodavat do reproduktoru dostatecny vykon a tim je i cela reprodukce zkreslena. Harman / Kardon vyuziva dvou zdroju, jeden pro napajeni prednich bedena druhy pro napajeni zadni sestavy. Levna konkurence pracuje pouze s jednim a nestaci pri vysokem vykonu ani na jeden okruh. To vse se vsak muzes docist v odkazu, ktery ti poslu v zveru.
Bedny. Znacka JBL ma na vyber reprobedny, ktere v cenove kategorii par do 40 000 nemaji konkurenci. Levne bedynky (i kdyz si muzes rikat "drevo, to musi hrat dobre") maji vetsinou menbrany z papiru, umele hmoty nebo pripadne nejaky mix s Kevler materialem. JBL vyrabi menbrany z titanu, coz se uz somozrejmne pozna i na samotne kvalite zvuku, kdyz se budes treba divat na film v poctu beden 5.1. Mohl by jsem ti rist o rozdilu mezi umelou a titanovou menbranou rict mnohem vic, rozdil vsak napadne asi kazdeho. Doporucil bych ti sestavu s repro z cisteho titanu, zadne pridane necistoty. Tato sestava uz nepotrebuje pridavny subwoofer (mluvim tady o kvalitnim, zadnem pretlakovem, ktery vytvari basy pomoci nejake pretlakove roury). Predni par L880 uz ma takovy spodni reproduktor pod 700 Hz, ze neni potreba kupovat subwoofer, cimz se usetri penize. Samozrejmne kdyz neni problem s penezi, neni problem dokoupit.
Zvukovka - najit nejakou s digitalnim SPDIF 5.1 vystupem uz v dnesni dobe neni zadny problem, navic u takovych zvukovek uz nesezenes zadneho chudacka.
Zesilovac - Harman / Kardon AVR 245 (247)
Sestava pro domaci kino - JBL
predni L880
centr (LC 1)
zadni L830
stranky profesionau zvukotechniky v CR http://www.excelia-hifi.cz/
V sekci Cenik Repro najdes vse, po cem touzis.
Pokud mas zajem o kvalitni a vykony pocitac, urcite by jsem u zvuku neslevnoval. Co jsem ti napsal je sestava, kde nebudes chtit uz jinou
Hodne stesti pri vyberu tveho noveho milacka.
Jindra
V rozumných cenových relacích lze navrhnout a pořídit(už hotový) zesilovač s dodtatečně předymenzovaným "jednookruhovým" zdrojem, který to všechno utáhne najednou. cena je rozhodně nižší než za zdroje dva, a za "posch - neboli silně snobskou značku" Harman/Kardon. Pc šumítka jsou PC šumítka, ale pořádný zesilovač nebo receiver nemá s napájením problémy. navíc nejde jen o zdroj, ale o ostatní součástky, o čistotu polovodičů, o nastavení a účinnosti zesilovače, a tedy rozhodně nelze paušálně dělit zesilovače na ty sa dobrým a špatným zdrojem. to je absolut hovadina.
další: JBL je dobrá značka, mam jí rád. nevím ale proč by měla bejt jediná a ta nejlepší. jakto že všude kolem sebe - respektive nikde JBL nevidim? Dál je potřeba dát pozor že už i takové věhlasné značky vyrábějí spotřebkové silně nekvalitní zboží, a JBL tedy už spolu s dalšími rozhodně není dogma.
Membrány reproduktorů, to je další oříšek. Dodnes se i v těch nejkvalitnějších soustavách, nebo třeba PA aplikacích (kilowatty příkonu) používají reproduktory z papíru nebo papírové hmoty. S pevností nejsou problémy žádné, a zažil jsem i zpřerážení prstů reproduktorem s papírovou membránou kde to dopadlo 1
Ta přetlaková roura, o které mluvíš je basreflex. Do toho se nemíchej když tomu nerozumíš. je to dobrý sluha ale špatný pán, proto nesuď když jsi neslyšel nic slušného.
ulehčí tak velmi často mnoha konstrukčním problémům.
700Hz byl asi překlep že? i kdyby 70Hz tak je to špatně.
Pokud si uživatel může dovolit (zabírají moc místa) velké reproduktory, tak si každý veme třeba i 100litrů objemu. to už jsou pořádné kysny pokud ne, používají se X.1 soustavy, kde se udělají menší reproduktory a subwoofer který hraje frekvence které člověk není schopen uchem lokalizovat, a tak narozdíl od satelitů nemusí být subwoofer namířen na posluchače. Satelity by měly zvládnout zahrát kolem těch 60-70Hz(-3db) a subwoofer - ten pravý, ne nějaké PC šumítko - by měl zahrát až někam ke 30 Hertzům, aby to za to stálo, a pořádně to s posluchačem u filmu zaklepalo.
Záleží tedy na zákazníkovi kolik chce dát a jakou koncepci zvolit. rozhodně by nad tím ale sám měl ztrávit nějaký čas, protože ve své podstatě není možné mu nějakým způsobem odhlasovat co je pro něj nejlepší. To jde u Procesoru, maximálně u case, ale ne u zvukové aparatury.
to jsme ale jinde. pokud někdo chce prodiskutovat detaily, může na mailu...
k tomu počítači - 200 000Kč je opravdu pekelná suma. Za to stavit počítač se mi zdá poměrně zhovadilé, a tak se přikláním k verzi "co nejvíce periferií" které budou kvalitní a vydržej, a příště už bude potřeba upgradovat pouze samotný počítač, a to se pak v poho do 30 000-60 000 vejde.
mít peníze na takový stroj, tak rozhodně vyžaduji absolutní tichost.
a uplně by mě dokázalo nasrat kdyby někdo zákazníka nalákal na nějaký předražený repro, místo toho aby koupil pořádný kvalitní monitor, aby nepřišel o voči, nebo tiskárnu s levnějšíma provozníma nákladama. to mě může vždycky trefit šlak.
Nekolik odpovedi, aby lidi moc neverili tomu, co tu pan napsal.
Zadna znacka u zesilovacu nenabizi do 30 000 predymenzovany jednokruhvy obvod, to si asi pan co odpovidal na clanek bohuzel spletl.
Preklep s tema 700Hz nebyl, i takove reprobedny se delaji, i kdyz takove asi se normalne nedaji sehnat na trznici.
Clovek az si poslechne vic beden si udela nazor a bude vedet, co mu sedi, neslysel jsem o nikom, komu by se libily papirove (umele) reproduktory zabalene do zelezne krabice, ale i to se stava. U takovych lidi je samozrejmne zbytecne investovat do zvukotechniky.
JBL normalne v obchode neuvidite, protoze jestli se nemylim, je to americka znacka a zvukotechnika se za 60 000 normalne neprodava. Ti co maji zajem o lepsi zvuk, nez co nabizi obchody ve meste, si ji samozrejmne sezenou.
Kdyz jsem se zminoval o te pretlakove roure, mel jsem namysli rádoby-subwoofer, co vytvari "basy" pomoci pretlaku v bedne. To se pan asi zase spletl. U reprobden je to nec jineho, pokud chcete zvyraznit basy, basreflex je dobra vec, pokud vam lahodi vysoke tony a potlacene basy, zavrene repro.
Kazdopadne posilam par odkazu, at si clovek udela vlastni nazor a neveri jen necemu, co tu nekdo napsal, kdyz se s nicim vetsim nesetkal.
http://www.excelia-hifi.cz/harman-kardon-avr247.html
http://www.excelia-hifi.cz/jbl-studio-l830.html
http://www.excelia-hifi.cz/jbl-studio-l880.html
U vseho lze samozrejmne najit reference
Kazdopadne je mozne vse najit a internetu a udelat si tak vlastni nazor.
Jejich imperium dnes vlastni i radu evropskych vyrobcu (A.K.G. napr) , a zminovana JBL je v USA rovnez soucasti "The brands of Harman International® (Becker®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon® and Mark Levinson®, to name a few)".
Nazory si opravdu delejme, ale souhlasim, ze predevsim podle SVEHO vkusu a SVE penezenky.
Mark Levinson MK5BL ve tride A neni nadarmo spickou ve tride i pres brutalni slevneni - ... a ma jen 1 zdroj :-)).
co jsem poslouchal do toho ti tak moc není, ale řeknu ti jedno. Harman/Kardon, JBL a další slušné firmy začaly vyrábět spotřebkový šmejd. stačí se podívat na výběr PC bedánek a poslechnout, stačí se podívat do autohifi na ty basový pumpy (nikoli repráky, takový název si často nezasloužej) leštěnky nejnaleštěnější.
dá se sehnat výrobek dobrý ale taky vysloveně nedobrý, a to od téže značky. PA aparatury s reproduktory JBL vídám velmi často, a hrají pěkně a silně. ale cena je poměrně ulítlá. pro běžného posluchače se taková investice jednoduše nevyplatí, a ani to nepozná, protože mu kvalitní hudbu zmrší desítky jiných faktorů. Aby to využil, musel by udělat oddělenou poslechovou místnost, a to ho pak ozvučení může vyjít přes 100 tisíc, přičemž ale on chtěl počítač s periferiema, a ne holý počítač a hudbu.
http://www.maczone.cz/produkt/jbl-creature-2-reproduktory-21--bi le/1216170515/
http://www.spolehlivyobchod.cz/produkty/soundsticks-ii.aspx
http://www.audioland.cz/JBL/JBL-GTO-1002-D_g1827.html
tohle všechno je levný humus těch tvých výborných firem.
proč to dělají?
s těmi zesilovači mi nezbývá než říct dokaž to. koukni se na prodance.cz na samotné zesilovače, vyber si nějakou lepší značku, třeba Tapco nebo jinou do 15 000 a ztrapni jí tady před náma všema. Já můžu s klidnáým srdcem říct že ty zesilovače jsou dost silný aby tě s adekvátníma reprákama v místnosti 4x6m skoro zabily, a to při neslyšitelném zkreslení. plácáš nesmysly.
Pokud 700Hz nebyl překlep, tak to byla hloupost. člověk vnímá ušima frekvence kolem 25Hz-20kHz(každý mírně jinak) 25Hz jsou ty nejspodnější basy, +- 300-1000Hz je hlas zpěvu, a 15kHz a výše jsou výšky, šustění a tak dále. Můžeš mi objasnit tedy mezní hodnotu reproduktorů na 700Hz? nemůžeš. je to hovadina. reproduktory co hrají jen do 700Hz jsou na poslech nepoužitelné.
papírové šmejdy v zelené papírové krabici se asi nelíbí moc lidem, ale až přestanejš plácet, otevřeš oči a zjistíš že JBL prodává papírové repráky - samotné měniče třeba i za 20 000 ta kus. bez zesilovače, bez ozvučnice, bez ničeho, tak pochopíš že papír je stále kvalitní. když to nepochopíš, tvoje chyba. jen bych rád uchránil ostatní před názorem že papír=zlo. to je těžký omyl.
s tím basreflexem jsi totálně mimo.
nevíš o tom nic. žádná přetlaková roura neexistuje. ozvučnice jsou několikero základních druhů. Zavřená, otevřená, basreflexová a horna. v každé z nich jsou nějaké poddruhy, ale přetlaková roura není ani v jedné. Je to basreflex. To o čem mluvíš ty- o těch rádobysubwooferech, ty mají též basreflex, bohužel velmi špatně koncipovaný - ruku v ruce se samotným reproduktorem.
žádám tedy všechny, aby si dělali pouze osobná názor a konkrétní produkty vyzkoušeli osobně. tím se vyhnou veškerému zmrdstvu, nevědomosti, obelhávání, a bůhví čeho ještě. dále bych chtěl poprostit autora příspěvku - žadatele o soustavu, Ať si pořídí PC s příslušenstvím a chci aby odešel s pořádným počítačem, tiskárnou, dalšíma zařízeníma a reproduktorama které využije.
tím tu končím, už jen na mailu.
* 16GB (8 x 2GB)
* Mac Pro RAID Card
* 300GB 15,000-rpm SAS
* 300GB 15,000-rpm SAS
* 1TB 7200-rpm Serial ATA 3Gb/s
* 4 x ATI Radeon HD 2600 XT 256MB
* Apple Cinema HD Display (30" flat panel)
* One 16x SuperDrive
* AirPort Extreme card (Wi-Fi)
* Apple wireless Mighty Mouse
* Apple Keyboard (English) + Mac OS X
* Final Cut Express preinstalled
* Logic Express preinstalled
* Xsan 1.4 included
* HP Photosmart C7280 All-in-One Printer, Scanner, Copier
* 1-year basic membership
* AppleCare Protection Plan for Mac Pro
Subtotal $15,033.90
Estimated Ship:
7-10 business days
Free Shipping Next business day delivery available
Click "Update Details" to reflect changes to system price and shipping.
spacer.gif
spacer.gif
spacer.gif
Specifications
spacer.gif
* Two 3.2GHz Quad-Core Intel Xeon (8-core)
* 16GB (8 x 2GB)
* Mac Pro RAID Card
* 300GB 15,000-rpm SAS
* 300GB 15,000-rpm SAS
* 1TB 7200-rpm Serial ATA 3Gb/s
* 4 x ATI Radeon HD 2600 XT 256MB
* Apple Cinema HD Display (30" flat panel)
* One 16x SuperDrive
* AirPort Extreme card (Wi-Fi)
* Apple wireless Mighty Mouse
* Apple Keyboard (English) + Mac OS X
* Final Cut Express preinstalled
* Logic Express preinstalled
* Xsan 1.4 included
* HP Photosmart C7280 All-in-One Printer, Scanner, Copier
* 1-year basic membership
* AppleCare Protection Plan for Mac Pro (w/or w/o Display) - Auto-enr
$15033.90
doska: GIGABYTE X38T-DQ6 - X38/ ICH9R
grafika: 2 x SAPPHIRE HD 3850, 512MB DDR3, Pasivní chlazení
pamäť: 2 x 2GB DDR2 800MHz PC6400 CL5 KINGSTON HyperX
disky: 3 x Hitachi 320GB 7200rpm 16MB cache SATA2
radič diskov: ADAPTEC Serial ATA II RAID 1420SA
floppy: Sony NEC Optiarc 3.5" BLACK
dvd-rw: DVD RW LG GH20NS10 BLACK 20x SATA
DVD : DVD ROM LG GDR-H30N bulk black
cardreader: MultiSlot CardReader 3.5"
zdroj: Zdroj Fortron 700W Epsilon FX700-GLN
skrina: Thermaltake ARMOR black + window VA8000BWS
chladič cpu: SCYTHE SCMN-1100 Mine Cooler Rev.B
chladenie do skrine: 2 x SCYTHE S-FLEX SFF21D 120mm fan 800rpm, 8.7dBA
klavesnica a mouse: LOGITECH Cordless Desktop MX 5000 Laser
zvukovka: Creative X-Fi Platinum Fatal1ty Champion.
monitor: 24" LCD Samsung 245T - černý (black)
spolu: cca 79 000,- českých
A to je maximum čo by som bol ja ochotný investovať do compu. Všetko ostatné sú len vyhodené peniaze. Zbytok si daj na termiňák a pred vianocami si zase urob radosť. Črevá predáš a nakúpiš nové výkonnejšie. Čakajú nás nové grafiky nové procáky a tak.
čiže oprava:
doska: GIGABYTE X38-DS5 - X38/ ICH9R
radič diskov: ADAPTEC Serial ATA II RAID 1430SA bulk PCX
diky za tip!
Ja bych to videl na neco elegantniho a decentniho co ty na to? napis co by se ti za motiv libil.
Ale prevazne bych uvital eleganci, jednoduchost, nejsem uplnym obdivovatelem sviticich a blikajicich skrini ;)
kombinace kov/sklo, kov/drevo/ si dokazu predstavit
diky moc
Neexistuje za stejne penize LCDcko spise zamerene pro hrace a pro sledovani filmu -tedy lepsi kontrast a odezva?
Prosím, jsou to jeho money.
Já bych si koupil silné PC (za cca 60k) k tomu xbox 360° Elite a PS-3 60GB (Když by nebyla tak 40GB)pěknou obrazovku... A byl bych za vodou... Vždyť kromě šílené crysis žádná hra nepotřebuje naddimenziovaný HW... a většina akčních pecek míří kromě PC na konzole... Dokonce i FarCry 2...
Když neodpověděli z AW tak proč jsi nezkusil VoodoPC ? Nebo Dell a jejich Blackbirda ?
Proc kontaktovat VoodooPC, nebo Dell, kdyz verim, ze to tady na PCT zvladnete stejne dobre?
corsair ddr3 2000hmz 4gb
jo jako monitor ja bych tam dal asi neco jako 1600x1200 dle mne to uplne staci... radej nejakej kvalitnej a malej jako nejaky domaci kino.... kdyby mal 1280x1024 jako ja tak by si tam crysis zahral v pohodke...
maticna doska
Ještě před 2-3 roky bych si určitě vybíral to nejlepší, co je k dostání na trhu - tedy velká bedna, super CPU, 2x VGA, Raprot Raid (dnes určitě SSD Raid) a podobně. Dělám v IT už nějakej ten pátek, složil jsem hromady PC (lepší i horší - co zákazník chtěl) a postupem času se můj názor pomalinku měnil. Vy všichni, co máte doma jakékoliv desktopové či jiné PC - podívejte se, kolik máte v zadní části kabelů. Osobně i když mám v kabelech za PC i v něm solidní pořádek, pořád je to kupa něčeho, co mě při pohledu určitě neuklidňuje.
Moc rád si zahraji nějakou hru (CS Source a pod.), ale už NIKDY bych si nekoupil PC. Jednoznačně by dnes u mě vyhrál notebook, a to by v současné době byl asi HP Pavilion HDX Entertainment Notebook PC. Ještě bych ale pár týdnů počkal na zavedení nových mobilních 45nm CPU, grafik a rozšíření SSD disků a OLED displayů. Žádné kompromisy jako přídavná klávesnice kvůli chybějícím num. klávesám nepřipadá v úvahu, pouze kvalitní myš (1. kabel), napájení (2. kabel), audio výstup do zesilovače na druhé straně místnosti (3. kabel) a připojený projektor na filmy (4. kabel). Notebook samozřejmě nebude mít nikdy (myšleno v blízké době) takový výkon, který nabízí PC, ale elegancí si nezadá ani s tím nejkrásnějším PC (a to už jsem jich viděl hodně). Navíc netřeba řešit UPS že
Zkrátka ať už vytvoříte cokoliv, uřčitě to bude nádhera - osobně bych si ale místo case ve tvaru knihy nechal postavit detailní maketu spal. motoru F1
Je to horni hranice...
před kamarýdy by mohl machrovat nejen že má nejvýkonější počítač, ale že má počítač, který v ČR moc lidí nemá...
Creative X-Fi Platinum Fatal1ty 3 868,-
2x EVGA 8800 GTX "BlackPearl" 17 255,-
Enermax Galaxy DXX 1000 9 722,-
Epson Aculaser 11 855,-
2x Geil 4096MB DDR II 1066MHz 6 164,-
Hewlett-Packard LP3065 - LCD 30" 29 863,-
Intel Core2 Extreme QX9650 3,00GHz 23 669,-
LG GGW-H20L 7 317,-
Logitech G15 Keyboard New CZ 2 083,-
Logitech MX Revolution 1 810,-
Logitech Z Cinema 5 713,-
2x Samsung F DT HD103UJ - 1TB 6 374,-
Zalman Reserator XT Black 9 818,-
Zalman Z-Machine GT-1000 Black 9 549,-
celkem 182 016,-
Všechny ceny jsou uvedny s DPH
Takto bych ho sestavil já nedělal jsem žádné kopromisy chlazené je to vodou a je tam například i BD vypalovačka která umí číst HD-DVD laserová tiskárna 30' displej. Po vymoodění to bude opravdu závidění hodná hračka.
Geil DIMM 8192MB DDR II 800MHz
EVGA e-GeForce 8800 GTX "BlackPearl" WaterCooler 768MB, PCI-
Asus P5E3 2GB Deluxe/Wifi-AP - Intel X38
Seagate Barracuda ES ST31000340NS - 1TB SATA II
Sony Nec BD-M100A černá, bulk
SilverStone SST-TD01B Tundra
SilverStone SST-TJ10B-W Temjin
SilverStone SST-DA800 800W
Razer Lachesis Modrá
Razer Lycosa Gaming Keyboard
Eizo S2431WE-BK - LCD 24"
Logitech Z Cinema
Hewlett-Packard OfficeJet psc 1610
Revoltec Neon Lamp, Blue Liquid
Toť vše. Cena z Czech computers:
bez DPH: 134 646,-Kč
s DBH: 161 062,-Kč
A ještě zbyde na případný tuning...spíš bych to ale nechal na zaplacení účtů za elektřinu.
- jinou MaBo pac tahle se uz nesezene navic k cemu tu pribalenou ram
- radeji 3x1TB v Raid5 a ktomu radeji PCIE
raid radic s vlastni pameti
- Hitachi T7k1000 je rychlejsi HDD
- 2x8800GTS 512MB je lepsi volba nez ta predrazena silenost
- SSD disk single-cell staci 16GB na swap
- case radeji neco v AL
- chlazeni radeji Ninja 1100Plus protoze to uchladi a navic se nezanazi prachem tudis je bezudrzbovy (staci jako passiv)
do 200k by se to veslo, otazkou je jestli to ma cenu kdyz za 60 se postavi PC, rekneme jen o 20% pomaljesi. Problem Dream PC je v tom ze to vydrzi na spici asi stejne dlouho jako opravdovy sen ;)
grafárna3870X2
kvalitní4-8GB RAM DDR II
základovka:Asus Maximus
case: Zalman Z-machine Titan
zvukovka Asus Xonar
zdroj:Zalman ZM1000-HP 1000W
klávesnice:Logitech diNovo Edge
myš:Razer DeathAdder/Reclusa
BlueRay mechanika:Asus BC-1205PT Black Retail
Raptor+rychlé disky v 1TB...
Myslím že je tohle je jeden z dream počítačů a hned někdo ho v takovéto konfiguraci mít nebude protože značná část komponent je vcelku drahá.
Na repro bych zbytečně nešetřil, nějaké šumítka 2.1 bych nahradil Magnat qantum 507 + kvalitní subáč a reciver.
Tiskárny mám doma dvě, laser na dokumenty a inkoust na foto, dneska už je to otázka pár korun.
No a pokud jde o vzhled case, tak záleží na vkusu kupujícího, na stránkách internetových obchodů jich je dost pěkných i bez vylepšujících defomací Stoobiho.
Výkonu PC bych se zase tolik nevěnoval, koupil bych za 6k čtyřjádro od Intelu a nataktil ho, za 9,5k ATI 3870X2 ... NVidiu bych nekupoval, protože produkuje oproti Atině nesrovnatelně hnusnější obraz ve filmech, u her to nejde moc vidět, tam kontrast není zas tak důležitý ale při puštění filmu je rozdíl drastický, proto NVidiu nebrat. Dál bych osadil 4GB 2x2GB rychlejších Ramek, do raidu 4x raptor na sytém + okladiště 2 x 1TB bez raidu + externí 1TB. Disky se dají
uspořádat i jinak, podle zákazníka.
Celá sestava měla být co nejvíce bezúdržbová, proto vodou bych nechladil nic, voda je pro náctileté a pro rybičky.
CoolerMaster GeminII chladí taky dobře.
Ve výsledku to vidím následovně:
Case dle výběru kupujícího: +/- 5000
http://www.thermaltake.com/product/Chassis/miniCase/lanboxHt/vf5001b ns.asp
nebo
CoolerMaster CM Stacker 830 Evo
NZXT Lexa BlackLine "Blue"
NZXT Lexa
Thermaltake VE7000BNS Soprano DX Black
Thermalrock Eclipse RH-M040-2AN
AplusCase iQ-eye silver
Vnitřnosti už jsem psal
Plazmu tuto: Plazma Philips 42PFP5332/10
Monitor: Eizo HD2441W-BK + DVD přehrávač - LCD 24''
Přehrávač k tomu dávají zadara
Zvukovku: Auzen X-FI Prelude 7.1
Repro: Magnat Quantum 507 SET - třešeň
http://www.videoexpert.cz/sestavy-reproduktoru/magnat-quantum-507 -set?v=44308
+ SW Magnat Betasub 30 A - třešeň
http://www.videoexpert.cz/subwoofery/magnat-betasub-30-a
Ať z toho sousedi taky něco mají
Potom bych dokoupil nějakej ten volant, UPS atd. a za 15k bych dokoupil PS3.
Cenově jsem na nějakých +- 160-170k a zbytek propij
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.pugetsystems.com/pic_disp.php%3Fid%3D9345%26width%3D100%26height%3D100&img refurl=http://www.pugetsystems.com/featured.php%3Fpage%3D2&h=91&w=100&sz=11&hl=en&start=14&um=1&tbnid=mdtlYDFpz5UDRM:&tbnh=75&tbnw=82&prev=/images%3Fq %3DStacker%2B810%26um%3D1%26hl%3Den%26sa%3DN
tu je link na jednu dvojrocnu starinu
http://www.pugetsystems.com/featured.php?detail=56
Potom třebas invetsovat do nového stolu (takové PC doupě
A Hlavně nemá smysl tam rvát procák za 25000(jen aby to stálo co nejvíc.)
Nevím jaký máš internet ale třebas i ten vylepšit..taková mašina s 1Mb/s netem nedělá dobrý dojem.
Pak bys měl taky uvažovat aspon o základní legální software(windows, nero, office, bo co používáš často).
Treba aspoň takú E-MU 0404 USB poprípade inú kvalitnú externú zvukovku..
K ostatným komponentom sa nevyjadrujem pretože tie sú viac menej jasné..
Procesor -Intel Core2 Extreme QX9650 3,00GHz 12MB 1333MHz 775pin BOX
Disky - WESTERN DIGITAL RaptorX 150GB, SATA, - na operační systém
Seagate Barracuda ST31000340AS - 1TB SATA II 2X možno do Raidu
Grafické karty – Asus EN8800GTX/HTDP 768MB, PCI-E. Dvě nebo Tři
Bohužel špatná dostupnost jako asi u všech 8800
Paměti - Geil DIMM 8192MB DDR II 800MHz (GE28GB800C4QC)
Mechaniky - LG GGW-H20L retail
Teac FD-CR7 - FDD černá, mechanika a čtečka karet
Zdroj - OCZ GameXStream 1010W
Monitor - Acer AL2723W - LCD 27"
Reproduktory - Logitech Z-5500 5.1 500W RMS, THX, DD a DTS dekodér
TV tuner - Pinnacle PCTV Dual Hybrid Pro
Myš - Logitech MX Revolution Cordless Laser Mouse
Klávesnice - Logitech G15 Keyboard New US
Tiskárna - Canon LBP-5100
Scanner - Canon CanoScan LIDE600F
Vodní chlazení - Gigabyte 3D Galaxy II (GH-WIU02)
Možno i jiné
Software - Microsoft Windows Vista Ultimate 64bit CZ OEM
Kvůli podpoře DX 10
Grisoft AVG Antivirus 7.5 Professional 1 licence
Microsoft Office Home and Student 2007 CZ OEM
Přibližní cena - 160 784,- Kč
+ Case dle výběru uživatele
+ nějaký ten tunning osvětlené ventilátory atd
deska: ASUS Striker II Extreme Nforce 790i SLI
procesor : Intel Core2 Extreme QX9650
graf. karty: 3x evga-GeForce 8800Ultra Black Pearl
pameti:2X (4X) Patriot DIMM 2048MB DDR III 1866MHz
zdroj: Tagan TG1100-U6 Turbo Jet 1100W
disky: RaptorX 150GB (OS), 2x Seagate Barracuda 7200.11 750GB 32MB cache (RAID)
skrin: SilverStone SST-TJ09B-W Temjin Black
zvuk. karta:Creative Labs X-Fi Elite Pro 64MB X-RAM (otazka ovsem je jestli se do skrine spolecne se tremi graf. kartami vejde
mechanika: LiteON DH-4O1S-10C
Monitor: Samsung SyncMaster 305T - LCD 30
Klavesnice: Razer Lycosa Gaming Keyboard
mys: Razer Death adder+ podloska Razer mantis speed
repro: Creative Labs GigaWorks S750 THX
Citovane :
Kompi tak ti poviem ze renderujem video:
1. Na QuadCore PC jeden frame cize jeden obrazok vyse 60 sekund (komplet video 1850 obrazokov)
2. Na Mac Pro 2 x 3G Xeon QuadCore jeden obrazok 4 sekundy :-) dost tucne
Chalan co robi pre nas jedno video tak ho renderoval 3 tyzdne u nas to vychadza na 3 dni :-) jaka efektivita. Vyborna kupa.
mozna by bylo lepsi spojit vice PC
GIGABYTE 8800GT 512MB
(KIT 2x1GB) DDR2 800MHz PC6400 A-DATA Extreme Edition Vitesta
WESTERN DIGITAL Caviar SE16 400GB
Samsung SH-S203P SATA
AMD Dual-Core Athlon A64 X2 5000+ BLACK EDITION
Základní deska ASUS M2N-SLI
ARCTIC Freezer 64 PRO
Fortron Blue Storm II 500W
deska: Striker II Extreme Nforce 790i SLI
procesor: Intel Core 2 Extreme QX6850
grafika: 3X XFX GeForce Ultra ve SLI
ramky: 2X Patriot 2048MB DDR 3 1866MHz
disky: asi nějakej SSD v RAID 0 na systém a 2X po 1TB disky na data
mechaniky: 1. Blu-ray přepisovací
2. dvd vypalovačka s LightScribe
ostatní: pokud se vejde tak i kvalitní zvukovka, drahou 30'', Razer Taranthula a Lachesis, repro asi nějakou sestavu Creative ...atd. To celé bych nejlépe servíroval v case Area 51 :-)
Tech 30 000 co se tim usetrej dou mnohem lip vyuzit na neco jinyho a urcite prinosnejsiho.
1/hernu masinu
2/vykon aky na PC nikdy nedosiahnes
3/zachranis bobra ked na tom nechas bezat Folding@Home
:-)
RAM taky DDR 3 1800MHz aspon 4GB
MoBo Asus Maximus Extreme - Intel X38
Protože je kvůli DDR3 deska s crossfire, tak 2x GF 3870 X2 s vodními bloky. Jejich výkon by měl být dostatečně hi-end,aspon podle testů s betaverzí driverů pro CFX.
Disky SSD na systém a pak nějakej bezpečnej RAID 5 pro uchování dat.
CPU chladit (kompresorem)Prometeiou http://www. frozencpu.com/products/1255/cas-329/Prometeia_Mach_II_GT_Phase-Change_CPU_Cooler_Unit_9290GT_-_w_Free_Green_LCD_Kit.html
zbytek kvalitní vodou.
PSU nějakých 1200W, třeba silverstone, nebo levnější chieftec.
monitor 30" LCD, např. HP LP3065,sice je vyšší odezva, ale 6ms stačí i na FPSka pokud si na tom extrémně nezakládáte. Zbytek periferií už by měla být věc vkusu majitele,nebo člověka,co bude mít na starost tuning.A s cenou je to tak akorát na těch 200000Kč,když připočtu tuning.
P.S. Pokud uz to tu nekdo napsal, tak to klidne smazte.
samozrejme, ze budu platit predem a ne, skutecne se nejedna o fake, popripade pruzkum trhu
P.S. Aspon jsem vas pobavil
Takže mé doporučení je postavit špičkový základ, ten vám vydrží klidně 10 let. To znamená, vynikající monitor, periferie jako klávesnici, repro, joystick, myš, scanner, tiskárnu (málokdo ji sem vůbec napsal) , PUC zálohu (vždyť ty komponenty budou stát majlant a na závěr tolika lidi podceňovanou pořááádnou skříň, kvalitní zdroj a vymazlené chlazení o kterém nebudete vědět. Ty výkonnostní střeva pak můžete časem měnit, ale tohle vám zůstane. Věřtě tomu. Mám za 5 let 3x nová střeva, ale tohle mi zůstává….
Základ (co neošidit) 131 000,- Kč:
Case: Coolermaster Stacker 830 Evo (Cosmos 1010) 6000,-
Zdroj: CoolerMaster Real Power M1000W Modular (pro extrémisty Koolance 1200w vodou chlazený za 10000,- ale myslím že je zbytečný a v testech hmmm není úplně tipťop) 8500,-
Vodní chlazení: Komplet od KOOLANCE CPU blok, 2x GPU fullcover blok, 2xMB blok (na čišet a pod desku), 3x HDD blok, 2x Pumpa v kombu s expanzkou (budou zřejmě potřeba dvě pro výrazné tlakové ztráty), 4x RAM blok, USB-karta monitoring a regulace, všeho co je v okruhu, teplotní čilo, průtokové čidlo, kapalina, hadice, tube-wrapping chrániče, 4x120mm radiátor,…..a vím já co ještě a tak asi 6x Noctua NF-P12-1300 ( cca 20000,-
Tunning: Katody, nástřik ventilátorů, které mají fakt ošklivou barvu, to se asi všichni shodneme, a nebude to jednoduché, úprava case…… to už je asi na Stoobim 20000,-?
Tiskárna: Canon Pixma Pro 9000 15000,-
Skener: Canon Canoscan 8800F 4500,-
Herní zařízení: (hrajete „auta“ či letadla“): joystick Saitek X-52 flightcontrol 4500,-
Klávesnice: Logitech diNovo Cordless Desktop for Notebooks CZ 2700,-
Myš( nejsem kovaný FPS, sám mám MX 1000) 2000,-
UPC a přepěťová ochrana: Infosec 1000 XP Pro 5000,-
Monitor (sám mám Dell 27“ a platí čím více tím lépe)… 30“ Samsung 305 T 35000,- eventuálně pro super kvalitu 30“ Eizo za 75000,- nebo za design 30“ Apple za 50000,-. Doporučuji jeden VELIKÝ monitor, než dva.
Reproduktory: audioznalec nejsem ale třeba M-Audio satelity Studiophile BXa 8000,- při více penězích i subwoofer BX 10 + za dalších 10000,-
Podružnosti (a teď so to slíznu ) 95000,-
CPU: no jo co jiného než pekelně drahý Intel Core2 Extreme 9650QC 22000,-
RAM: 8GB DDR2 Geil 800MHz 8500,- (trojka je při pár procentech lepším výkonu nesmyslně drahá)
MB: hmmmmm třeba DFI LanPartyLT X-38 7500,-
HDD: 1x WD Raptor 150 GB 4500,-, a na data RAID 5(10) 2x Hitachi 1TB za 16000,-
Grafika: 2x ATi Radeon 3870 X2 20000,-
Mechanika: BR LG GGW-h20L 7500,-
Zvukovka: Auzen X-Fi Prelude 7.1 6500,-
TV karta: Pinnancle PCTV Dualhybrid pro 2500.-
Software:………….hmmm tak to je na uživateli
A co teď, suma sumárum jsme na 226 000,- a kde je software……Je na vás, kde to se sekat. Já vím, kde bych ťal……
Case - Hodne o osobnim vkusu, me se libi vice styl Antec/Lian-li/Silverstone, ale ten Cosmos ma neco do sebe
Zdroj - Obecne vybirat podle http://www.80plus.org/. Hluk asi zjistit z nejkych testu.
Chlazeni - U vodnika zjistit hlucnost pumpy.
Monitor - Urcite si sam vyzkouset. Drahe VA/IPS panely mohou mit super barvy, ale take mohou trpet vetsi odezvou a input lagem!
CPU - Mozna az moc pekelne drahy
MB - Nejelpsi asi s X-38, ale zase jen moznost Crossfire
RAM - Souhlas, dostatek rychly DDR3 je fakt cenovej ulet.
HDD - Na rychlost 2xRaptor do raidu 0. 2 disky do raidu 5? Nevim jestli to ma vubec smysl, ale moc se v tom nevyznam.
GPU - Dneska vlastne neni high end, jen mainstream v SLI/Cross. Otazka je kolik her podporuje 2x3870X2?
Obecne bych dal pozor u jednolivych komponent, kterych se to tyka, na hluk (ventilatory do 1000RPM, pumpa atd.), udrzbu (cisteni, snadnost od/instalace), kvalita materialu, zaruka (podminky a delka).
Zajimalo by me, kolik ze zucastnenych v diskuzi ma prakticke zkusenosti z highendu. Ja jsem, z duvodu problemu, nestability systemu a i zjevne neodpovidajiciho vykonu stravil spoustu casu snahou sehnat nekoho, kdo ma vic zkusenosti nez jak pretaktovat dvoujadro a jednu grafiku. Ze, pane sefredaktore (o mych mailech se mu asi i zda:-)
Zajimave zkusenosti o deskach, pameti a procesoru - co jak funguje oproti manualu. Take XP versus Vista 32 versus Vista 64. Pamet, kterou OS nevyuzije, protoze ji sezere grafika. nekompatibility Visty 64, ktere sice umeji pamet, ale ne hry.
Nakonec jsem o vikendu dostavel sestavu za 96.000 (comp, monitor, klavesnice, mys, zadna TV, tiskarna, scanner, jen grafika, audio, dva disky). Tech zbylych cca 100.000 byla cesta a krabice plna dilu, ktere "neprosly".
Poznatek - pokud chcete 3x Nvidia, je mezi nimi tak malo mista, ze se neuchladi - a vetrakem to nevyresite, protoze dole v bedne proste pruvan neudelate. Koncite na 90 stupnich u spodni a prostredni karty, a vykon se, pokud chcete hrat a ne jen merit FPS, snizuje.
Kdyz pridate vodu - a slusny chladic na grafiku - uz se tri karty nevejdou.
Rad se podelim o zkusenosti - nejsem profesionalem a byval bych rad nasel nekoho, kdo mi to udela.. Taky asi nezapadam vekove do hracske komunity, je mi 45:-) Jenze nakonec mi nezbylo, nez se do toho pustit, protoze konzultacnich firem, ktere delaji tuning jednoho pocitace, moc neni:-(
hezky den
Zajimalo by me, kolik ze zucastnenych v diskuzi ma prakticke zkusenosti z highendu. Ja jsem, z duvodu problemu, nestability systemu a i zjevne neodpovidajiciho vykonu stravil spoustu casu snahou sehnat nekoho, kdo ma vic zkusenosti nez jak pretaktovat dvoujadro a jednu grafiku. Ze, pane sefredaktore (o mych mailech se mu asi i zda:-)
Zajimave zkusenosti o deskach, pameti a procesoru - co jak funguje oproti manualu. Take XP versus Vista 32 versus Vista 64. Pamet, kterou OS nevyuzije, protoze ji sezere grafika. nekompatibility Visty 64, ktere sice umeji pamet, ale ne hry.
Nakonec jsem o vikendu dostavel sestavu za 96.000 (comp, monitor, klavesnice, mys, zadna TV, tiskarna, scanner, jen grafika, audio, dva disky). Tech zbylych cca 100.000 byla cesta a krabice plna dilu, ktere "neprosly".
Poznatek - pokud chcete 3x Nvidia, je mezi nimi tak malo mista, ze se neuchladi - a vetrakem to nevyresite, protoze dole v bedne proste pruvan neudelate. Koncite na 90 stupnich u spodni a prostredni karty, a vykon se, pokud chcete hrat a ne jen merit FPS, snizuje.
Kdyz pridate vodu - a slusny chladic na grafiku - uz se tri karty nevejdou.
Rad se podelim o zkusenosti - nejsem profesionalem a byval bych rad nasel nekoho, kdo mi to udela.. Taky asi nezapadam vekove do hracske komunity, je mi 45:-) Jenze nakonec mi nezbylo, nez se do toho pustit, protoze konzultacnich firem, ktere delaji tuning jednoho pocitace, moc neni:-(
hezky den
Právě proto se dělají samostatné komponenty, aby se mohl člověk individuálně rozhodovat nad komponenty přece..
taketo PC robi vynimocnym pretaktovanie, ticho, a vzhlad
kedze sa predavaju aj systemy chladenia s tekutym dusikom odporucam nieco take pre CPU a GPU a samozrejme voltage mod pre GPU , takze ked to quad core pojde stabilne na 4500MHZ a 4gpu jadra ato 3870 na 1100MHZ tak to bude zostava ktoru najblizsi rok nic neprekona.
Ak by niekoho zaujimalo, ako vyzera pocitac za takmer pol miliona, tu je zoznam komponentov:
2× 3,2GHz Quad-Core Intel Xeon
32GB 800MHz DDR2 ECC RAM
Mac Pro RAID Card
2× 300GB 15000rpm SAS HDD
2× 1TB 7200rpm SATA-II HDD
NVIDIA Quadro FX 5600
2× 30" Apple Cinema HD Display
2× 16× SuperDrive
AirPort Extreme card
Quad Channel 4Gb Fibre Channel PCI Express Card
Apple Mighty Mouse
Apple Keyboard
Takze sa uz len staci rozhodnut pri ktorych komponentoch sa budes musiet uskromnit a mas to
DQ6 - X38 (u X48 je nárůst výkonu nepoměrný k ceně)
E8400 - přetaktovat (vodnik, nebo noctua..)
2(2x2GB) ram od Patriotu.. (kvalitni a spolehlivy.. 8GB bude snad nějakou dobu stačit..)
X2 3870 (nevím jak funguje zapojení dvou těchto karet.. s tím bych možná moc neexperimentoval, až si ati doladí ovladače a chipsety, pak bych koupil druhou.. (je samozrejme mozne ze CrossfireX uz funguje, ale nejsem si toho vedom..(pokud nekdo ma lepsi info. pls napiste) )
Chieftec CFT-850 (850W od teto kvalitni firmy bude stacit..(i po upgreadu))
Samsung SH-S203D (asi nejlepe v testech hodnocvena vypalovacka)
v BluRay se nevyznam.. a zatím ani nemám potřebu pořizovat něco takového..
monitor jednoznačně LP3065 od hp (klidně 2x, záleží na požadavcích..)
disky.. zvolil bych diskové pole v Raid5 (nejlépe asi 15000rpm SAS disky..(kapacita záleží na požadavcích..))
periferie si kup jaké chceš (to většinou až tak neřešim..)
nikomu svůj názor nenutím, ale podle mě se nevyplatí kupovat dnes nic vyššího..
Dále mě fascinují cinty o nesmyslnosti použití Visty. Že nedoporučujete třeba 98-čky troubové :-( Ty jsou ještě 2x rychlejší, než XPčka :-)
Když už chce majitel vyhodit tolik peněz za herní monstrum, udělejte mu herní monstrum. To jest 3 monitory do oblouku a k tomu odpovídající grafický subsystém. Peníze zbytečně vražené do kejsu pod stolem můžou být zhodnoceny právě schopnostmi zobrazovacího subsystému.
Jak bylo uvedeno víše, dbejte na možnost běžného upgrade. Vodu do PC jako elektrikář vidím opravdu nerad, no ale co s tím můžu dělat, kdo chce kam, pomožme mu tam. Bezúdržbové mi to rozhodně nepřijde.
CASE bych nechal udělat na zakázku, 5 disků je blbost, aby měl doma k tomu stěhováky ne? Na systém a programy dva nejrychlejší Raptory v RAID-0 do tlumících kejsů + 1HDD na data s PCI řadičem.
Stejně jsem zvědav co to nakonec bude za šílenost. Já bych nedokázal utratit ani 50K. :-)Vše nad 50K by mi přišlo jako zahození peněz.
Asus Maximus Extreme - Intel X38
Intel Core2 Extreme QX9650 3,00GHz 12MB 1333MHz 775pin BOX
2xHama High-Speed Solid-State Disk - 32GB, 3.5" SATA raid 0
3xHitachi Ultrastar A7K1000 - 1TB SATA II raid5
2xConnect3D ATI HD3870 X2 1GB, PCI-E
Pioneer BDR-202 bulk černá
Logitech diNovoEdge CZ
Logitech G5 Laser Mouse Blue
Pinnacle PCTV Dual DVB-T Pro PCI
Microsoft Windows Vista Ultimate 64bit CZ OEM
SilverStone SST-OP1200 1200W
Dell 3008WFP
Chlazení: D-TEK FuZion CPU Block + D-Tek FuZion Accelerator Nozzle Kit
2x Swiftech MCP655 12v DC Pump
2-4x HW Labs Black Ice GTX360 - Black
Tygon R3603 1/2in. ID 11/16in. OD Laboratory Tubing
2x Cape Coolplex Plexi 25
3x Innovatek HDM L-Pro
4x Swiftech MCW60 + 4x MC14 +2x MC21 nevim jak presne to vypada na 3870X2
Byly by tam 2 vodní okruhy jeden CPU+CHIP+MOSFET a druhej VGA+HDD
Pak ještě nejaká pěkná case od stobyho (do který se to všechno vejde) a je to
Akorat si nejsem jistej cenou tu se mi počítat nechce
skoro nutnost pro kazdy slusny pracovne/herni comp - takze cca 5-10tisic navrch .-)
p.s. navrhuji herni compy minimalne dvakrat/trikrat do mesice, vetsinou s cenami od 25 do 60 tisic a u tech drazsich vzdy doporucuji UPS
no neopisovali tak som tam zavolal nasiel som alienware aj v anglicku s centralou v dubline tak som tam zavolal s ochotou mi zodpovedali vsetky otazky cize si idem objednat Alienware area-51 m15x notebook,akurat vcera vymenili stare procesori za nove T9300 a vyssie rady..za tie iste ceny.tesi ma pritomnost karty grafickej 8800GTX a 7200 otackoveho HDD a samozrejme T9300 2.5 Ghz s 6mb cache...
ak sa jedna o reklamacku tak pokial zistia ze vam notebook spadol a ste navine vy platite vsetko sam ak nie je vase zavinenie a notebook sa pokazi hradia vsetko oni..ak nechcete platit clo musite objednavat nie z alienware.com ale co.uk alebo at alebo de
Windows:
Najal bych dobrého grafika aby vytvořil exklusivní design vzhledu systému - tzn. to co je v XP *.msstyles (ve vistach nevim jak to je) a třeba i ikony, bootscreen atd.
linux:
tady je víc možností; díky tomu že linux je open a free bylo by možné nechat vytvořit distribuci šitou na míru, se vším všudy... ;)
Vedel by som vyskladat aj nieco lepšie a drahšie. Prečo prave 200k? Preco nie 400k alebo 500k? Ked su prostriedky, tak preco nie viac? Nech je to high-end dlhšie.
Ja mam momentalne objednanu zostavu za 45k. A som si isty ze mi vydrzi aspon rok či dva. momentalne mam comp 2 roky. Tento som dostal 25.02.2006 a stale na nom idu nejake hry, inak by som to asi neprežil
ASUS Striker II Formula
Gigabyte 8800GTS 512MB
Intel core 2 duo E8400 BOX
2 GB RAM kit - 1066Mhz
700W zdroj Corsair
DWDRW mechanika
500GB disk Hitachi
neskôr ešte pridam jednu 8800GTS
keby mam viac prostiedkov (co by som mohol mat, len otec je lakomý
ale toto mi staci
je to dual quad xeon.Ted skladam sestavu ktera obsahuje lahudky jako zvukuvku od TC electronics X32.diskove pole ze sas disku,32GB ram a dalsi.na linku co je nahore budou cca do 10ti dnu testy a porovnani sestav.postnu sem neco z komponentu co uz mi dosly na sklad http://www.cgsociety.cz/multibridge.jpg
http://www.cgsociety.cz/quadro5500.jpg
http://www.cgsociety.cz/quadro5500_2.jpg
http://www.cgsociety.cz/xeon_ram.jpg
soucasti sestavy jsou i dve dalsi 30citky,takze celkem 3 co mam doma a LCD bravia 50 palcu,ale ta uz je nad ramec ceny,tu do sestavy nepocitam.Jinak pro zajimavost mam doma cca 90 core k dnesnimu dni.Vse samozrejme na grfiku
ten zaklad by mohl byt:
2x EVGA e-GeForce 8800 GTX "BlackPearl" WaterCooler 768MB
1x EVGA ATX SLI BlackPearl - nForce 680i SLI
jsou to celkem zajimave kousky hardwaru
Kazdy ma samozrejme ine priority.
Zdraví Franta.
Kupovat co rok monitor nebo dokonce disk ci skrin je samozrejme psycharna
"Little Bastard"
Procesor
Intel Core2 Extreme QX9650 3,00GHz 12MB 1333MHz 775pin BOX
23003
Overclocking
z 3GHz na 3.8GHz každé jádro
Operační pamět
Corsair DIMM 4096MB DDR II 1066MHz TWIN2X4096-8500C5DF
3023
Operační pamět
Corsair DIMM 4096MB DDR II 1066MHz TWIN2X4096-8500C5DF
3023
Chladič RAM
Corsair ventilátor pro paměti Dominator
461
Motherboard
Asus Striker II Formula - nForce 780i SLI
6676
Harddisk
Western Digital Raptor WD1500ADFD - 150GB SATA
4236
Harddisk
Seagate Barracuda ST31000340AS - 1TB SATA II
5545
Harddisk
Seagate Barracuda ST31000340AS - 1TB SATA II
5545
Harddisk
Seagate Barracuda ST31000340AS - 1TB SATA II
5545
Optická mechanika
Lite-ON LH-20A1P Retail černá
716
Optická mechanika
Samsung SH-S203N Retail černá
575
Grafická karta
EVGA e-GeForce 8800 GTX KO ACS3 768MB, PCI-E
13 590
Grafická karta
EVGA e-GeForce 8800 GTX KO ACS3 768MB, PCI-E
13 590
Grafická karta
EVGA e-GeForce 8800 GTX KO ACS3 768MB, PCI-E
13 590
Zvuková karta
Creative Labs X-Fi mX Xtreme Gamer, retail
1 756
Case
CoolerMaster Stacker 830 ATX/BTX, černý
7 152
Zdroj
Thermaltake ToughPower W0133R 1200W
8 913
CENA
116939
Monitor
Dell Widescreen Flat Panel Monitor UltraSharp 3008WFP Superwiev
40868
Myš
Logitech G9 Laser Mouse
1929
Klávesnice
Logitech G15 Keyboard New CZ
2048
CENA
161 784,00 Kč
Procesor--Core2 Extreme QX9650 3,00GHz 1333MHz 775pin -23003,-
Overclocking--z 3GHz na 3.8GHz každé jádr
Operační pamět--Corsair DIMM 4096MB DDR II 1066MHz TWIN2X4096-8500C5DF-3023,-
Operační pamět--Corsair DIMM 4096MB DDR II 1066MHz TWIN2X4096-8500C5DF-3023,-
Chladič RAM--Corsair ventilátor pro paměti Dominator-461,-
Motherboard--Asus Striker II Formula - nForce 780i SLI-6676,-
Harddisk--Western Digital Raptor WD1500ADFD - 150GB SATA-4236,-
Harddisk--Seagate Barracuda ST31000340AS - 1TB SATA II-5545,-
Harddisk--Seagate Barracuda ST31000340AS - 1TB SATA II-5545,-
Harddisk--Seagate Barracuda ST31000340AS - 1TB SATA II-5545,-
Optická mechanika-- Lite-ON LH-20A1P Retail černá-716,-
Optická mechanika--Samsung SH-S203N Retail černá-575,-
Grafická karta--EVGA e-GeForce 8800 GTX KO ACS3 768MB, PCI-E-13 590,-
Grafická karta--EVGA e-GeForce 8800 GTX KO ACS3 768MB, PCI-E-13 590,-
Grafická karta--EVGA e-GeForce 8800 GTX KO ACS3 768MB, PCI-E-13 590,-
Zvuková karta--Creative Labs X-Fi mX Xtreme Gamer, retail-1 756,-
Case--CoolerMaster Stacker 830 ATX/BTX, černý-7 152,-
Zdroj--Thermaltake ToughPower W0133R 1200W-8 913,-
----------CENA-116939,-
----------
-----------
-----------
Monitor--Dell UltraSharp 3008WFP Superwiev-40868,-
Myš--Logitech G9 Laser Mouse-1929,-
Klávesnice--Logitech G15 Keyboard New CZ-2048,-
,----------CENA- 161 784,00 Kč
Postaveno a odzkoušeno 3D MARK 19.587
Ovsem odkaz nize je jina hracka bez periferii okolo stoji cca 6500 USD. Stoji za zhlednuti. Spousta dilu se u nas ani nedovazi.
http://www.custombuiltgamingpcs.com/detail%20images/TRI%20SLI/index.htm
Procesor Intel Core 2 QX9650 Extreme+ cladič Arctic-Cooling Freezer 7 Pro
Pamět Patriot 4096MB (kit 2x2GB) 1066MHz
Zakl. deska ASUS P5E3 Premium/Wifi-AP @n
Grafika 2x ASUS EN9800GX2/G/2DI 1GB DDR3
Hdd 2xWestern Digital RE2 GreenPower 3.5" 1TB WD1000FYPS
Zvuk Creative Sound Blaster X-Fi Elite Pro
Zdroj Fortron EVEREST 1010W
Bedna Aspire X-Pleasure-BK
Dvd Asus DRW-2014L1T černá, retail
+ nějaká blu ray mecanika
to máme utraceno cca 95000 kč na zbytek nechám na vás!
Díky za odpověď (nejlépe veřejnou, myslím že nejsem sám).
Klidně tento příspěvek smažte.
Len Sranda, mate kopu casu, len nech to potom stoji za to!
doska-ASUS STRIKER II FORMULA (aj tu by som skusil chladit vodou...)
ramka-2x 2GB (KIT 2x1GB) DDR2 1200MHz PC9600 CL5-5-5-18 OCZ Flex Edition XLC - vhodné pro DualChannel
alebo 4GB (KIT 2x2GB) DDR2 1150MHz PC9200 CL5-5-5-18 OCZ Flex II Edition(obe sa daju anpojit an vodny okruh a su poriadne rychle)
grafiky-2x GIGABYTE 9800GX2 1GB (do SLI)
disky-4x 640GB WD6400AAKS alebo 2x 640GB WD6400AAKS + 2x1TB WD10EACS GP
zvuk- SoundBlaster X-Fi Elite Pro
skrinka-jednoznacne COSMOS S(RC-1100)
zdroj- Enermax Infiniti 720W(niesom si uplne isty ci bude stacit)
Grafiku bych zvoli dvě 9800GX2, které by obří monitor možná zvládat mohly.
Potom asi 8GB ram nejvýkonější čtyřjádro od intelu, pár 1TB disků a dále prostě to nejlepší, co lze sehnat.
Pokud by u myši nevadilo, že bude celkem běžná, volil bych Logitech G9 a klávesnici Logitech G15
Dalsi vec jsou pameti, zalezi na OS, ale jestli nebude kupovat 64bitove Visty, vic jak 4GB pameti nema smysl, protoze 32bitove systemy i tak vyuziji maximalne 3.2 GB pameti, vic proste nezvladaji. A jestlize ze se chysta jit do Visty, problemem je zatim nekompatibilita s pomerne velkym mnozstvim her a obcasna nestabilita a nespravil to ani prvni service pack. Ovsem zalezi na tom jestli s tak drahym pocitacem bude vubec hrat nejake starsi hry, ty nejnovejsi by uz si teda mely s Vistou rozumet.
Jako zakladni desku navrhuju nForce 790i Ultra SLi i kdyz jeste neni uplne doladena.
Tak to vypadá že redakce se snaží tiše zapomenout. A přitom by stačilo zvěřejnit "pracujem na tom" nebo "nepohodly jsme se se zadavatelem".
Nemuseli by jste dělat s čtenářů pitomce.
Grafárna : počkal bych na GT280 :-)
Základka : to nej pro intel všichni dobře víme co to je :-)
Hadry : jedině Samsung 1TB a nemusí být jen jeden a na system bych dal Velociraptora.
Ramky : Maximum co dá deska s Max freq. a ultimátním časováním
Monitor : já osobně mám Full HD LCD televizi od Samsungu 32" (může být i větší) a pařim přes HDMI je pravda rozlišení je max 1920x1080 což pro mě je dostačující :-) mám 8800GTS, klávesnice by ale v tom případě musela být i s myší bezdrátová!
K tomu doporučuji domácí kino stejného výrobce jsem s tím spokojen :-)
Tiskárna: laser color HP
Pretaktovat každe jadro na 5 GHZ
Pamět Patriot Viper PC3-16000 2x2GB(2000MHz) odladit timing
Patriot Viper PC3-16000 2x2GB(2000MHz) odladit timing
Zakl. Deska: a, Foxconn Black Ops
b, EVGA nForce 790i Ultra SLI 771 A1
Grafika: a, 2x4870X2 1GB DDR5
b,2x ASUS EN280GTX 1GB DDR3
Hdd 3xWestern Digital 3.5" 6400AAKS + Velociraptor
Zvuk Creative Sound Blaster X-Fi Elite Pro
Zdroj Enermax Revolution 1050W
Dvd Pionier 215 BK černá, retail
+ nějaká blu ray mecanika
Grafika:4xATI HD 4870X2 V CROSSFIRU
Operační paměti:4xOCZ DIMM 2048MB DDR III 2000MHz OCZ3N2000SR2GK SLI Certified
Zákl.deska:nejsem si jist
HDD:3xWestern Digital 3.5" 6400AAKS + Velociraptor
Zvuk.karta:Creative Labs X-Fi Elite Pro 64MB X-RAM
Zdroj:Tagan TG1300-BZ PipeRock series 1300W
Mechanika:Bluray
Profesionální monitoring
Monitor:LG W2600HP-BF - LCD 26"
Vodní chlazení nutností
PC skřín
důvod- je to designem a výkonem podle mě pěkná mašina nešel bych do extrémů jako jsou čtyři grafiky a tak.jsou tam dva čtyřjádrový procáky
Sestava:
procesor-dvakrát 3.2GHz Quad-Core Intel Xeon
ramka-8GB
disk- 1TB 7200-rpm Serial ATA 3Gb/s
disk2- 1TB 7200-rpm Serial ATA 3Gb/s
grafika-NVIDIA Quadro FX 5600 1.5GB
mechanika-pěkná blu-rayjka
dysplay-appláckej 30 cinematik full HD
myš-# Apple Wireless Mighty Mouse
klávesnice-koupit nějakou pěknou
os-je tam mac os ale dal bych tam šeský visty ultimate
- cena--11,348.00 US
tak tenhle komp by se musel dodat z ameriki jsou tam věci že se u nás ještě neprodávaj
RAMka aspon 16GB tusim uz sa daju DDR3
a vga? crossfire ATI RADEON HD4870 X2 2GB :-)
a disk asi dake 1TB WD v RAIDe este s jednym a jeden rychly aspon 10000ot 150GB HDD na OS.
OS jednoznacne Vista Ultimate x64 :-)
A urcite BD prepalovacku :-) aby si mal de davat warez
Cítím se trapně.
já myslel že se to bude stavět a tady se furt vymejšlí co tam naprat by to bylo drahý
a co stím ?
není to už trochu snobárna ?
Myslím žr tohle by stačilo :-)