Hlavní stránka Multimédia PC v obýváku (HTPC) VLC media player - víc než jen obyčejný přehrávač
VLC media player - víc než jen obyčejný přehrávač
autor: Jiří Vašek , publikováno 25.3.2008
Seznam kapitol
1. Instalace a první dojmy
2. VLC jako obyčejný přehrávač
3. VLC - hladový Otesánek
4. VLC - udělejte si vlastní TV nebo rádio
VLC media player - víc než jen obyčejný přehrávač

Různých přehrávačů multimediálního obsahu existuje skutečně nespočet. Jen málokterý však svými funkcemi tak výrazně překračuje hranice dané slovem "přehrávač", jako právě VLC; jeho možnosti jsou totiž obrovské. Kromě toho je zdarma a svou práci zvládá na jedničku. Že jej ještě neznáte? Pak čtěte dál!


Dostáváme se k nejzajímavější vlastnosti, která z jinak šikovného, ale nijak výjimečného přehrávače, dělá užitečnou utilitu pro domácí video. Jak jsem již nakousl, VLC kromě přehrávání dovede zastoupit i streamovací server. Možnosti VLC si můžeme ilustrovat na diagramu, převzatém přímo z webu VideoLAN.

VLC media player - víc než jen obyčejný přehrávač

Vidíme, že možnosti jsou obrovské. Prakticky všechny myslitelné vstupy lze na různých platformách doslova na stříbrném podnose předhodit klientům. A co k tomu je třeba? No, vlastně nic :). Server i klient může být právě jen VLC media player, klientem ovšem může být třeba i WMP.

V podstatě existují dva způsoby streamování obsahu - pasivní streamování (server posílá multicastem obsah do sítě, a klienti si nezávisle na serveru vyberou, co chtějí zrovna přijímat), a video-on-demand, kdy si klient přímo na serveru vybírá, co vlastně chce přijímat, a server pak začne streamovat konkrétní vybraný stream.

Pro začátek se podívejme na jednoduchého Průvodce. Pomocí několika kliků myši lze nastavit streamování multimédií do sítě. Sami autoři uvádějí, že jeho nabídka je ve srovnání se všemi možnostmi VLC jen malá, ale funguje to.

VLC media player - víc než jen obyčejný přehrávač

VLC media player - víc než jen obyčejný přehrávač

VLC media player - víc než jen obyčejný přehrávač

VLC media player - víc než jen obyčejný přehrávač

VLC media player - víc než jen obyčejný přehrávač

Vzhledem k tomu, že dnes je malá síť v mnoha domácnostech již běžná, a často je jeden počítač využit jako server (například přes Windows Home Server nebo pomocí nějakého Linuxu), naskýtá se možnost využit VLC jako streamovací server pro ostatní počítače v síti. Pro dva počítače toto nemá až takový smysl, ale čím větší je síť, tím praktičtější toto řešení je.

Vzhledem k možnosti ovládat VLC po síti přes webové rozhraní nebo přes textovou konzoli, je vše omezeno pouze fantazií správce serveru. Vadí vám, že v běžně dostupných rádiích je plno reklamy, a výběr hudby je mizerný? Můžete si vytvořit vlastní server a streamovat si rádio po síti, a zároveň libovolným dalším uživatelům v síti. S veřejnou IP adresou není problém streamovat po internetu.

Jediným skutečným omezením je šířka datového toku. U rádia to ještě nebude takový problém, ale třeba u DVD nebo HD obsahu už ano. Sami autoři uvádějí 0,5-4Mbit pro MPEG4 stream (tedy třeba běžný DivX), ale pro DVD je to již 6-9Mbit, což vyžaduje už solidní konektivitu, a v praxi je toto použitelné jen na rychlých lokálních sítích, neomezený upload v řádu několika megabitů do internetu má i dnes málokdo.

Závěrem

Stejně jako většina freewarových řešení má i VLC své chyby - občasnou nestabilitu, spartánské uživatelské prostředí a pro začátečníka na první pohled složité menu. Na druhou stranu, nabízí velmi zajímavé funkce, a za tu "cenu" se jedná o velmi dobré řešení.

Jako typické freewarové řešení nabízí VLC rozsáhlou wiki-based dokumentaci (v angličtině). Nějaké informace v češtině nabízí server TVFreak, linuxáři mohou na abclinuxu najít celý seriál o VLC, který však informačně přesahuje rámec tohoto článku.

Já osobně streamování po síti nejsem schopen využít, a VLC není mým primárním přehrávačem, preferuji přece jen větší ergonomii a specializaci v podobě Foobar 2000. Ovšem čas od času narazím na problém s přehráním toho či onoho, a VLC je vždy připraven v záloze. Jeho nezávislost na kodekách v systému je totiž často k nezaplacení.

Naopak vynikajícím řešením je VLC pro malé i větší sítě, kde se jeho síťové funkce mohou osvědčit velmi dobře. Typickým použitím je domácí HTPC-videoserver. Vzhledem k přístupu VLC k datovým zdrojům jej lze vtipně využít jako jediný přijímač nějakého streamovaného vstupu, který bude data přeposílat dál všem klientům, a ušetřit tak konektivitu; fantazii se meze nekladou.

VLC media player - víc než jen obyčejný přehrávač



 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
25.3.2008 09:48:50   199.64.72.xxx 3223
primárně používám VLC, ale občas má problémy s wmv soubory, jinak vše funguje.

"nezávislost na kodekách" asi bych napsal kodecích.
25.3.2008 10:57:54   89.185.245.xxx 611
uvažoval jsem nad tím, on kodek nejde napasovat na žádný český vzor
25.3.2008 12:14:14   86.49.72.xxx 3650
hehe, vrat se na zakladku....

kodek bez kodeku....4. pad: o kodecích, jako o lesích
25.3.2008 12:52:16   89.185.245.xxx 1125
mno, ale les bez lesa ;)
25.3.2008 14:36:53   193.85.226.xxx 314
No, můj názor je, že by šlo použít hrad/zámek.
25.3.2008 20:14:40   85.160.222.xxx 83
O hradech - o kodekech :-D. Ale ten zámek by snad šel, i když to neni českej vzor (teda před 12 lety nebyl ). Chtělo by to radu někoho ze základky :-)
26.3.2008 00:16:16   82.150.166.xxx 73
Ják už se správně někdo zmínil o kodecích jako o lesích, hrad/les=vzor rodu mužského neživotného;)
26.3.2008 13:00:58   62.152.235.xxx 63
Pak by bylo v druhem padu:
bez koho/ceho: bez kodeka
:-)
Ta cestina je nekdy legracni.
1.4.2008 15:32:28   147.229.199.xxx 72
Vzor hříbek (muž. neživotný) - o hříbcích/hříbkách takže je možno oboje (kodecích/kodekách) ale samozřejmě nejsem češtinář
3.4.2008 20:24:14   90.177.17.xxx 92
Je to nový vzor. Vzor Kodek
Pán - Hrad - Muž - Stroj - Kodek
proč ne?
25.3.2008 10:19:59   78.102.200.xxx 103
Zdravim, chtel bych se zeptat, jestli by jste nekdy neudelali navod, jak zprovoznit streaming televize z tv karet... moc me to zajima, prtz doma mam server a chtel bych si do nej poridit tv kartu a sdilet ji s ostatnimi, vim ze to jde, kdysi na to narazel casopis PCWOLRD, ale to uz je tak rok z5
25.3.2008 10:58:23   89.185.245.xxx 95
já bych řekl že VLC by se hodil právě na tohle docela dobře!
28.3.2008 02:29:28   83.69.40.xxx 62
mno pokud vim tak vyborny serial o vlc je na abclinuxu.cz
(http://www.abclinuxu.cz/clanky/multimedia/videolan-client-1-in stalace-a-ovladani)
to bi ti mohlo pomoci.

je vsak pravda ze vlc neni prilis prakticky na streaming tv a potrebuje relativne hodne systemovych zdroju.

relativne - treba proti getstreameru. myslim ze lide casto pouzivaji samotny vls a nebo prave zmineny getstream pripadne jeho modifikaci getstream-poempel (tu pouzivam i ja a jsem s ni vcelku spokojen, je naprosto nenarocna, snadno se konfiguruje a mam vsechny zakladni moznosti - jen stabilita by mohla byt vetsi)

navody jsou na netu. pouzij google.
25.3.2008 12:12:50   91.127.20.xxx 138
toto som skusal, a nevedel som to spravit, tiez by som privital navod. S avi videom mi to fungovalo (titulky ale nesli) ale tv kartu som do streamu dostat nevedel :/
25.3.2008 10:39:44   81.88.143.xxx 74
VLC je sikovny a velmi vkusny, pri prehravani HD videa je dost pomaly - preklikavanie sa videom; community codec pack je v tomto vyrazne rychlejsi.
25.3.2008 11:08:50   89.185.245.xxx 102
mám opačnou zkušenost, HD se na MPC i ve WMP11 trhalo, zatímco VLC to dal bravurně. tohle je záležitost kodeku, přehrávač na to má minimální vliv
25.3.2008 11:07:02   195.212.29.xxx 2525
autor opomenul najdolezitejsiu vlasnost vlc - a to zapnutie, prepnutie standardneho overlay zobrazovania na direct3d video output
tj video dekoduju a vylepsuju shader procesory na GPU , kockate divx sa zmeni na hladky obraz s o% cpu zatazenim, takisto prejra 1080p - mkv, mov, avi, wmv

cez -start menu - programs - vlc- quick settings - video

redakcia by mohla otestovat kvalitu a rychlost direct3d video output napr. na ati 2600, 3870, a gf8600, 8800


+ pravym tlacidlom mysi sa da zapnut postprocesing- vylepsenie obrazu
25.3.2008 12:28:58   91.127.20.xxx 82
ok, tak som to prepol a skusam.. V obraze divx videa cez vlc a bs player ziadny rozdiel. hmm. Ale zato wmv hd video 1440x1080 v bsplayeri 20% zataz a ide OK, vo vlc cez direct3D na zaciatku asi 5 sec stoji, potom 70% zataz a ide ok. Ak prepnem na directX vystup, tak zaatz 50% na zaciatku seka, a ak dam opengl tak tiez zataz cpu >70% a video pocas prehravania seka. Takze asi tolko k tejto uzasnej funkcii. btw. athlon x2 2650MHz.
25.3.2008 12:51:01   89.185.245.xxx 62
ano, v tom máte naprostou pravdu! nicméně, na tuhle funkci jsem zvyklý i z jiných přehrávačů, takže jsem ji patřičně nezdůraznil...
25.3.2008 20:12:32   79.127.243.xxx 72
pres shardery mozna, ale uvdecka se to vubec nedotkne....takze je to naprd... cpu mi to vytezuje stejne , nejlepsi je zatim kmplayer+cyberlink codek s dxva a podporou gpu
28.3.2008 02:31:53   83.69.40.xxx 62
myslim ze direct3d video output bude tezko stezejni vlastnosti... v mem linuxu, ci jeho osx :-)
25.3.2008 12:25:58   195.113.207.xxx 72
Dobrý den,používám tento přehravač pro přehrátí hd filmů jak 720p,tak 1080p. Stalo se vám někdy,že se obraz rozkostičkuje? Nevíte,čím by to mohlo být? Jestli přehravačem,či kodeky nebo je film v základu špatně ripnutý? Díky za odpovědi.
25.3.2008 12:51:34   89.185.245.xxx 64
upřímně nevím, HD video mám zatím slovy jedno, takže snad poradí někdo jiný...
25.3.2008 12:45:22   213.151.252.xxx 76
Dost ma nasralo, ked mi po instalacii program samovolne prepisal asociacie a potom to neslo nikde nastavit.
Dalsia prekvapiva vec podla mna bola ta, ze program umoznuje nastavit kadejake bludy, ktorym ani nerozumiem naco su, ale niektore zakladne nastavenia (ako aj vyssie uvedene asociacie) mi tam chybali.
Nastavenia su znacne neprehladne, mozno tam nakoniec vsetko najdem ;-)

Inac skusali sme s kolegom aj streamovanie videa so zvukom z webkamery cez VLC po internete a s tym mal VLC problem.
25.3.2008 13:29:14   147.229.65.xxx 72
nastaveni -> video -> output -> pokrocila -> color ASCII ART
25.3.2008 13:46:28   62.209.192.xxx 62
S titulkama ve VLC sem mel vzdycky problem. Nevim jestli je to tim, ze pouzivam ffdshow kodeky, ale skoro nikdy mi klasicke srt, sub nejeli pricemz v BSPlayer nebo WMC zadny problem.
25.3.2008 14:28:29   89.185.245.xxx 72
jestli to nebude spíš nastavením... VLC ve výchozím nastavení hledá titulky v .\subtitles, třeba by pomohlo to jen přenastavit
25.3.2008 23:44:03   62.245.90.xxx 62
> S titulkama ve VLC sem mel vzdycky problem.

tohle me taky trapilo (v linuxu)

viz: Settings > Input/Output codecs > Other codecs > Subtitles > Subtitles text encoding --> nastavit na CP1250

aspon me tohle pomohlo. Jinak se nezobrazovaly titulky, ktere mely nejakou diaktritiku (tj tak 9 z 10).
25.3.2008 14:19:14   147.232.187.xxx 83
Nechcem robit (ne)reklamu esetu. Ale nestalo sa vam, ze ak ste mali ESS, tak vam neslo prehrat multicatove vysielanie?
25.3.2008 14:27:52   89.185.245.xxx 62
recenze ESS je v plánu, pokusím se podívat i na tenhle problém.
25.3.2008 21:24:11   147.228.209.xxx 62
Ja jsem to kdysi vyresil tak, ze jsem celej rozsah muticastu vlozil jako dalsi lokalni sit.
25.3.2008 14:34:45   144.36.194.xxx 72
Souhlasim, VLC je naprosto skvely, a jako druhy vyuzivam mplayer. Drive jsem byl zastancem BSPlayeru ale ta doba uz je pryc. ;-)
25.3.2008 14:49:13   158.196.42.xxx 64
Super prehravac, chtel sem ho pouzivat jako primarni ale nesedi mi vzhled, a kdyz dam zemnu skinu, vyberu ten muj tak vse slape. Vypnu zapnu a zase je tam ten defalut. Ano dal sem ulozit i sem ruzne googlil a tenhle problem ma vice lidi, jak sem cet na ruznych forech. Takze bohuzel zatim bsplayer, ja si na vzhled potrpim

Nebo vi nekdo co s tim?
27.3.2008 02:58:47   88.100.141.xxx 62
Start menu/VideoLan/QuickSettings/Interface/ Set main interface to skinnable.
25.3.2008 15:15:16   212.96.165.xxx 6071
Citace:
na své si přijdou i masochisté preferující příkazový řádek nebo telnet.

Nechci nějak oponovat, ale s "příkazovým řádkem" to teprve začíná.(viz. třeba MPlayer)
25.3.2008 15:47:03   82.113.45.xxx 123
Používám GOM Player a jsem naprosto spokojen. VLC není špatný, ale nemůžu si pomoct, GOM je prostě takový příjemnější.
25.3.2008 15:50:48   213.226.250.xxx 62
je to jeden z nejlepších přehrávačů, používám ho na veškerý video, akorát u *.mkv mi to dělá bordel ve zvuku, nejde prostorovej, funguje jen 2.1, víc ani nic. Prostě na mkvéčka musim používat GOMPlayer. Taky neni špatnej, ale potřebuje kodeky
25.3.2008 16:11:01   195.113.22.xxx 102
2Zombux: bude nějaký článek zaměřený na časované nahrávání ve VLC? To je asi jediná věc, které se nemůžu dobrat, ačkoliv návody na netu vypadaly slibně...
25.3.2008 17:22:19   85.70.247.xxx 3043
Vzpomínám jak jsem si VLC prvně nainstaloval a říkal si, že to zase bude nějaká lamovina ... a taky na to, jak jsem s otevřenou hubou sledoval možnosti které VLC má ...

osobně jej považuju za jeden z nejlepších, přestože mi vadí pár drobností (třeba playlist by mohl být alespoň trochu nastavitelný - spíš než celou cestu k souboru bych radši viděl ID3 tagy atd.)
25.3.2008 18:47:47   86.147.121.xxx 73
je to super prehravac aj titulky sa daju nastavit
25.3.2008 19:14:05   213.220.244.xxx 62
Ja VLC pouzivam prevazne na prehravani HD filmu a jeden mi v tom blbne asi jednou za 5 minut se tak trosku zasekne a pak zase jede v poho je to 1080p jinak ostatni filmy mi tam jdou v poho akorad to posouvani je tada dost hrozny hlavne u 1080p.Jaky kodek by jste teda doporucili k VLC?Ja pouzivam Cole2k.Media.-.Codec.Pack. mozna by to chtelo jinej nevim...
25.3.2008 19:57:13   79.127.243.xxx 4411
jezisi VLc je pekne stary a na HD uz se moc nehodi , to radsi vytestuje KMplayer ktery je o tridu vys akurat nemas steam to net atd. ale na HD film avicka je proste best, dts, a ac3 taky bez problemu navic nejvetsi vyhoda ze si tam muzete delat s kodekama co chcete
25.3.2008 21:02:58   88.146.56.xxx 62
dobry den,
VLC pry umoznuje pres nejaky plugin vystup na TV do fullscreenu...aneb u GF8800GT nejde pres ovladace poslat video na TV ve fullscreenu (na monitoru je video male (okno) a na TV je fullscreen)...existuje neco takoveho? diky,
kuba
25.3.2008 21:33:32   82.100.39.xxx 62
Musim rict ze tendle clanek mi docela bodnul...momentalne tu resim problemy s kodeky a uplne sem zapomnel skusit VLC media player,ted sem ho nainstaloval a funguje to jak ma
Hlasuju pro premii dekuju )
26.3.2008 02:37:09   81.90.165.xxx 92
Tak jsem si stáhnul a zkusil VLC media player a docela mě překvapil... dříve sem o něm trochu pochybovat, ale i přesto nejspíše jako primárně ho používat nebudu...

S čím má nejspíše tenhle přehrávač trošku potíže jsou některá videa z mobilů. Nevím možná by to šlo poladit v nastavení aby to přehrávalo videa z mobu, protože jednou jde zvuk a podruhý jen obraz. některá videa z mobilu to zase přehraje bez potíží :o)... takže pro videa z mobilu asi zůstanu u přehrávačů od nokie...

Ale jinak dobrej přehrávač, hlavně jeho "UNIVERZÁLNOST" je velmi dobrá...
26.3.2008 03:42:42   78.99.12.xxx 72
registroval som sa, aby som si mohol do autora tiez rypnut(cital som tu vela clankov a som sa smial aj plakal, niekdedy nad autorom, niekedy nad kravinami co ludia pisu, ale nikdy som nemal potrebu reagovat...)

suhlasim s tym, co redaktor napisal, ale zabudol na jednu dost dolezitu vec >>> vlc bez problemov prehrava roztahane videa*

neni moj top prehravac, ale mam ho na kompe vzdy v zalohe a ked niekto otravuje s problemom s viedom poslem mu link google>>>vlc

*s torrentami ma problem, lebo subor sa tam neskalda postupne od zaciatku, ale po kuskoch v poradi v akom sa taha od jednotlivych peerov/seedov. tym pozeranim roztahanych veci som myslel priaznivcov rs.com popripade inych podobnych sluzieb ;)
26.3.2008 08:23:15   194.212.232.xxx 72
Vlc je takový švýcarský nůž na všechno. Pokud vam neco nejede tak je to jen špatným nebo chybějícím kodekem, takže řikat že vlc je špatné kvuli tomu že nepřehraje nějakou kravinu z mobilu je trochu out. Jeho hlavní výhoda je v jeho konfigurovatelnosti. Hlavně v linuxu si mužete oscriptovat v podstatě cokoliv a pouštět to jedním scriptem. Uživatelé windows jsou dost ochuzeni o hodně funckí, které jsou podporované jen v linuxu. Třeba stream dvb-t nebo dvb-s pomoci multicastu(unicastu,http,rtp....) do sitě. Je tam i plno funkci skrytých, které průměrný uživatel nepoužije protože ani neví k čemu jsou. Jinak taky přehráva i stream radia a tv z inetu. Vlc neni pro lidi kteri nemaji radi strohý vzhled ale da se oskinovat, třeba jako wmp. Jinak kdo si na vlc zvykne a umi ho skutečně používat tak se pro něj stane přehravač číslo 1.
26.3.2008 09:01:04   83.208.155.xxx 72
Už fungují ve VLC bezproblémově titulky? Zkoušel jsem ho naposledy tak před rokem a s titulky si tehdy moc neporadil, je už dnes podpora titulků ve VLC plně funkční?
Jinak z free přehrávačů u mě bezkonkurenčně zvítězil KMPlayer, zatím jsem na nic lepšího nenarazil...
26.3.2008 10:26:27   89.185.245.xxx 83
vidím, že KMPlayer tady doporučuje hodně lidí, myslím že v některém z příštích článků se na něj podívám taky
28.3.2008 02:14:50   193.86.245.xxx 72
Přešel jsem z VLC na KMP a... KMP je lepší. - Můj názor.
26.3.2008 13:38:47   88.101.156.xxx 124
Troufam si po mnoha pokusech a prolezeni ruznych for (hlavne doom9.org) rict, ze pokud je zakladni preferenci kvalita obrazu (mluvim ted o kontejneru xvid nebo matroska), tak vyhrava kombinace MPC + CCCP (combined comunity codec pack), je to stabilni, spolehlive a hlavne perfektne doladitelne.
V MPC je potreba zapnout renderovani pres Haali renderer, nastavit v nem zostreni cca tak na polovinu, YUV barevny prostor na BT709 a luma range na PC.
Je treba taky zakazat spousteni VSfiltru a zapnou renderovani titulku primo v MPC.
A pak uz jen staci pohrat si s ffdshow filtry:
- zapnout resize/aspect, nastavit Multiply by 2.000 (obraz se prepocita na dvojnasobne rozliseni)
- v Resize settings zvolit pro prepocet chroma i luminance metodu Lanczos (nejlepsi interpolace, ale bach, dost zere vykon), Luma i Chroma Sharpen na 2
- zapnout Postprocessing, zakliknout Preset, metodu vybrat mplayer s accurate deblocking a zaskrtnout Level fix-Luminance-Full gamma range
- zapnout Sharpen, vybrat Unsharp mask, hodnota okolo 50 je idealni pro TV, pro monitor ubrat dle oka (se zaostrovacimi filtry jsem hodne experimentoval a mym favoritem byl puvodne asharp, coz je puvodne klon Unsharp mask, ale bohuzel se tvurci nepovedl tak, jak by mel, proste Unsharp mask je klasika a porad nejlepsi)
- zapnout Blur/Noise reduction, zvolit denoise3D, hodnoty 6-5-5, zakliknout HQ

Filtry musi jit v tom poradi, jak jsem je napsal, tj. pokud mate poradi jine, je treba v nastaveni ffdshow patricny filtr vzit mysi a presunout na potrebne misto.

Pri techto nastavenich vypada obraz az temer neuveritelne, skok oproti nekorigovanemu obrazu je "vic nezli velky". A pritom vypada zcela prirozene, bez preostreni, presaturovani apod.

Bohuzel spousta prehravacu prave diky internim kodekum nedovoluje presne nastaveni posloupnosti filtru apod. MPC je v tomhle perfektni a moznost pouzivani Haali rendereru misto WM9 rendereru je uzitecna.
4.4.2008 09:11:31   84.47.126.xxx 61
Ja som prešiel cez VLC, MPC, KMP ku GOM lebo tam bol v základných nastaveniach najlepší obraz (aspoň u mňa). Dlho som sa hral s MPC, ale stále to malo o odsť horší obraz ako WMP, preto som prešiel na GOM.
Teraz som skúsil tie tvoje nastavenia v MPC a je to fakt špica. Vďaka za ne.
Len nechápem prečo to nedajú takto do základných nastavení. Potom by to bolo viac rozšírené. Lebo, povedzme si popravde, že takéto nastavenia filtrov a ešte aj presné poradie asi veľa ľudí nepozná a väčšina ani netuší o nejakých filtroch. Proste chcú nainštalovať a pozerať.
26.3.2008 16:47:30   81.19.4.xxx 134
Citace:

Jako typické freewarové řešení nabízí VLC rozsáhlou wiki-based dokumentaci.


Jen doplním že VLC je Open Source a ne Freeware
30.3.2008 06:08:32   195.22.40.xxx 82
VLC je super, ale vadí mi absence bufferu. Když třeba přehrávám film z CD/DVD tak se CD furt roztáčí a zastavuje a mě laguje flm. Třeba BSPlayer má buffer takže tohle nehrozí.
20.4.2008 07:56:55   85.216.149.xxx 50
VLC pouzivam 3roky
nastaveny na D3D output
ani raz nespadol

co nemozem povedat o wmp, powerdvd7, 8

amd x2 5000, ati 3870, msi nforce4 sli,


hore niekto spomina nestabilitu, nepouzivajte default directx video output ten je nestabilny preto sem tam pada wmp, ....
14.5.2008 13:32:03   163.244.62.xxx 40
VLC je v pohode ale obcas ma problemy so subormi vo Formate MKV. Primarne puzivam na prehravanie videa - Jet audio. Je to v pohode prehravac, az na jeho najnovius Vista-like verziu, najma pretacanie kolieskom je navykove. Pod vistou ale ma problemy s MKV a tak pouzivam VLC. Ten avsak tiez mam obcas problemy - mam tam cccp a all in 1 codec pack. Nejaky dobry tip na mkv compatible player? dik.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

502 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 239Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.