Výrobce říká: Radeon RX Vega, nikdy neměl soupeřit s GTX 1080 Ti!
autor: Z. Obermaier , publikováno 2.7.2017

Zeptal jsem se za vás výrobce grafik na Vegu, a dozvěděl se spoustu zajímavých informací.

Radeon Vega (Frontier Edition) vzbudil vlnu vášní, jelikož výkon této karty je někde mezi GeForce GTX 1070 a 1080, kterou jen málokde překoná. Potvrzují to už tři nezávislé testy. První byl test uživatele, který si Vegu FE koupil, druhá byla redakce PCPer a třetí Games Nexus. Ona to upřímně není žádná sláva ani v "profi" nasazení, jelikož srovnávat s Titan Xp je nesmysl, tato karta Nvidie je stále spíše herní grafika a má spoustu funkcí používaných v profi grafikách vypnutých. Lepší srovnání je s Quadro P5000, což je GTX 1080, a tam je výkon s Vegou FE dle PCPer v šesti testech z deseti stejný nebo vyšší. Quadro P5000 je výkonnější než Titan Xp v některých testech a Vega FE s Quadrem má co dělat.

Výrobce říká: Radeon RX Vega, nikdy neměl soupeřit s GTX 1080 Ti!

Zeptal jsem se na Vegu RX jednoho z výrobců, stejného, který už před dvěma měsíci odhalil, že Vega RX přijde až v srpnu/září. Sdělil mi spoustu zajímavých informací, které vypadají pravdivě a rozumně. Velice se divil rozčarování nad výsledky FE verze, které jsou očekávané.

1. Vega RX nikdy neměla soupeřit s GTX 1080 Ti, celou dobu měla její výkon směřovat proti GTX 1080, respektive pár procent nad ní.

2. Z desítek (stovek) log-testů, které provedlo AMD a dodalo vendorům jako mustr pro výrobu karet, jsou výsledky konzistentní – výkon kolem GTX 1080, nikdy výrazně nad ní.

3. Výrobní náklady na kartu jsou vysoké a AMD ji nemůže prodávat za 499 USD jako stojí GTX 1080, proto ty odklady a navyšování výkonu na poslední chvíli, samozřejmě až na krev a s vysokým TDP.

4. Cena Vegy RX měla být původně 699 USD (tolik stojí GTX 1080 Ti). Nvidia tady udělala AMD čáru přes rozpočet, takhle nízkou cenu 1080 Ti nikdo nečekal. Nvidia věděla ale víc než my a cenu nastavila schválně takhle nízko. I přes navýšení výkonu na absolutní maximum musí jít AMD s cenou dolů. Já očekávám 599-649 USD nebo méně... vendor nevěděl finální cenu. Ta vyplyne až časem z výkonu, který AMD uzná za zaváděcí do recenzí. Prodávat výkon GTX 1080 za 649, když ta stojí 499 USD je už tak troufalé... Uvidíme, kam až AMD s cenou půjde. Nvidia jim to hodně stížila i slevami GTX 1080.

5. Uvedení bude paper-launch a karet v recenzích bude málo, jelikož samply bude posílat samo AMD. Prodej začne týden, dva po recenzích. V druhé polovině srpna.

6. Vendoři mají GPU dostatek, karet bude na prodej hodně, záleží kdy se budou moci začít prodávat. Záleží, zdali bude o karty zájem. Vysoká spotřeba, výkon, který tu máme už rok a víc... no nechme se překvapit.

7. Výkon finální Vegy RX bude na úrovni GTX 1080, nebo jen několik procent nad ní. Dále se AMD nemůže dostat, výkon GTX 1080 Ti nečekejte, Navíc přetaktování bude naprostá nula, karta jede na maximum čipu. Proti změřeným číslům z PCPer, Gamers Nexus a dalších, které budou následovat, to bude max +10 procent.

Zdroj: PCPer, Gamers Nexus, vlastní



Tagy: AMD  Vega  FE  RX  Radeon  výkon  test  herní výkon  přetaktování  cena  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
2.7.2017 19:12:20   185.23.113.xxx 5354
Zdenku ty si pan

Pravda je, ze je to zatial totalny fail zo strany AMD. Pre fanušikov doslova rana pod pas. Inak som dnes čital članok na DD žumpe, asi aj ty , a tam je iny pohľad na vec /skoro som vyprskol kavu na LCD od smiechu /. Najskor Vegu FE prirovnavali ku Titanu Xp !, po fail testoch uz zrazu to nebola ani len nahodou karta , čo ma niečo spoločne s gamingom. A teraz ani Maria Kalvinska Gvadalubska nevie čo je to za kartu. Ze vraj po profi sektor a VR No , mozno RX prekvapi, ale asi nie Takže kocurkovo poriadne zatiaľ . A aby sme neboli prekvapeny kedy NV vyrukuje s Voltou, ono, oni už ju maju , jasne v normalnom segmente sa vyprdnu na HBM2 , ale ako sledujem ich slavnu konkurenciu, ani im ho nebude treba ... hm ...
2.7.2017 19:55:04   77.242.93.xxx 5641
Lidi, už se proboha proberte!!! Tohle je grafika do pracovní stanice a né na hry, to, že je tam můžete hrát nic neznamená.
Ale je to to samý jako byste srovnávali grafiku AMD FirePro W9100 32GB, která stojí bezmála 90k s kartou GTX 1080 Ti AMP Extreme Edition, 11GB GDDR5X, která stojí pouze 29k a nadávali, jaktože nám na tý 3x levnější kartě ty hry jedou daleko lépe...
Proboha ta rx vega je do pracovní stanice, stejně jako firepro nebo quadro od nvidie...
2.7.2017 20:45:55   185.23.113.xxx 4132
tak ty feťaci z AMD to prirovnavali k Titanu Xp sami
2.7.2017 22:09:13   46.30.239.xxx 3213
to je sice pravda ale k titanu xp prirovnali vegu a ne vegu fe. o te uz drive bylo znamo, ze je spise do stanic nez na hry
2.7.2017 21:46:30   89.103.37.xxx 3740
hloupost, probrat by se měli všichni amd fans...
Když AMD vyrobí kartu, kterou staví proti Titanovi a navíc přídá i gaming mode, tak se nikdo nemůže divit, že je srovnávana v herních testech.
Vega je prostě sračka.
2.7.2017 23:51:25   86.49.123.xxx 1913
Proč tedy na Quadru s profi ovladači - tedy to co AMD nemá ani pro Vega FE, můžu dosáhnout +- stejných výsledků jako na Titanu/GTX postavené na stejném čipu?
3.7.2017 13:52:05   217.77.161.xxx 2713
1. když by chtělo AMD výkon 1080 tak nemusí dělat skoro vůbec nic, veme fury X zvedne GPU na 1500MHz a dostane výkon 43% nad fury X který má 1050MHz.
2. Jenže AMD hlásilo návrat na High-End což je výkon minimálně srovnatelný s 1080ti. Tomu by právě odpovídal tak dlouhý vývoj.
3. vyplouvají na povrch pravděpodobnější informace než to co nám tu předhazuje autor článku.
tj. že Frontier edice nejede v podstatě na herním profilu, popřípadě jen na profilu staré fury. Nebo že HW obsahuje Bug který znemožnuje nasazení nových technologií a revize přijde až s novým radeonem RX. Ale na výpočty je vše OK proto mohlo být vydáno již teď.

Každopádně věnovala AMD přípravě obrovské množství času na to aby byl konečný výkon takto nízký? Tomu nevěři ani pan Obermaier takže bych byl naprosto v klidu a podobný spekulace o failu bral jako žertovný útok na AMD.
3.7.2017 13:58:11   178.209.50.xxx 94
Až na to, že všetky tie informácie (či skôr výhovorky) prečo bol je FE tam kde je, sú iba internetové fámy. Tak isto ako dohady o tom, kde Vega RX bude. Realista očakáva výkon niečo nad 1080tkou a optimista zasa výkon 1080 Ti (čo sa mi zdá iba ako osobné prianie niektorých ludí).
3.7.2017 14:10:08   217.77.161.xxx 1211
Jak říkám to chce klid. Ten výkon 1080ti tam bude.
3.7.2017 18:25:42   86.49.123.xxx 73
Proč bude, tepelný výkon to má podstatně lepší než kterákoli aktuální NV karta
3.7.2017 19:02:26   188.167.252.xxx 52
veľmi drahé 300W kúrenie
3.7.2017 20:10:02   81.30.247.xxx 63
a po přetaktování, to hravě strčí do kapsy aji dvě karty od nvidie v SLI.
3.7.2017 18:24:37   86.49.123.xxx 57
1: ano a dá k tomu kanystr LN2 na den v ceně po dobu prvního roku

2: hlásili high end a začali ho srovnávat s TitanXp a dokonce s P100

3: na povrch vyplynula realita, koupím si kartu za 1000 dolarů, je dobrá na pár výpočtů, na hry je to trága, žere to a topí to. To je realita co dnes člověk dostane v krámu. Co bude až bude je irelevantní
3.7.2017 18:46:20   188.167.252.xxx 62
spotreba cez 300W je na grafarnu stupidita na 14nm dupľom
2.7.2017 19:56:43   46.229.123.xxx 478
Nezklamal
2.7.2017 20:01:22   77.48.204.xxx 4523
Přesně tak, Vega v době kdy měla být vydána, směřovala proti 1080, jenže NV vyrukovala s 1080Ti a bylo po ptákách. Jen Guru Stach tvrdil svým ovečkám že je výkon Vegy minimálně 35% nad 1080 a to na základních taktech, v oc režimu Vega bude deklasovat i 1080 ve sli, tak to jsou výplody DD Guru, a pořád sere to samé viz. citace...
Takže na rovinu, pokud AMD plně zprovozní VEGA a ovladače přinesou další optimalizace, nárůst výkonu může být klidně třeba na dvojnásobek proti současnosti... A ovečky neustále kývou hlavou jak nemocní oslové.
2.7.2017 20:37:49   85.135.230.xxx 426
No, tak minimálne podľa jeho uber tajných super dôveryhodných zdrojov od výrobcov čo mu neustále spamujú email aby mu odhalili svoje produkty a plány do budúcnosti sme tu už Vegu mali dávno mať, a to dokonca aj v dual GPU verzii

"Máme už docela dobře potvrzeno, že nové AMD VEGA 10 grafiky... v podobně nového 14nm VEGA 10 GPU, si budeme moci koupit v Q1 2017, konkrétně to vypadá na únor"
... Co víme určitě (určite ) , že pro první polovinu roku AMD bude mít jen ten VEGA 10 čip.
... Potvrzena už je nejvýkonnější duální verze, která ale dorazí až v Q2 (pravděpodobně v červnu na COMPUTEXu).

Ale hlavne sa neunáhliť, múdro počkať, veď snáť 1,5/1roka po GTX1080/Titan X bude na trhu zrovnateľná GPU od AMD

PS: "NVIDIA GTX 1070/1080 – byly vydány předčasně. Rychle ztratí na hodnotě. Chystá se GTX 1080Ti!"
3.7.2017 00:47:52   79.217.180.xxx 186
Jak v Q1 2017?! VEGA mala vyjst uz par mesiacov po unahlenej 1080 a totalne ju rozdrtit! :-D
3.7.2017 09:42:51   213.211.33.xxx 610
ee, to měly být dvě Polarisky v CrossFire (částečně měl pravdu, ale sekl se zaměřením. Dvě RX480 jsou pro těžbu kryptoměny opravdu lepší než jedna 1080sátka, teď záleží na úhlu pohledu jestli to je dobře a nebo ne)
3.7.2017 18:26:44   86.49.123.xxx 53
Náhodou, vydrtí ji i ve spotřebě
3.7.2017 07:41:37   37.221.242.xxx 333
Jako driv bylo cist nejmenovany web aspon vtipny, ale to co plodi posledni dobu, to uz je skoro bolestivy cist. je fakt uz zraly na Bohnice
3.7.2017 09:23:15   172.25.47.xxx 243
DD je tragéd v tomhle, ale stejně přehání i OBR, je potřeba brát oba autory s rezervou a spíš se pobavit, pravda někdy už to vtipné ani není.
3.7.2017 09:45:15   213.211.33.xxx 522
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.7.2017 15:06:35   84.242.67.xxx 176
Ale OBR evidentně kalkuluje s informacemi, které si nevycucal z prstu. Sice je podává v nejhorších scénářích a schválně vyvolává flame (co si budeme, říkat, podle mě je rekordman v čtenosti článků), když to DD (stach) vaří absolutně z vody, nemá vůbec žádné informace od nikoho a tipuje sportku, žádný reálně zdroj nemá a jen píše co si vymyslel ve své schizofrenní hlavě. Případ VEGA ho naprosto jasně vystínoval. Nechápu kdo ty jeho slátaniny může vůbec ještě číst, ten člověk je reálně nemocný a to vůbec není k smíchu...
4.7.2017 09:44:24   172.25.47.xxx 20
15degren ano pěkne shrnuto Však normální člověk si přečte recenzí víc, já se tam chodím jednou za čas opravdu jen pobavit, ale to si autor tou svou zarputilou "objektivitou" dopracoval na svém blogu sám. Ani tenhle slint mu nejde věřit "v momentě kdybych nebyl objektivní, sám nejmenovany web.cz smažu."
3.7.2017 19:26:17   188.167.252.xxx 60
HADAM BY SI NECHEL tvrdiť ze DD nemá pravdu !!!!!
Hneť más auru 0
2.7.2017 20:20:49   93.115.95.xxx 323
1080Ti je famózní karta - pro hráče i kutila. Vega FE, jak už jsem párkrát psal, je jen pro velmi úzce specializované kutily, kteří navíc budou ochotni překousnout provedení karty a TDP.

S ledasčím souhlasím, ale co se týče Vegy RX, tak tam bych byl v odhadech opatrnější.
2.7.2017 20:46:52   91.223.82.xxx 153
Hele - já bych jim ty peníze klidně dal, kdyby mi přinesli 150W krátkou kartu dle vzoru Nano (nižší takty, možná menší počet výpočetních jednotek, ale v každém případě plnou paměť) - výkon nevýkon, hrál by u mě, vedle paměti, druhořadou roli - FE na vzduchu je další zklamání po stránce provedení - AMD nechápe, že je dvojka a že tu hru může hrát s plným důrazem na další přednosti sdíleného interposeru, bez ztráty kytičky. Verze na vodě asi selže na detailech - už to vidím - lomozící čerpadla
3.7.2017 09:47:13   213.211.33.xxx 1012
AMD nepotřebuje Vegu FE pro úskou skupinu lidí, potřebuje grafiku pro masy lidí aby se dostala z červených čísel alespoň do černých, protože jinak AMD opravdu bude zanedlouho odloučené pracoviště Samsungu.
3.7.2017 10:21:08   46.183.218.xxx 73
Hawaii, Polaris 10 a Vega (FE) mohly být podle mě skvělé karty pro masu kdyby byly laděné na výrazně nižší TDP a tím na rovinu přiznávaly, že hrají v mnoha ohledech druhou ligu. Technologie a paměti těch karet by oslovily spoustu lidí. Namísto toho tu máme tyhle absurdní "pekelné stroje".
3.7.2017 10:43:58   109.163.234.xxx 00
Je to jen můj omezený názor, celkem bych bral náhled oponenta.
3.7.2017 12:36:59   213.211.33.xxx 33
to jako myslíš mě? Plně s tebou souhlasím, v době kdy r9 290x stála deset tisíc jsem uvažoval i té Fiji za čtrnáct tisíc, ale to mělo příkon jak malá elektrárna. Počkal jsem s hype trainem na Polaris a zjistil jsem že není tak Polární jak hype tvrdil. Dneska mám studenou kartu s malým příkonem od nVidie za dvacet a jsem spokojený.
3.7.2017 12:40:31   185.59.186.xxx 80
"Technologie a paměti těch karet by oslovily spoustu lidí."

A to tvrdíš na základe čoho ?

Ja by som povedal že 99% hráčov ide o herný výkon v tej ich cenovej kategórií, sorry ale (technologie - jediné čo ma napadá je Freesync ) a hlavne "paměti" - na to s prepáčením se*ie pes !
3.7.2017 14:36:49   213.195.203.xxx 34
Crho Crho, takoveho fanatika jsem uz leta nevidel Jen aby NV nebyla odloucene pracoviste applu Ono s tak uzkym portfoliem jako ma NV by to bylo docela logicke ;)
3.7.2017 16:49:38   213.211.33.xxx 21
kdo tady rok a půl prodává grafiky po celém světě? VIA?
2.7.2017 20:36:16   194.228.11.xxx 2914
AMD prohrála už teď ať přijde s čímkoliv... Super by bylo, kdyby každý tahal chvíli za jeden konec, bohužel AMD za nic netahá už roky, jen dotahuje. nVidia už vesele prodává rok Pascal a mají obrovské zisky, AMD po roce vypustí nějaký výrobně komplikovaný model (hbm atd.) s minimální marží, prodá pár kusů, navýší svůj dluh a furt dokola, jako s tím nesmyslem Fury 2 roky zpět.
3.7.2017 09:48:57   213.211.33.xxx 1413
navíc jak je to možné? Jak je možné že se prodává ten FUJ FUJ Pascal, který neumí asynchrony v dx12 a vulkánu? Kdo si kupuje ten fuj fuj pascal co je jen vyladěnej maxvel? Proč ten šrot lidi kupujou? Jo aha ono se na tom nic neseká?
2.7.2017 20:53:55   195.39.22.xxx 4810
Pan Obermaier je prostě borec ano, je to sice troll, ale musíte uznat, že jeho články jsou daleko zábavnější, než články typu: "Výrobce XY začal prodávat telefon v růžové barvě" atd... a ne všechno, co napíše je nutně lež...

abych taky napsal něco k tématu, AMD nedokáže konkurovat na obou frontách, buď konkurují na trhu GPU a v oblasti CPU je drtí konkurence, nebo silně konkurují Intelu v oblasti CPU a na trhu GPU jim začíná ujíždět vlak... zdá se mi to, nebo je to tak?
3.7.2017 09:52:07   213.211.33.xxx 521
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.7.2017 12:19:03   149.62.146.xxx 93
Intel udelal obrovsky skok s vlastnimi grafikami a proto chysta CPU s integrovanou VEGOu a HBM :-)
3.7.2017 12:39:22   213.211.33.xxx 56
pokud vím tak je to hoax. Ta Vega na 86°C by uvařila ten intel.
3.7.2017 07:37:11   90.179.73.xxx 2912
AMD jasne rekla, ze podle FE se nema posuzovat vykon ve hrach, protoze neodpovida tomu co prinese herni RX.

FE ma IPC pod urovni Fury a tim padem i Polaris. Jaky smysl by melo vydavat cip, ktery by nedosahoval IPC predchozich dvou generaci ?

Dle nekterych drivery pro herni vyuziti jsou z ledna, dle jinych prepinac na herni rezim v ovladacich nefunguje ... .

Vyrobni naklady by mohli by na podobne urovni jako u GTX 1080 Ti, ale to je jen spekulace.

Takze zatim realne vime, ze toho moc nevime. Vsechno jsou jen dohady.
3.7.2017 08:34:24   194.228.23.xxx 118
U grafické karty mě primárně zajímá výkon a pak provozní vlastnosti. IPC je myslím každému hráči zcela ukradený. Vega FE se aktuálně nerovná ani mé současné kartě, Vega RX ji dožene, možné lehce předežene, pro člověka jako já, který by uvítal vyšší výkon než 1080Ti/TitanXp tohle rozhodně není karta o které stojí uvažovat.
3.7.2017 09:52:09   79.127.204.xxx 81
do toho AMD potvrzuje že je vše funkční
3.7.2017 12:40:44   194.228.23.xxx 60
Proto třeba 3DMark ukazuje cca o 10% vyšší skóre v gaming mode než bez něj - chápu, nedalo to 100%, nefunguje

Drivery z ledna... PCPerspective testovalo na pár hodin starých driverech, borec co testoval jako první měl také aktuálně stažené drivery. Ano GPU-Z ukoazoval nějakou haluz, stejně jako tvrdí že HBM2 vyrábí Micron
3.7.2017 08:03:38   37.221.252.xxx 72
Ok, srovnání FE s P5000 není příliš dobré. P5000 stojí min. 52.000,- s DPH. FE stojí 28-29.000,- s DPH.
Problém FE ale má a totiž v tom že není a nejspíš nikdy nebude certifikovaná pro práci v Autodesk a jiných profi programech, kde je certifikace alfa/omega (tím by si podkopali FirePro).
FE je tedy na takové to blbnutí na doma. Její zaměření nechápu. Zároveň pokud zatím neumí game profily, měli tam klidně to tlačítko na přepínání work/game profilu nechat, ale zatím ho zašedivět s tím že "to be delivered". Takhle si akorát vykopali jámu sami na sebe.
S povypínanýma fičurama FE jsem skeptickej. To tvrdili i u Polárky 4xx že jí něco chybí a postupně to dodělávali v ovladačích. S konci si ale nejsem jistý jakýmkoliv vlivem na spotřebu/výkon. RX5xx to je potvrdila. Došlo jen na kosmetické úpravy spotřeby a výkon byl nahoněn jen krapet vyšším taktem.
3.7.2017 08:35:56   194.228.23.xxx 74
Nevím, jednou se to prodává v obchodech a zákazník očekává kompletní produktu ne nedodělaný zmetek, zvlášť za cenu jakou to má.
3.7.2017 11:03:50   109.163.234.xxx 20
Já si verzi na vodě umím dost dobře představit pro rendering, těžbu, nonstop zátěž výpočty. Okruh lidí využívajících méně vyvinuté opensource nástroje nebude velký, ale někdo určitě. Každopádně je to "dodo" (dodělej doma) - je to vývojařský nástroj.
3.7.2017 18:31:38   86.49.123.xxx 30
Těžbu by to chtělo výrazně nižší spotřebu, aby to nežralo víc než to vydělá
3.7.2017 08:30:13   77.234.242.xxx 122
moj odhad je 1080oc uroven,
otazna je len cena podliezt 499 bude tazke
3.7.2017 08:37:46   90.176.77.xxx 1515
Jasne AMD necekala,ze NV vyda 1080ti..Urcite to nevedely,kdyz minulou generaci to bylo to same..Boze to jsou kecy tohle a zeleni pacienti to basti..Za chvili bude venku tak si pockame,ale vykon bude jak 1080ti mozna o neco lepsi.Karta prichazi pozde,ale aspon tu bude konkurovat vyssi rade NV..
3.7.2017 08:52:08   178.209.50.xxx 134
Smeješ sa zbytočne. Je to totiž rovnaké ako veriť vo výkon na úrovni 1080 Ti alebo vyšší. Ale ako skalnému fandovi AMD sa ti nečudujem. Keď nie sú produkty na určitej úrovni, treba aspoň veriť a čakať.
3.7.2017 10:08:47   194.228.23.xxx 93
Stejní fans den před vydáním recenzí polarise, kdy už byly všechny idicie i neofiko testy venku vehementně tvrdili jak to dosáhne na GTX980Ti/1070 na ji to může překonat.

Samozřejmě že ti co testovali nevěděli co dělají a všechno to byl jen AMD hate, realita recenzí pak jasně řekla že GTX970OC může být pro Polaris jednohubka ale GTX980 už je tvrdý oříšek, který nepřekoná... kde to dohnalo/předehnalo 980Ti/1070...

A teď je to to samé, jako jo, tomu výkonu lehce nad 1080 věřím, aby to překonalo 1080Ti... ten rozdíl výkonu by musel být v jednotce výkonu RX580.
3.7.2017 11:47:45   80.188.193.xxx 77
to same rikali a ryzenu, a ted jsou 4/8 i7 zrale tak do kose.....takze ja bych asi pockal s cim amd prijde....
3.7.2017 12:03:42   178.209.50.xxx 71
Zralé do koša nie sú, ale povedzme, že nezaujímavé áno. :-)
3.7.2017 12:26:34   185.59.186.xxx 110
Ryzen 7 s 8C/16T priniesol výkon 8-10C/16-20T Intelov za polovičnú či dokonca tretinovú cenu.

Ekvivalentne k tomu by Vega pri výkone GTX1080Ti mala stáť koľko ? 249-299USD resp. pri výkone GTX1080 neviem 199USD ?

Porovnávať to z Ryzenom je úplne nemiestne, v CPU mali priestor ako na pridanie jadier tak ubratie tých nehoráznych cien Intelu, pri GPU je ale situácia diametrálne odlišná

...a s 484mm2 jadrom, interposerom, HBM2 a vodným chladením to z uberením na cenovke nemôžu veľmi prehnať - nie u AMD.
3.7.2017 14:39:05   80.188.193.xxx 87
ja bych to tak cerne nevidel. Nv1060 jsou pri stejne cene slabsi nez 580X dokonce nez i 480x a tenhle trend se bude zvetsovat s vetsi podporou DX12. Vega se teprve ukaze na zaklade testu poloprofesionalni karty se neda odhadovat jeji vykon. Treba prekvapi, treba neprekvapi, ale placat tady takove chujoviny jako Obr mi prijde smesne
3.7.2017 16:40:54   85.135.185.xxx 41
no len tak okrajovo ku GTX1060 vs 480/580, ono to v pár hrách nesporne je ako píšeš a áno DX12 je RX_80X lepšia ale ono tých hier zase až toľko nieje a hier kde má RX ozaj výraznejší náskok (teda nie 60 vs. 63fps) na GTX1060 je koľko 4-5? (Doom, Hitman, AOS a ešte 2-3 neviem to len pre príklad)

A potom sa do toho započítajú tie menej "optimalizované" DX12 a vulcan hry, spústa DX11 hier a vo výsledku je to +/- všetko na rovnakej úrovni, 1060ka, RX580 aj 480 - viď testy computerbase, guru, techpowerup atď...

Ale čo som hlavne chcel, ja to čierno nevidím, len poukazujem na to že porovnanie s tým čo dokázal Ryzen v CPU svete je nemiestne lebo tu také rezervy ani v cenách a už vôbec nie vo výkone nie sú

A potom ak AMD vydá slabšiu Vegu 10% nad GTX1080 za cenu GTX1080 (499USD) a silnejšiu Vegu 10% pod 1080Ti za cenu napr. 599USD tak zlá ponuka to nebude ale na druhej strane to nebude nič z čoho by sme padali na zadok a dalo sa čo i len z diaľky prirovnať k tomu čo narobil Intelackej ponuke Ryzen.
3.7.2017 08:56:59   46.33.112.xxx 1115
Je to nová architektura, obávám se, že to bude stejná situace jako s Ryzenem. Nezapomeňte, že nVidia jen shrinkuje a ovladač je pořád stejnej. To mj. znamená to, že se opět bude čekat na patche každé hry po hře. Podívejte se v tabulkách, kde je výkonově 2 x 480/580 v CF. Mezi 1080 a "ti", pokud se nepletu. Nic jinýho nečekám a to samý se spotřebou - 2 x 180W. Ten rozdíl mezi 4608 SP a 4096 SP je frekvence, architektura, rychlejší paměti a po nějaké době optimalizace.

Pozdravuju tajného výrobce...
3.7.2017 09:55:28   213.211.33.xxx 1314
Tos vyplodil sám nebo ti pomáhal Tombmimino a Tydýt?
3.7.2017 21:41:02   78.45.21.xxx 22
Ne pomahal mu porno znalec Crha.. ktery krome spamovani a priblblych poznamek dela saska vsude kam vleze.
4.7.2017 13:05:49   213.211.33.xxx 11
kdybys věděl kde všude jsem zaháčkovaný, to by ti teprve vstávali vlasy hrůzou na hlavě.
3.7.2017 12:47:39   194.228.23.xxx 62
Mezi 1080 a Ti? Really?

Možná v jedné béčkové hře to je nad 1080, s výrazně vyšší spotřebou, jinak je to mezi 1070/1080.

A co teprve když to narazí na titul co v CF neškáluje, majitel dvou RX bude koukat na slideshow, kdežto majitel 1080 si parádně zahraje. Navíc i levněji...

Opravdu 2 karty v CF/SLI neznamená výkon 1 karty krát 2. Dobře škálující tituly přidají tak 50-60%, extréměn dobře škálující 90% ale těch jsou jednotky. Oproti tomu jsou tu i hry které vůbec tohle nepodporují a výkon dvou karet je nižší než výkon jedné karty...
3.7.2017 12:59:33   46.33.112.xxx 38
Ano, a to si představ, že to neškáluje dokonale a přesto to 1080ku dá. Další ukřičený děcko s poruchou porozumění přečtenému.
3.7.2017 13:07:16   178.209.50.xxx 111
Človek nemusí byť ani ukričaný a ani decko, aby si dokázal uvedomiť, že je lepšie kúpiť jednu high end kartu ako dve mainstream do SLI či CF. 2 karty sú ideálne iba u high end-u, keď chceš ultimátny výkon a inak to nejde.
3.7.2017 15:10:14   46.33.112.xxx 24
Tak ještě jednou a pomalu: Nebavím se o CF, ale o jednočipovce velikosti dvou čipů, blbě škálujících v CF, jako příměru výkonu oné jednočipovky. Už ti to došlo? Tak na začátek a znova. Go to
3.7.2017 15:53:48   178.209.50.xxx 51
V tom prípade by to mohlo byť tak ako si písal. Ja čakám výkon niečo nad 1080 a v nových API nad 1080 OC. Plus mínus 10%.
Aj keď ťažko sa to takto porovnáva už lez z toho dôvodu, že NV v skutočnosti ina neshrinkuje. V Pascale je pár zmien a minimálne rasterizér funguje inak. Oproti Maxwellu má minimálne inú variantu tile based rasterizéra a ktovie aké ďalšie zmeny tam ešte sú. To podľa mňa ovplyvní aj ovládač. Nedá sa to síce porovnávať so zmenami vo Vege, ktorých je o dosť viac, ale také jednoduché to nebude. Ale tvoja analógia na získanie predbežnej predstavy o výkone určite stačí. Som dosť zvedavý na konečný výsledok v podobe RX.
3.7.2017 18:38:30   86.49.123.xxx 31
Ano v jediné hře kde to škáluje naprosto dokonale asi na 190% to dá 1080...
3.7.2017 12:55:15   194.228.23.xxx 31
tady je třeba gamer nexus 2xRX480 v CF.. http://www.gamersnexus.net/gui des/2507-crossfire-rx-480-benchmark-vs-1070-and-1080-power-temperatures-fps/page-3

byly ale výrazně podrpobnější testy...

Vtipné je jak 2xRX480 v 1080p/ultra v Mirrors Edge dalo stejné AVG FPS jako OC GTX960! a horší minimální FPS, v 4k to pak mělo o 20% menší výkon než 390X.
3.7.2017 09:30:50   46.135.90.xxx 1113
Zase si naběhneš.

RX Vega samozřejmě bude mít výkon nad Titan XP prostě proto, že má o 1Tflops vyšší výpočetní výkon.

Samozřejmě bude se to týkat pouze nativních DX12 a Vulkan her, ale o ty přece jde. že to bude mít "jen" výkon nad GTX1080 v DX11 hrách, tedy těch minulých nelze považovat za problém (typických 30% dolů na DX11 overhead).

Ostatně bylo by divné, kdyby o 50% přetaktované Fiji (FuryX) mělo jen o 20% vyšší výkon než nepřetaktované.
3.7.2017 10:35:47   94.112.142.xxx 60
Cernakus 3.7.2017 09:30:50

"Samozřejmě bude se to týkat pouze nativních DX12 a Vulkan her"

Mas na mysli treba Doom, kde ve vulkanu ma 1080Ti ma >50% naskok na FuryX, ktera prave ve vulkanu podava mimoradne excelentni vykon? Tedy v tom nejlepsim moznem pripade?
3.7.2017 11:18:47   46.135.90.xxx 215
3.7.2017 11:28:52   85.71.201.xxx 141
Chlape, chlape, výkon v Tflops a herní výkon mají jen pramálo společného. Kdyby tomu tak bylo, AMD drtí nvidii už řadu let, protože AMD má pravidelně vyšší výkon v Tflops než nvidia...
3.7.2017 12:32:19   46.135.90.xxx 417
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.7.2017 13:28:58   178.209.50.xxx 172
Prosím vás o akej výhode v hustote tranzistorov to hovoríte? Vážne si myslíte, že NV nevedela či nedokázala mať rovnakú hustotu tranzistorov ako konkurencia? Ono je to iba o rozhodnutí akou cestou sa vydať. AMD chcelo mať viac stream procesorov, tak to museli zahustiť. NV mala zasa architektúru, ktorá počítala s menším počtom stream procesorov, takže nemusela tranzistory tak zahusťovať. Každý z týchto postupov má svoje výhody aj nevýhody. NV si napríklad vďaka nižšej hustote tranzistorov mohla dovoliť vyššie frekvencie. A z pohľadu na minulosť sa podľa mňa rozhodli ísť oni lepšou cestou. AMD sa tá ich moc nevypláca.

Citace:
Však je taky drtí.

Jenže až v DX12/Vulkan a dobře naprogramovaných DX11 hrách bez Shitworks TM.


Takže hra, ktorá ide dobre na AMD je optimalizovaná a tam sa ukazuje jej pravý výkon, zatiaľčo u NV je to naopak? AMD nie je žiadna šablóna, ktorá má určovať smer. To, že niečo nehrá v prospech AMD neznamená, že je niečo zlé. Chyba je aj na strane tejto firmy. Či sa to niekomu páči alebo nie, tak sme stále (a nejaký čas ešte bude) v dobe, kde prevládajú DX11 hry. Za 3 až 5 rokov sa budeme môcť obzrieť či sme túto dobu prekročili alebo nie. Taktiež jedna lastovička v podobe Dooma leto nerobí. O žiadnom drtení nemôže byť ani reč. A už vôbec nie v dobe, keď AMD nedokázala rok priniesť výkon na úrovni GTX 1070 a 1080. NVIDIA sa musela prekonať sama. Tak kde prosím to AMD drtí konkurenciu?

Citace:
Otázkou je, co dokáže Nvidia s výrobním procesem. GF+Samsung je už výrazně dál než TSMC, blíží se schopnostem intelu.


Toto je súdené na základe čoho? Radšej by som v tomto smere nič neprorokoval. Jedden chlapík ešte pred príchodom Pascalov predpovedal, že NV môže mať s výrobným procesom problém, pretože AMD od TSMC odišla a oni ževraj ladili výrobu zatiaľčo NV si prišla iba na hotové (podľa neho to asi NV bez AMD nebedela). Proste AMD je hotová magická firma. Všetci sú horší ako ona, iba ona prináša technologický progress a pritom sa jej darí najhoršie. A čerešnička na torte je, že ževraj za všetko môžu ako ináč zákazníci. :-)

Čo sa týka flopsov, treba si uvedomiť, že je rozdiel medzi teoretickým a praktickým výkonom kariet. Robiť podľa toho závery sa nedá.

A tiež si treba uvedomiť, že k HW patrí aj SW. V tomto smere má opäť NV výhodu v podobe PhysX, Flex, Gameworks či CUDA. Pretože áno, grafické karty kupujeme aj kvôli hernej grafike. A že AMD nemá k týmto technológoám alternatívu neznamená, že je chyba mimo tejto firmy.
3.7.2017 13:37:15   46.135.90.xxx 020
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.7.2017 13:45:08   178.209.50.xxx 82
Keď nie je čo povedať, tak stačí odvrknúť. Pokiaľ máš onformácie s praxe tak si ich rád prečítam. Ale nemôžeš mi vyčítať, že tieto teoretické rozhovory sú stále o tom istom aj keď prax ukazuje niečo iné.
3.7.2017 13:47:58   178.209.50.xxx 81
Ja napríklad vôbec nebazírujem na tom, že to čo som napísal o hustote tranzistorov je fakt. Je to niečo čo som si prečítal niekde inde. Logicky mi ale vychádza, že buď bude mať čip viac nahustené tranzistory a tým pádom bude môcť pracovať na nižších frekvenciách alebo naopak. Mýlim sa snáď v tomto?
3.7.2017 15:12:53   46.33.112.xxx 44
Ten se tady zase vzal odkud tvl, Crha má příbuzný? omg to je kus kkta
3.7.2017 15:31:42   178.209.50.xxx 60
Máš aj niečo k tomu o čom sa bavíme? Ja nemám problém vziať späť čo som napísal ak mi napíšete ako to je a bude to logické.
3.7.2017 18:43:27   86.49.123.xxx 60
Která karta od AMD přesně "drtí" GTX1080Ti v jakékoli hře a jakémkoli API? Ono co vlastně vydrtí GTX1080? A co 1070?
3.7.2017 18:40:51   86.49.123.xxx 50
To by to musela FuryX drtit 1070 nebo TitanX (maxwell), bohužel jim kouká na záda a přitom má o 2.5TFlops více.
3.7.2017 10:06:15   213.211.33.xxx 1515
Tak jsem Vám o víkendu dopařil toho Dooma4 , jako solidní nářez a určitě si to zahraju rád několikrát znovu. Přijít domů z práce, naštvaný na lidi, pustit si to a rozdupnout někomu hlavu, urvat mu ruku, vyrvat vnitřnosti a narvat mu je do huby . naprosto vítám omezené množství munice, které vás nutí nastartovat motorovku a nějakýho nebožáka rozříznout vejpůl aby z něj vypadli náboje. To je prostě slast po které se mi tak nehorázně uleví, a veškerá naštvanost odpluje nějkam pryč a je ze mě milostivá hodná bytost. Tohle mi jiná dnešní hra nenabídne. Chápu negativní hodnocení malých rozmazlených fracků, pro které je ta hra možná těžko pochopitelná a těžká, ale pro mě jako OldSchooláka je Doom 2016 báječná a povedená hra Jinak nedávno jsem dohrál ještě Mafiu 2, ještě před tím SOMU. Co mě mrzí je FarCry Primal, ten mám rozehranej, ale nebaví mě to, na medvědy jsem slabej, furt tam po mě skačou nějaký divoký kočky a v tom craftování se prase nevyzná, takže tam furt litám s lukem a bodcem.
Proč to píšu? Aby jste věděli na co čekáte, až Vám někdy AMD vydá tu kartu "RX VEGA PS" (PS-Počkejte Si)
3.7.2017 10:12:10   79.127.204.xxx 50
560 Ti FTW
3.7.2017 10:15:51   213.211.33.xxx 615
Vysvětli ty zkratky, vůbec ti nerozumím.
Jinak jak je doma děcka? AMdéčko Vám dodá Vegu až po prázdninách, to je pech co?
3.7.2017 10:27:16   79.127.204.xxx 20
3.7.2017 11:23:06   46.33.112.xxx 65
Já jsem celej víkend strkal autům na parkovišti šišky do vejfuku, to mi přišlo jako větší zábava. Navíc jsem ušetřil 20 000...
3.7.2017 12:43:13   213.211.33.xxx 96
zábava AMD funboys, když na to nemám já, tak ani ty... když mě chcípla koza tak tu tvou taky zabiju ať soused taky nemá... zvláštní charaktery se rodí z AMD funboys.
3.7.2017 11:45:30   213.195.203.xxx 55
ja si zahraju vse na 480X;) na to nepotrebuje clovek ani 1080 ani vegu ;)
3.7.2017 12:02:42   178.209.50.xxx 91
No a teraz si zober, že by si mal 4K a chcel by si si v hrách užiť najlepšiu možnú grafiku. Nie každému by 480X vyhovovala. Tým netvrdím, že je to zlá karta. Ak si s ňou spokojný, tak si kúpil dobre. Toto platí pre každého.
3.7.2017 12:20:22   79.127.204.xxx 52
Jenže i*** co mají 1+ roků 4K monitor, chtějí (urputně a hned) vše na max a nejvyšší FPS ve 4K, co si nekoupili už dávno 1080 Ti a stále čekají na Vegu je minimum (doufám ), ale někteří jedinci to překrucují na všechny ostatní, co nemají high-end poslední řady GPU a ve svých kebulích si je všem co je stejně nechcou vynucují a nakonec se to tu snaží mermomocí kolemčtoucím vnutit
Omezovat 10 a více skupin lidí na jednu je dnes bohužel v módě
3.7.2017 18:50:53   86.49.123.xxx 50
já si naivně chvíli myslel, že Vega s 20% nad 1080Ti s cenou nižší bude ok, ale ejhle, ono to nestojí za řeč, Volta volá
3.7.2017 21:15:53   79.127.204.xxx 11
Hlavně ať už jsou 570/580/1060/1070 od minerů za 50% ceny na aukru a pod
3.7.2017 21:45:14   90.179.73.xxx 21
570/580 mozna, ale 1070,1080 rozhodne ne. Ceny naopak jdou nahoru.
3.7.2017 12:23:04   213.195.203.xxx 15
GTA V (moje oblibena) na 3x 1920x1080 na full detaily pohoda ;) Ale chapu, 3x 4k monitor by jiste nedala.
3.7.2017 12:44:31   213.211.33.xxx 23
RX480 3x 1920x1080 dává na 60FPS ????
3.7.2017 12:49:40   185.59.186.xxx 51
Takže na R9 480X mastíš GTA V "na 3x 1920x1080 na full detaily" a hovoríš že: "pohoda".

No to je krásna ukážka ako je ten výkon relatívny.

Mám totiž GTX1060 6GB v Gaming X verzii, len jeden 1080p monitor, GTXka je OC-nutá na 2074/8800MHz a u mňa tiež obľúbené GTA V skoro na full ("zabíjam to 4x MSAA, takže 2-3 nastavenia nie sú na maxime) a až takou pohodou by som to nenazval.

Keby som mal monitory dokonca 3 tak už vôbec...

A to ako iste vieš GTA V "chutí" viac nVidii než AMD...
3.7.2017 12:53:35   185.59.186.xxx 40
U GTA V stačí ísť autom do lesa (alebo kľudne aj v meste za dažďa) resp. na kopce kde je spústa trávy a tie snímky dokážu hravo padnúť zo 70-80 na 45-50, minimá mám 42-43 a to si človek všimne keď mu to tam padne z 80fps...

3x 1080p na Full s RX480 a pohoda, no hovorím, vec pohľadu
3.7.2017 13:43:17   178.209.50.xxx 30
Tak ja by som s 3xFHD asi nebol s výkonom RX 480 (a jej ekvivalntom) spokojný. Ale každý sme iný. :-)
3.7.2017 14:03:13   91.237.237.xxx 21
Asi tak, že tady někdo fakt kecá, nebo má rád slideshow.
480X nedokáže na 3x1080p monitorech jet hratelně GTA5 na plné detaily.

Moje 1070 boostuje na 2000MHz a na jednom monitoru 1920x1200 jede 30-60FPS, jak kde. To je karta výkonově o level výše než 480X.
A to ještě není nastaveno naplno.
3.7.2017 14:08:38   178.209.50.xxx 40
Tak pepcadvorak nepísal, že hrá hry na plno, ale že si s 480X zahrá. Takže zrejme dosť uberá na detailoch pri konfigurácii HW čo má. To by chcelo práve výkon okolo tej 1070tky ako minumum.
3.7.2017 14:23:45   213.211.33.xxx 42
co AMDčkař, to lhář, protože píše: "fully detailos".
3.7.2017 14:45:48   213.195.203.xxx 06
hra na jednom monitoru 1920 x 1080 na full detaily, pouze jsem si menil nastaveni aut nebot pri max se neketere mise delaji blbe. Pak jsem si pustil AMD Eyefinity pustil GTA 5 znova a pouze dal rozliseni na 5760x3240 a hru pustil, bez zmeny detailu. Nekontroloval jsem jestli si to hra sama nezmenila ale k tomu nevidim duvod. 1060 to mozna nedava kvuli omezene VRAM. Prijdu domu a podivam se jak je to nastavene, jinak jsem ve hre nepozoroval zadne skubnuti na ktere jsem dost haklivej, tim spis u takove hry.
3.7.2017 15:37:59   178.209.50.xxx 40
Skús prosím ťa zmerať aký je dopad na FPS keď zmeníš jeden monitor na tri (teda zmena rozlíšenia z FHD na 5760x3240). Celkom ma zaujíma aj to, aký máš framerate pri Eyfinity zapojení a v detailoch na akých hráš.
3.7.2017 19:01:33   86.49.123.xxx 30
a žádný kecičky, hezky natočit a švihnot na trubku
3.7.2017 18:58:46   86.49.123.xxx 31
Takže je to na plno nebo jen změněné nastavení? Tahle je to všude a nenej v diskuzi AMD vs NV. Prostě někdo tvrdí jak mu na max jede to či ono jenže pak člověk zjistí že to max vlastně zdaleka není max
3.7.2017 20:17:56   81.30.247.xxx 33
Přesně tak komplíku. Chtěl jsem grafiku u které posunu všechno doprava a je mi jedno co to dělá, ale hlavně ať to jede plynule to jsem dostal. Víš, dřív, když jsem měl AMD tak jsem pořád stahoval detaily a rozlišení a stíny a říkal si: "Co se sakra změnilo? Proč všichni tak básní o té hře, když vypadá úplně stejně jak half-life 1 " No a pak jsem prozřel a pochopil to, u her musíte mít nastaveno všechno na max, jinak si samozřejmě ta hra bude vypadat "jako tenkrát". Třeba Fallout, najednou tam byla tráva, stromy, v dálce horizont, asfalt se leskl a leskla se i krev, úplně jiná hra, když něco hrajete na low a pak na full-ultra.
Jinak já nemám problém přiznat si že ta 1080 nedává v Talos principe to SSAO nebo jak se to jmenuje, to klidně padne na 15FPS. Nebudu dělat machry že ne, ale nevyužívám to protože v těch použitých úpravách nevidím rozdíl.
3.7.2017 14:24:46   91.237.237.xxx 40
Tak to ještě přečti ten příspěvěk o 3 níže, kde tvrdí GTA5 na full detaily 3x 1920x1080. Předpokládám, že tím nemyslel jednu z těch mnoha kolonek co tam v nastavení jsou.
3.7.2017 10:22:44   193.86.22.xxx 514
Taky si lidičky a fandové intelu a gforce musí uvědomit že PC hráčů na celém světě je cca 30 milionů konzolových hráčů na celém světě je cca 300 milionů. A pokud Sony a Xbox mají jak procesor AMD tak i Grafiku AMD tak logický více prodaných kusů grafik bude mít AMD... A krom toho těřaži kryptoměn kupují hlavně AMD protože za méně peněz více muziky. A propó lepší je nike než adidas...
3.7.2017 10:28:22   79.127.204.xxx 62
To je teda smůla že AMD nemá víc kusů a musí teď odkupovat na těžení i od konkurence
7.7.2017 08:58:41   95.105.150.xxx 00
Presne tak, VEGA este ani nevide a uz jej bude nedostatok , o malo zaujmu sa bat AMD v terajsej situacii nemusi (a tak trochu im to zachrani krk, pokial tazobna horucka v blizkej dobe neopadne).
Prave som precital Stachov vyplod o kryptomenach...ja by som tu tusim strelil facku keby ho stretnem, co ten dokaze nastvarat v diskusii, to je suce na odbornika a silne lieky.
3.7.2017 12:34:33   185.59.186.xxx 60
"konzolových hráčů na celém světě je cca 300 milionů.Sony a Xbox mají jak procesor AMD tak i Grafiku AMD tak logický více prodaných kusů grafik bude mít AMD... A krom toho těřaži kryptoměn kupují hlavně AMD"

No a nakoniec si človek pozrie koľko AMD/nVidia zarobili za rok/kvartál a zistí že AMD "paberkuje" a zbiera drobné do automatu a naproti tomu nVidia už nevie čo z peniazmi
3.7.2017 19:06:48   86.49.123.xxx 20
je jedno jestli NV nebo AMD, AMD samo uvádí kolik jim přináší konzola a pokud se pamatuju vydělá to co herní grafiky, nejde o prodané kusy ale o vývar z kusu. Tam je jednoznačně lépe NV, už jen proto že prodává high end a i Koduri říkal že nějakých 14% trhu generuje většinu profitu, tam leží peníze v herních grafikách,ale kdo bude kupovat "no name" highend byť levněji, na low endu si musí udělat tržní podíl
3.7.2017 13:35:21   178.209.50.xxx 50
Len na Steame je denne aktívnych 33 miliónov používateľov. Mesačne okolo 67 miliónov:

http://www.dsogaming.com/news/steam-has-33-million-daily-and-67-million-monthly-active-users/

A to hovoríme iba o Steame. Ešte je tu Origin, GOG, Uplay,...

Ako si inak vysvetluješ to, že aj napriek tomu, že AMD dodáva HW pre podľa teba 300 miliónov konzolí, že je každý kvartál v mínuse a NV ma pomaly zisky také ako je ich obrat (trocha zveličujem)?
3.7.2017 11:24:59   194.50.240.xxx 1411
Tohle je až smutné... mě tohle přijde jak fanatismus - obr vydá novinku, jejíž psaní si jistě naprosto užil a s chutí pošpiní AMD. Na to konto přijdou lidi, kteří hned hlásají "já jsem to říkal! Hrrr na ně!". Opravdu tohle nechápu a upřímně tohle mi přijde jako chování ovcí.

A teď proč se to stalo. Že AMD udělalo podle všech hloupí krok, když poslalo Vegu FE, zřejmě nedoladěnou, atd.. lidem, to je pravda. A nad tim se pozastavoval i DD, takže proč hatovat.

Druhá strana věci je testování FE na hrách. Je to jak kdybych řekl, že jsem vymyslel nový motor použitelný do auta i traktoru, vydal jako první motor v traktoru, ještě k tomu zřejmě ne v 100% připravenosti a hned ten traktor někdo vzal na závodní okruh a psal, jak je to pomalé, že i škodovka to předjede.... OK, že to nějaký debil píše chápu, ale že lidi jak ovce zase a opět "juchuu, pravda pravda, na Bělehrad!" to už nechápu...

A poslední strana věci je, jak se předávají informace. Obr tady zmíní informace od nějakého vývojáře či koho a všichni se toho hned chytají jak svaté pravdy (neříkám, že to pravda být nemůže). Už ale nikdo nepřijde, hlavně na tomto webu, s informacemi, které by věci narovnaly. To se tu prostě neděje, ruku na srdce PCT. Když tady vyšel už minule článek o špatných výsledcích Vegy ve hrách, proč obratem nevyšla novinka o tom PROČ to tak je (jelikož když po googlite, tak se to už dávno ví, nebo minimálně odhaduje). Žádný pokus o předání všech informací, ale ty negativní se píší lépe že? A teď, čistě hypoteticky - jsem uživatel, co si chce kupovat nové železo. Očekávám objektivní a 100% informace na webu, jako je tento. Tak čtu a čtu a vidím samý hate jak na Ryzen (poslední dobou utichlo, nevím co se děje...) tak na Radeon. Takže co zvolím? Intel a nVidii Ale přitom, kdybych byl trochu znalý v oboru a zapátral na objektivnějších webech, zjistil bych, že třeba Ryzen je pro mě lepší volba než nVidia....

Hatovat umí každý blbec, ale chovat se objektivně a rozumně dělá zdá se problém více lidí....
3.7.2017 11:55:12   178.209.50.xxx 120
AMD samotné si bohužiaľ môže za to samo. Tvoj príklad s motormi neobstojí pretože AMD kartu po vydaní porovnávalo s Titánom a v ovládačoch pripravilo pre Vegu FE aj herný mód. Takže si to rovno pýtalo test v hrách a porovnanie s konkurenciou. A to samozrejme viacerí urobili.
A k hate-u na DDho sa asi netreba vyjadrovať. Tiež si za to môže sám svojím hate-ovaním NV, hype-ovaním AMD a vykrikovaním o svojej objektivite aj keď každému súdnemu človeku je jasné, že objektívny nie je.
3.7.2017 12:21:50   194.50.240.xxx 512
Tak to máme rozdílné informace. Co já vím, tak AMD kartu s Titánem porovnávalo max někde u sebe, neporovnávalo reálný produkt, který bych já mohl držet v ruce. Takže jen nějaké slidy, které mě, jakožto obyčejnému smrtelníkovi, osvětlí až reálné testy reálné karty k tomu určené. Vega FE není na hry určená a jak zjistili na jiných webech, tak Game Mode v těch ovladačích, na kterých to testovali, nedělá vůbec nic. Nejsou profily, optimalizace, atd... takže se opět vracím ke svému příkladu s traktorem...

A co se týče DD: ano, já vím, že hypovat umí, stejně tak hanit. Ale upřímně - objektivně - za poslední dobu jsem na jeho webu nečetl nic, co by nějak říkalo "nvidia je špatná", nebo to samé o Intelu. S recenzemi souhlasím, že kroky Intelu nejsou nejlepší. Takže kde je problém. To zase tady je Obr, ale toho já nikde jinde než tady nehatil, i když ho rád nemám. Tak nevím že vy ostatní furt musíte někde jinde projevovat svoje haty...
3.7.2017 19:11:55   86.49.123.xxx 22
10% navíc v 3DMarku v game mode je nic? Ale no tak, když někde AMD překoná NV o 5% je z toho hit, ale 10% je najednou nic? Chce to vidět fakta.

Navíc proč tam teda dávat game mode když to nemá vliv? K čemu mi to jako zákazníkovi je? Cool klikátko? No tak, to je produkt za 1000 dolarů ne hračka za 10.
4.7.2017 09:38:50   194.50.240.xxx 20
Ty testy v 3DMarku sem neviděl. Také čekám na fakta, od recenzentů a hlavně s RX Vegou.

Proč tam dát Game Mode - no proč ne, kdyby fungoval - jenže nefunguje. Proč tu kartu vydali, v takovém a makovém stavu, já nevím. Stalo se, ale je vidět, že to není hotovo. Pokud jo, je to shit. Ale spíš si myslím že to hotové není a bude teď hodně hodně hodně záležet na ovladačích.
3.7.2017 12:55:51   213.211.33.xxx 1113
softborn:
1) jedinej kdo říkal že Vega bude propadák a bude nejdřív v srpnu jsem byl já Jaroslav Crha guru IT Ostatní se snaží teď vypadat chytře když říkají to co pan Crha říkal před rokem při uvedení Polarisu.
2) DD se hejtuje automaticky, protože to je nemocný člověk s napoleonským syndromem, který vše řeší BANány.
3) Žádná druhá strana testování FE verze není. AMD nemělo vůbec co vydávat nějakou FE verzi (která zavání kopií FE pilotních verzí nVidie). AMD mělo vydat ostrou Vegu s ostrými ovladači jako hotový produkt aby si z toho všichni sedli na zadek. Až pak mělo vydávat nějaké další verze. Je to fail marketingového vedení!? Tak by mělo být vyhozeno, protože takový marketing vede firmu do záhuby.
4) když jste tak znalý kupte si laskvaě ryzen a polaris a neotravujte slušné lidi. Já měl vždy AMD a vždy se mi všechno sekalo. Pořídil jsem si intel a okamžitě jsem zintelovatěl, protože ten počítač je prostě rychlý, na nic nečekám jak u AMD. Teploty procáku oscilují okolo 50°C, to není jak AMD že 86°C no problem, překročení TDP mianboardu? no problem... to s intelem a nvidii neznám. Takže si bežte pane odborníku koupit svůj skvělý levný ryzen a neotravujte slušné lidi. Děkuji.
3.7.2017 13:10:56   194.50.240.xxx 810
1) Budiš, poplácal bych po rameni. A dál? Pointa? Mě je třeba fuk že ještě nevyšla, já čekám co přinese. Takže chápu zklamání lidí, že ještě neni, i když už být měla, ale co už, z toho se svět nezboří...
2) To jsou nějaké Vaše osobní problémy. Já s DD občas souhlasím, občas ne, ale nenadávám, normálně komunikuji a nikdy sem si BAN nezasloužil. Ale debily bych BANoval taky
3) To souhlasím. Ale stalo se. Takže správné kroky by byly:
a) vyhodit marketingové oddělení AMD
b) uvědomit si, že testovat FE na hry je to samé jako jezdit s traktorem závodní okruh. Jako hatit produkt na základě špatného tahu marketingu je nesmysl. Pochopim, když si lidé pujdou koupit jinou kartu, ale říkat kvůli tomu, že VEGA je špatná je hloupost. Je špatný marketing AMD, ale ne VEGA.
4) Já ryzen a polaris mám. Ohledně výkonu jsem spokojený, nic se neseká, na nic nečekám. A to jsem neudělal zatím skoro nic, jen to "poskládal". Teploty CPU ve hře 30 stupnů. Takže než něco budete hatit, tak si to sám zkuste "pane odborníku"...
3.7.2017 13:51:15   213.211.33.xxx 78
1) promiňte vy jste tady první lidem nadával do ovcí. Ale neprávem, protože AMD to oře samo a lidé se konečně probouzí z hypu.
2) To nejsou žádné moje osobní problémy, dostal sjem ban, protože jsem napsal svůj názor na AMD a slušně. To že s DD občas souhlasité, znamená že jej musíte mít rád a proto nechápete že na něj všichni nadávají, asi máte podobně nemocný mozek. Asi nějaká červenatydytida.
3) chyby marketingu:
a) Hypovali u Polarisu a dost lidí bylo nasraných (kromě AMD funboys kteří omdlévali blahem nad výkonem co tu už byl s rp290X).
b) vydání Ryzenu, sice vydali nejsílnější verzi jako první, to udělali dobře, ale celej ten start byl tak nemastně neslaně ubohej že vlastně ani týden po uvedení nikdo nevěděl jak je to ve skutečnosti oproti intelu výkonné. Muselo se to začít testovat až ve hrách aby se ukázalo, že ryzen není zas taková bomba. o hypetrainu, který tomu předváděl a video o dobytí ráje nemluvě.
c) vydat poloprodukt který není/je na hry je něco jako ta pohadka kdy ta slečna měla přijet/nepřijet, učesaná/neučesaná, oblečená/neoblečená s dárkem/nedárkem. 
__________________
marketing bych vyhodil okamžitě.
4) já mám intel a nVidii a co jako? Kecám Vám do toho? Kecám Vám ať jdete a vyhodíte ho z okna? Né? Tak mě laskavě nepoučujte co je pro mě lepší. A těch 30°C CPU vám věřím možná tak při soliteru ve windows, ale ne v nějaké ani ne rok staré hře při rozlišení FHD. o teplotě GPU jste ladně pomlčel.
3.7.2017 14:20:55   194.50.240.xxx 76
1) Já ale lidem nadával do ovcí proto, že si zde přečtou novinku a už tu čtu "amd fans se můžou pověsit", "snad tomu nikdo nevěřil", atd.. tahle novinka, u které se hádáme, je nic neříkající o tom, jak to reálně bude vypadat, ale všichni už jsou chytří a "vědí". To mi vadí. Vám patří uznání za správný typ, kdy RX VEGA bude (ten srpen bude zřejmě správně).
2) Prosím? Já souhlasím s tím, kdo má podle mě dobrý a v danou situaci správný názor. To že občas souhlasím s nějakým komunistickým poslancem neznamená, že jsem komunista. Ale to je přesně to co je objektivita, to Vám asi dělá problém pochopit.
3) Hype u Polarisu nevím jaký byl. Vydání Ryzenu mi přišlo OK až na to, že se našlo pár hnidopichů (např. zde). Jestli do dnes nevidíte, že Ryzen byl "bomba", tak jste neobjektivně slepý.
4) "já mám intel a nVidii a co jako? Kecám Vám do toho?" - tahle reakce je very kid style. Totiž první bod 4 přišel od Vás s tím, at si jdu koupit super levný ryzen a neotravuju slušné lidi. OK, z hlediska slušnosti nevím co to mělo znamenat, ale beru to. Tak sem Vám odpověděl, že už s tím zkušenosti mám. Kde jste vzal, že Vás poučuju (i když ano, ale Vy jste začal první a já se tak jako Vy nebránil), že Vám kecám do toho co máte, atd..? Nejste Vy takový ten typ, co jde po ulici a jen co se na něj někdo zle podívá, už mu jde dát ránu, ale zapomíná, že to on nejprve řekl "co je zm*e?!" Trošku mi tak připadáte...
OK, večer, až budu doma, pustim prime95 na 16 threadu a po 10ti minutách sreennu. Bud blbnout měřiče, nebo je to hrozivě OP A děláte ze mě někoho kdo mlží ohledně teplot GPU, ale o těch sme se nebavili, takže se držte kontextu... teploty GPU v zátěži okolo 75 stupnů, tam se začínají zvedat otáčky ventilátorů na MSI kartě a dál to nepustí.
3.7.2017 21:12:39   78.102.216.xxx 33
http://imgur.com/gAwhBZI

Takhle to vidím já
4.7.2017 13:11:09   213.211.33.xxx 22
86°C !!!!!
4.7.2017 17:15:20   194.50.240.xxx 12
To je ale VRM a je to schválně - pouze vodník ve přední části skříně a vzadu jeden větrák na odfuk. Nic víc. A protože VRM není ofukováno, tak topí. Po lehkém OC i 90 stupnů a vodník jde nahoru... Cekal bych ale že když se bavíme o CPU, tak u něj i zůstanem a nebudeme vytahovat to, co je pro nás v danou chvíli cool napadnout. Ale asi si zvykám....
3.7.2017 19:09:28   86.49.123.xxx 42
Určitě tedy víte proč je výkon vegy tak špatný, můžete nám dát fundované vysvětlení? GamerNexus ani PCPerspective nám to neřekli.
3.7.2017 21:19:38   78.102.216.xxx 23
Tak třeba:

https://www.cnews.cz/rozborka-prvni-testy-radeonu-vega-frontier-edition-spatny-vykon-kvuli-ovladacum/

http://diit.cz/clanek/radeon-vega-frontier-edition-nema-aktivni-tile-based-rasterizer
3.7.2017 21:57:39   94.112.142.xxx 20
Cili amd zase posralo launch? Nebo dokonce cely produkt?
4.7.2017 09:36:35   194.50.240.xxx 12
Viděl bych to na launch. Vegu FE neměli vůbec takhle posílat lidem... když už, tak nejdřív novinářům. Pravda je, že FE se tváří, že by ty hry taky mohly jet, ale v současné situaci ne... a to AMD dojebalo. Ale ve Vegu tak nějak stále věřím a těším se na RX verzi, jelikož tahle FE mě moc nezajímá.
3.7.2017 11:43:27   80.188.193.xxx 93
Tvl to je zase snuska blbosti, omlouvam se ale je to tak. Podobne blaboly jsem slychal uz s ryzenem. A to ze ryzen slapl dost silne na intel o tom uz asi nikdo nepochybuje. Pravda je takova ze amd asi nema prostredky na to aby vytrelo rybnik jak intelu tak nvidii...ale doufam ze vega bude konkurence schopna uz kvuli tomu aby nv nesdirala z kuze jeji fanousky....
3.7.2017 11:59:58   178.209.50.xxx 73
Až na to, že keď vyšiel Ryzen, tak mal aj dobrú spotrebu a aj slušný výkon a hlavne dotiahol do mainstream-u 8 jadrá. Čo je podľa mňa pecka. Teraz keď vyšla Vega, tak má príšernú spotrebu, slabý herný výkon a akurát obstojný aplikačný výkon s tým, že nemá certifikácie na profesionálne nasadenie. Proste je vidieť, že AMD ťahá z toho čipu maximum, aby bola ako tak konkurencie schopná. A to čo teraz prišlo von za 1000$, to je taká z núdze cnosť. Sorry ale vydať nedoladený a nepripravený produkt je proste fail.
3.7.2017 12:23:41   213.195.203.xxx 65
Mam dojem ze herni RX Vega jeste nikde nema testy ;)
3.7.2017 13:41:14   178.209.50.xxx 41
Ti síce nemá, ale naivne by som neočakával diametrálne odlišné výsledky. Tiež si myslím to, čo je uvedené v článku a teda, že to bude tak o 10% viac. No veď uvidíme.
A tiež RX Vega nesúvisí s tým, že FE verzia pôsobí ako nedorobok. A to nielen kvôli herným testom, ale celkovým dojmom.
3.7.2017 12:05:18   95.103.11.xxx 108
"výkon, který tu máme už rok a víc" obr obr, ty si riadny cock..

Pozeram vysledky na PCPer, v Benchmarkoch ma Titan XP vyssi vykon, v realnych programoch ako catia/creo ktore maju siroke nasadenie na trho vyhrava Vega.. a aj nad Quatrom P5000
Najlepsi je Siemens NX, ten pouzivam aj ja, a výsledok? titan v grafe ani nevidno.. no ty stale hovoris aka je ta karta nanič...
Nehovorim ze ta Vega je super alebo take nieco, no to co predvadza Obr... ze tebe dali vôbec obcianku
3.7.2017 12:12:02   195.80.187.xxx 42
Mňa zaujíma len jedno. Stihne Volta tohoročnú predvianočnú sezónu?
3.7.2017 12:30:51   185.59.186.xxx 20
Podľa mňa nie...

...pretože a načo ?

GTX1070 a vyššie sa predávajú super, GTX1080Ti zase v 11-12/2017 nebude v predaji až tak strašne dlho a naviac konkurenčná Vega bude v predaji tak 08/2017 ergo, síliť Voltu na Vianoce, nVidia sa nemá kde ponáhľať.
3.7.2017 14:08:40   195.80.187.xxx 11
To je škoda. 500€+ nehodlám dať za GPU (1070), ktoré bude v tom čase staré 1,5 roka a už bude za zenitom. Tak hádam sa nakoniec tá Vega podarí, lebo nič iné na výber nebude.
3.7.2017 12:59:24   213.211.33.xxx 57
nemusí, nVidii na Vegu stačí tock verze pascalu gtx1090
3.7.2017 14:47:30   80.188.193.xxx 55
Je ja si pamatuji jak jsi to same rikal o intelu a ryzenu
3.7.2017 19:18:19   86.49.123.xxx 47
A co je na ryzenu tak extra, výkon nižší než srovnatelný intel, cena nižší o to co má intel vyšší výkon...

Opět zopakuji, představil se RX480, všichni si z toho sedli na zadek a říkali jak brutálně dobré to je... Přišla 1060 a ejhle i přes lehce vyšší cenu a - stejný výkon a prodává se výrazně lépe...

Skylake X a ejhle... třeba se to opět zopakuje protože proč brát AMD když můžu brát intel s +- stejným poměrem cena výkon
3.7.2017 20:02:36   78.45.21.xxx 86
"A co je na ryzenu tak extra"..a co je extra na Intelu.. Cena?
Ty jsi taky dobre zabarveny..
Na AMD je EXTRA pomer vykon/cena, na kterem Te Intel ojebaval a ojebava dodnes. Proc?.. aby vrsva manageru mela lepsi bonusy a akcionari se mohli holedbat, ze jim leze cena papiru.

A kdo jim to plati..no prece TY ojebany zakaznik a jeste si myslis, ze je to v poradku
3.7.2017 23:56:35   46.47.177.xxx 59
Ale prosimtě.Ten EXTRA poměr výkon/cena ryzenu je jen pro ty "stříhače" videí a uživatelé programů, které drtivou většinu nezajímají, kromě zdejších uživatelů, kteří budou tvrdit jak 5 hodin denně stříhají/renderují videa atp.

Žádny ryzen 5 nemá ve hrách lepší poměr cena/výkon než i5
Žadný ryzen 7 nemá natolik lepší výkon než i5, je vlastně taky +-stejný, aby mělo smysl za něj dávat min. o 4k více tj. skoro 2x tolik.

Před 5ti lety vydalo AMD svuj 8jadrový bulldozer a kam jsme se po těch letech dostali ? Ve hrách pořád stačí ty jádra 4 a věř, že za rok, dva to nebude jiné.
4.7.2017 08:40:57   78.45.21.xxx 32
Opravdu, zadny ryzen nema ve hrach lepsi pomer vykon cena?
Neco jako moznost OC u r5 to jsi vynechal zamerne a nebo jsi zapomel, ze u Intelu si za OC priplacis? ;)
https://www.youtube.com/watch?v=ZvX9BMqokcI
Cena obou pro jednoduchost cca 6000,-
Opravdu tam nevidis lepsi FPS? Nemluve o tom, ze s tim udelas vic muziky v multitasku

Od kdy je PC jen na hry? Jakoby dneska neexistoval nikdo, kdo streamuje, kdo to ma na praci, atd..
4.7.2017 08:49:25   78.45.21.xxx 41
Tady srovnani 1400 OC vs 7400... a to jeste pred novym AGESA..
https://www.youtube.com/watch?v=WC7yN-wdSoI
Opet to stejne.. 1400 diky OC ma lepsi FPS a hlavne ma lepsi potencial. Tvrdit, ze se vyplati kupovat 7400, to muze snad jen Obrmajer..
4.7.2017 10:03:40   94.112.142.xxx 12
Zase vytahujes nejaky sikovne vybrany noobtooberky?

Tohle jsou overitelna fakta.

https://www.techpowerup.com/reviews/AMD/Ryzen_5_1400/13.html

Bezne je ve hrach i5-7500, ktery je nyni presne o 200Kc drazsi nez r5-1400, rychlejsi o 25%. To jen kdyz se mame bavit o pomeru cena vykon, udaji, ktery je v praxi asi stejne uzitecny, jako prumerna mzda.

Nicmene ani i5, ani r5 se nehodi k highendovym grafikam, skutecne uzitecny test by byl s grafikami 1060/580 a nizsimi.
4.7.2017 11:59:32   37.221.252.xxx 01
Se nesmíš koukat na ceny Ryzenu na CZC nebo Alze. r5 1400 koupím jako každý normální smrtelník u jednoho hodně starého pražského shopu s kostkatým logem za 4407,- s DPH. i5-7500 je za 5339,-, i5-7400 za 4630,-. Jenže rozdíl mezi 7300 a 7400 je celkem velký(baseclock i turbo) a stále nepracuješ s tím, že ten Ryzen přetočís dvěma položkama v UEFI na 3,5Ghz na 100% a dost možná s lehkým navýšením voltáže na 3,7GHz. Pak už to tak sluníčkově nevypadá. Mimochodem R5 1500X za 5041,- s DPH pokud se ti příčí věnovat 1-2 minuty UEFI (pro zkušeného je to otázka tak 20sec). A chladiče CPU srovnávat radši ani nebudu...
4.7.2017 12:00:33   37.221.252.xxx 01
kua...rozdíl mezi 7400 a 7500 samozřejmě.
4.7.2017 12:29:08   94.112.142.xxx 30
I netaktovaci Intely pretocis obvykle jednou polozkou na max turbo. Ani k tomu nepotrebujes lepsi chladic.
Ceny beru takove jake je ma vetsina lidi pred ocima, nejake akce minoritnich eshopu neresim.
4.7.2017 21:40:10   46.47.177.xxx 20
ryzen po OC na 4ghz proti i5 7400 co jede max na 3.5ghz OK.
Stejně jako ten druhý odkaz ale co už
Někde má jeden o 5 fps více v další hře zase druhý.
Jo každý prodejce by to teď měl psát v info k jejich procesorům.
Třeba na czc, kde je i5 7400 za 4700,- a ryzen 5 1400 za 5200,-.
"Jestli se rozhodujete mezi i5 a pravě sledovaným Ryzenem 5 tak vězte, že POKUD si ho přetaktujete tak dostanete celých 5 fps v průměru navíc."



"Od kdy je PC jen na hry? Jakoby dneska neexistoval nikdo, kdo streamuje, kdo to ma na praci, atd.."
Přečti si muj příspěvek znova
4.7.2017 21:49:47   78.45.21.xxx 03
Ale v tom je preci ta krasa, ze to 1400 muzu nataktovat. Takhle mas aspon nejakou moznost kreativity. Ze je to "jen" 5fps? A co.. kolik si priplatis u Intelu za tech dalsich "5fps"?
Bavi te vykrmovat Intel korporaci a prispivat na bonusy jejich manageru..tak si kupuj Intel. To ze ten trh nechal zahnivat 5 let a zdimal ho..asi se ti to libi..kup si Intel. To ze ti stale prodava predrazenou HEDT platformu..bud ovce..kup si to
4.7.2017 23:25:55   46.47.177.xxx 20
Hele jako s tím vykrmovanim intelu a "nadávánim" lidem do ovcí co si jejich produkty kupuji už fakt kromě amd fans nikoho nenadchne.

Procesory se nekupuji každý rok jak Call od duty
5.7.2017 08:43:38   78.45.21.xxx 02
To je sice pekne co pises, ale to co jsem napsal je pravda a nema to s fandovstvim nic spolecneho. Nejsem fanousek AMD. Vyjma AthlonuXP,X2 a nedavno FX, ktereho jsem koupil proto, ze mi v dane cene Intel zadny multivykon nenabidl (klasika)..tak jsem mel Intela.. C2D, C2Quad, a pak 4 notebooky kompletne v rezii Intelu. Podobne v grafikach, jednou tak jednou tak.
CO mi ale vadi je nenazranost. Intel samozrejme neni jediny, ale vadi mi ze ty ceny takhle natahl. Kdyz by bylo ve stejne situaci AMD, bud psat o AMD.
Delal jsi nekdy pro velke korporace? Myslis si, ze jim jde o nejakeho zakaznika? Zhruba stejne jako politikovi o volice.
5.7.2017 08:59:07   78.45.21.xxx 02
Jeste poznamka.. vzdyt se podivej na aktualni nabidku Intelu Cena/vykon. Krome Pentia tam neni nic zajimaveho (vyjimka je 7700k jako herni, ale taky predrazeny). DO nedavna, predrazene z270 desky, atd. Tim netvrdim, ze Intel nema dobre procesory, prave naopak. Ale za jakou cenu ti je prodava? Proto pisu o ovcich..tim nechci nekoho urazet osobne a uz vubec ne, ze sam preferuje Intel. Spousta lidi akorat slysi Intel a ma modro..pak je to ale v dany moment ovce..stejne jako Apple ovce (byt ma apple svoje kouzlo)
5.7.2017 11:03:29   94.112.142.xxx 01
Trombozko, muzes nam tu definovat postup, jak si dosel k tomu, ze konkretni produkt intelu je predrazeny? Prohlasujes to tu jako fakt, jako neco znameho. Ja chapu, ze te amd PR plati mizerne, koneckoncu mzda odpovida kvalite prace, ale to jestli je nejaka vec pro nekoho draha, rozhodne to neznamena, ze je predrazena.
Tak prosim.
5.7.2017 19:03:38   46.47.177.xxx 00
Už jsi zabruslil k apple a jeho "ovcím" jo ? Pochybuju že jsi od nich byť jen držel nějaký iphone.Tam bych ale byl opatrnější co se "předražování" týče, když se její konkurenti nebojí prodávat své produkty za stejnou cenu

No jo Intel je předražený, iphony jsou předražené, prostě všechno na co nemáš je předražené.Hnusné korporace !
Jinak u mě jsou předražené BMW .Chtěl to stejné co mají naše policejní složky a ty sfině za to i8 chtějí 4 mega ?? Z volant a 4 kola ? hnus velebnosti.
4.7.2017 21:52:54   78.45.21.xxx 12
A jeste k puvodnimu Tvemu rceni... tvrdil jsi ze zadny Ryzen 5 nema lepsi pomer vykon/cena.. coz neni pravda. To AMD ma lepsi pomer vykon/cena i na hrani (po OC). Jestli to stoji za to nebo ne, je kazdeho vec.
5.7.2017 20:01:47   188.167.112.xxx 01
Sakra, už sa neviem dočkať na objektívnu recenziu od Obra.
5.7.2017 20:02:20   188.167.112.xxx 10
samozrejme na Vega RX
6.7.2017 12:28:09   81.201.63.xxx 00
Abych rekl pravdu, tak ja chtel vykonejsi grafiku a koupil jsem si po dlouhe serii AMD karet gtx1070. Dnes kdyz to vidim, tak i pres to ze jsem fanda dobreho pomeru cena / vykon (coz ma obvykle AMD) tak jsem rad ze jsem si tu 1070 koupil.

Co se tyka clanku... tohle si screenshotuju. Ja to vidim tak, ze na karte nefunguje radne tile based resterizer a to je duvod odkladu, protoze vydat to se stavajicim vykonem by byl totalni propadak. Osobne ocekavam vykon kolem 1080Ti u verze s vodnim chladicem. Velikost jadra a pocet vypocetnich bloku tomu odpovida. Klidne se ale muze stat ze tam bude nejaky problem v navrhu a bude to mit stejny problem jako mela drive fermi.
11.7.2017 10:16:39   94.112.252.xxx 00
Počkejme si na herní verzi. Nemusíme vůbec porovnávat s nvidií. Stačí s Fiji. Je přece divný, že by herní vega měla stejné ipc jako fiji (což fe ve hrách má). Což ukazuje jen na to, že buď je vega jen naboostované Fiji nebo že nemá vůbec zaplé žádné optimalizace v ovladačích.

Je ale jasný, že nemělo AMD dávat do ovladačů žádný gaming mode.

Nicméně já v tom zatím žádný fail nevidím. Naopak. V profi segmentu se vyrovná quadru P5000 za 50000 Kč. Vega FE je supr koupě. Až vyjde herní vega, tak uvidíme, jestli bude mít lepší cenu/výkon (a spotřebu) než konkurence.

Třeba se ukáže, že může pořádně konkurovat jen v profi segmentu.

Tak i tak, fakt, že má FE ve hrách stejné ipc jako Fiji velí zdravému rozumu počkat a neodsuzovat.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

195 čtenářů navrhlo autorovi prémii: -7.3Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.